Stranglehold

Discussie in 'Algemeen' gestart door inflatable, 6 mrt 2006.

  1. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck jou Unrealer. Ik wil het nu, m'n kop ontploft.
     
  2. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    In het spel ontploffen de koppen ook, :p
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Vetjes!!!!! Ben zo benieuwd naar deze game!!!
     
  4. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet het allermooiste wat ik gezien heb, maar alles kan kapot echt alles en op vele manieren daar mee je vijanden doden. En het spel draait gewoon zo soepel dus het is niet zo erg als het niet super mooi is.

    Ik vind van wat ik nu gezien heb dit net zo goed als max payne of zelfs beter omdat het stunten zo makkelijk gaat.

    De camera is als je buiten bent lekker en soepel mee draaiend en geeft je een goed overzicht, maar indoors is het wat krap en zie je weinig maar niet heel erg.

    Ik vind hem koop waardig :)
     
  5. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
  6. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Demo van Stranglehold op Marketplace

    Voor elk land ter wereld, met uitzondering van Duitsland, is vanaf nu de demo van Stranglehold te downloaden. Vorige maand werd al bekend dat Microsoft de demo vandaag online zou zetten en gelukkig zijn ze hun woord nagekomen. De singleplayer demo weegt maarliefst 1.28 GigaByte en is gratis te downloaden.

    Update:
    Er schijnen enkele problemen te zijn waardoor onderstaande foutmelding wordt weergegeven.

    Waarschijnlijk zou de download wel moeten lukken als je dit venster wegklikt en het opnieuw probeert.
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Hmm maybe ook maar erbij halen.... waarom komen er zoveel coole games uit in elke maand.. zoveel vrije tijd heb ik niet:+
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hetzelfde probleem hier. Wel een groot voordeel dat deze game regiovrij is. Play-asia bestelling dus :+
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Uhuh, 35 eurotjes incl verzenden:cool: Daarom haal ik em er probably ook nog wel bij.
     
  10. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, wat een vette game! De game is supervet en er is weinig noch niets slecht aan de actie, maarrr.... Ik vind dat het glijden over tafels vaak ook gebeurt terwijl je dit niet wilt. Zo glijd je voortdurend over allerhande objecten terwijl dat niet altijd de bedoeling is. Bijvoorbeeld het stukje dat mensen op je af komen op een kleine markt.

    Maar het blijft wel ongelooflijk vet om iemand in slow motion voor zijn bek te schieten terwijl je van een trapleuning af glijdt. om vervolgens op een karretje verder te glijden.. :p
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Alle "ik zit op ...%" berichten verwijderd. De marketplace is tijdelijk slecht bereikbaar, en er zijn wat problemen om de demo binnen te halen. Zie ook een eerder bericht in deze thread.

    Nu graag alleen ervaringen en ontopic over 't spel c.q. de demo. Andere berichten worden als offtopic beschouwd, en zullen zonder kennisgeving worden verwijderd.
     
  12. GJV6000

    GJV6000 Guest

    Fuck wat een vette game is dit zeg. Deze ga ik zeker aanschaffen alleen wel voor de PS3 want daar krijg je de film hard boiled in HD bij.
     
  13. Shizzel

    Shizzel Guest

    Aangezien mijn post is verwijderd omdat de helft over % gedownload ging, nog een keertje mijn vraag.

    Hoe zie je dat die regiovrij is? De 32 euro versie (Asia) heeft bij mij een vraagteken bij EU staan :confused:. Of is het al door iemand bevestigd / uitgever heeft vaak regiovrije games.
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    net de demo gedaan
    echt moddervette game
    ga ik zeker halen:)
     
  15. Shizzel

    Shizzel Guest

    Als ik zeker weet dat hij regiovrij is haal ik hem waarschijnlijk ook :D.
    Deze game is zeker 35 euro waard, zou waarschijnlijk wel voor 60 euro halen, maar 1 of 2 weekjes wachten vind ik voor deze game niet zo erg.
    Dat Precision Aim of hoe het ook heet is wel cool ja, jammer dat je maar 2 of 3 schoten achter elkaar kan doen en dan weer wat moet neerschieten.
    En alles kan kapot: true. En het geluid is ook erg goed, hout dat kapot gaat klinkt als hout, steen als steen en metaal als metaal.

    Al met al een mooie demo en voor 35 euro is deze game zeker een koopje.

    Edit: Videogamesplus die Midway heeft gevraagd over regiovrij zijn van de Amerikaanse versie:
    Question from our customer support :Hello,
    We are an online retailer and many customers have been asking if the NTSC versions of Stranglehold for PS3 and Xbox 360 are region free titles or not. Could you please confirm which versions are or not so I can properly inform customers interested in preordering.
    The Versions I need confirmation on are :confused:tranglehold - PS3Stranglehold - PS3 CollectorsStranglehold - 360Stranglehold - 360 Collectors
    Thanks, Videogamesplus.ca/ Customer Support

    Response from Midway customer support:Thank you for contacting Midway Tech/Customer Support. Please see below for details about your inquiry to Midway.
    Both PS3 versions will be region free. The 360 version has not been decided upon as yet, however the 360 collectors edition will include the movie Hard Boiled on DVD. This DVD may be region locked.
    Regards,Midway Tech/Customer Support

    We hope this will help resolve this inquiry.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2007
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    de game leek mij eerst totaal crap maar na het spelen van de demo ben ik van mening veranderd.. ik ga em halen!
    weet iemand wanneer hij uitkomt?

    en waar jehem het goedkoopste kan kopen?
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zojuist ook de demo gespeeld. Actie was lekker en vetjes. Als je speelt let je niet meer op het feit of het onrealistisch en overdreven is of niet. Dan wil je gewoon knallen. Animaties in cutscenes waren soms nog wel erg slecht. Een glas dat van een op andere moment ineens leeg is bij het drinken bijv.
     
  18. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    haha dit maakt me blij. De trailers zagen er wel leuk uit maar t had niet die klik van kopen. Maar na het spelen van de demo: KOPEN!!! Het worden echt dure maanden voor de xbox 360 gamer
     
  19. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben nu de demo aan het downloaden. Ik ben zeker benieuwd naar een shooter met een chinees die snel op ze teentjes getrapt is in de hoofdrol 8)
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Dit is hoe een shooter moet zijn, wat een actie zeg. Heel tof. Al die speciale acties zijn ook briljant en heel cool in beeld gebracht. Ziet er ook nog eens mooi uit.
     

Deel Deze Pagina