ojo, 105 is wel erg goed. Ik heb online nog nooit een speler gezien online die hoger dan 100 had. Mijn highscore zit ongeveer 20 punten lager(ook met medic)*). Ik speel eigenlijk nog niet zo heel lang, want ik ga nu voor de 8000 en zit nu net over de helft.
jah moet ook toegeven dat ik maar 1 keer boven de 100 ben uitgekomen maar dat was wel vet , maarjah dan krijg je wel weet bij dat mensen je gaan uitmaken voor cheater ftw
nee hoor, mag toch wel zeggen wat me scores zijn. Ik heb ook potjes van 30 zoals ik zei en dat is niet echt opscheppen wel
Ik heb die tip van jouw gevolgd RDVD. Ik heb die senstivitie van het aimen nu op het hoogst staan. Het is nog wel wennen, eerste potje een score van 23 gehaald, maar ik denk wel als ik er aan wen dat ik wel sneller kan reageren
hehe het is RVDV maar goed het is wennen inderdaad, je kan ook langzaam aan opschroeven, steeds iets hoger. Want ik zweer je als je het kan handelen dan ben je gewoon een stuk sneller dan met de default instellingen. En dat merk je
komt er iemand vaak online?want ik wilde het spelen online maar er zijn niet veel mensen online volgens mij wie dit spel vaak speelt mag mij wel toevoegen
ik speel elke dag ranked in de avond van 8 tot 12 ofzo ow net me nieuwe 3de highscore vebeterd 1. 105 [MEDIC/GERMAN] 2. 98 [RIFLE/GERMAN] 3. 93 (was 91) dus iet echt extreem verbeterd maar toch net iets [RIFLE/ALLIES] ow en screenie deze keer, helaas heb ik ze niet van de andere keren Helaas 1 teamkill anders was het 96 geweest, maar jah als telt niet \o/
Je kan alleen punten verdienen in RANKED matches niet in Player dus. Er zijn verschillende manieren om punten te verdiene. Kill (op welke manier dan ook) +1 Teamkill -3 Eigenkill -1 Heal +1 Mantel/Destroy tank +2 Capture warpoint +2 Captureflag meen +5 (weet niet zeker, speel het nooit) Flagpickup meen +1 (weet niet zeker, speel het nooit) Returnflag meen +1 (weet niet zeker, speel het nooit)
Ik heb even een vraag. Mijn trueskill blijft altijd maar hetzelfde, terwijl ik toch telkens 2x/3x meer kills hebt dan deaths. Wanneer gaat die veranderen of veranderd dat niet? Is het trouwens beter als je trueskill hoog is of laag?
hoger is beter volgens het systeem, maar das echt bs. Zie mannen met 10 de boel ownen en mannen met 25 zwaar but spelen. Ik ben nu 14 en heb de laatste tijd echt veel potjes gewonnen zeker meer kills dan deaths en nog gaat ie niet omhoog. Maarjah dat weet iedereen wel dus zo erg i sh et niet
oh, oke bedankt. :b: Ik dacht al, want ik ken iemand die heeft trueskill van 28 en als we bij iemand langs gaan om cod3 te spelen (bijvoorbeeld: hij, nog 2 die cod3 niet hebben en nooit spelen en ik) wordt hij altijd flink geowned door mij, maar ook door die spelers die cod3 niet hebben, best schande voor hem ik heb trouwens trueskill van 13
Als je veel Battle speelt en wint gaat je level relatief sneller omhoog. Ik denk eenmaal je boven de 30 zit vind je wel moeilijk games, ik ken ene (36) die soms heel lang moest wachten voordat hij in een lobby zat. Daarbuiten zou ik niet teveel aandacht schenken aan uw level
ik ken ook een paar mannen in de top van COD3 waar ik wel eens mee in een game zit, sommige hebben 30 maar ook een aantal 15, en jah die ownen je net zohard als die van 30
Net wat leuks ontdekt tijdens een online battle.... In de map Eder Dam heb je ergens een huisje met vlakbij een motor met zijspan. Ik pakte die motor en reed richting het huisje en parkeerde mijn motor onder het afdakje ernaast. Toen ik afstapte, stapte ik aan de kant van de dichte deur af en belande aan de andere kant van de muur.... Ik zat nu ineens IN het huisje, waar je dus normaal gesproken helemaal niet kan komen.... Ging gewoon dwars door de dichte deur/muur heen. Kan alleen in combinatie met het afstappen van een motor. Als je erin zit, kun je er alleen niet meer uit. De muren zijn transparant van binnen en je kunt gewoon naar buiten kijken. Én naar buiten SCHIETEN. Je kan gewoon langslopende lui afknallen dwars door de (transparante) muur heen. Ze zien je immers niet, maar jij hun wel... Is natuurlijk niet eerlijk, maar net na de ontdekking wel ff grappig, omdat je tegenstander steeds weer terugkomt en maar niet begrijpt van welke kant hij nou kapot wordt geknald...