Kleine bump, die disc met sega GT doet het niet en zal het ook nooit doen heb ik net van MS doorgekregen .
Is inderdaad 1 van de leukste titels die ik op m'n xbox gespeeld heb! Erg jammer dat ie niet BC is (en waarschijnlijk ook niet wordt.)
Nee, ook niet Ondanks aangegeven dat het wel zo zou moeten zijn, doet ie het niet. Heb hier nog een originele disc liggen
Bedankt dat je deze eeuwen oude post hebt gekickt want ik wacht al eeuwen op dit bericht \o/ Werkt JSRF niet als ik straks thuis kom , dan krijg je natuurlijk wel een OWtje van me.
Ik denk dat ik dit spel ook maar weer eens ga spelen. Vond het zo vet toentertijds Één van mijn favoriete Xbox games. Alleen een beetje kort. Ik kon hem in 8 uur uitspelen, maar je had ook nog allerlei challenges daarna geloof ik voor nieuwe characters wat de replay waarde verhoogt.
8 uur?! Ik wist nooit waar ik naar toe moest dus heb ik volgens mij 30+ uur op de teller staan en het nog niet uitgespeeld... Maar t waren wel 30 mooie uurtjes
Ja oké de eerste keer heb ik er wel wat langer over gedaan maar de 2e keer kende ik alles enz dus toen had ik hem in 8 uur uitgespeeld