Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Aan het einde vind ik het qua muziek wel rommelig moet ik zeggen en de credits kan je beter met een halo 3 achtergrond doen. Verder vind ik dat je de beelden wel erg goed in elkaar hebt geknutselt :)
     
  3. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Thankss ik zal eens kijke of ik wat aan die muziek kan veranderen aan het einde. Vanaf wanneer begint die rommelig te worden vind je ?
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bij die overgang van het ene naar het andere nummer en op het moment dat hij die granaat gooit en dat je het wegknipt. Dat kan wel maar dan niet in dat gedeelte van het nummer omdat de muziek daarna niet lekker wordt opgepikt, datzelfde geld voor het einde, vind ik persoonlijk niet echt een goed moment om het nummer te stoppen. Maar ik vind dat je het beeld wel erg goed hebt geknipt en dat kan zeker meekomen met de andere goede user vids over halo 3.
     
  5. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0

    ik vind het op 1:10 en 1:20 irritant dat het geluid ineens weg valt. ook de overgang op 0:36 vind ik niet echt mooi, voor de rest is het een leuk filmpje ! :thumbs:

    //Edit, Cookie ik zie dat jij dezelfde punten als mij bedoelt, dan is het iig niet alleen bij mij storend.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2007
  6. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik wilde 'daarom' invoeren, maar uiteindelijk niet gedaan :+

    edit: Trouwens, bij de extra's van de LCE zitten toch onder andere de cutscenes van H1 & 2 in HD?
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2007
  7. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
  8. Shizzel

    Shizzel Guest

    Nope, een maat van me zei dat dat alleen bij de Legendary Edition zat, die heeft namelijk ook 5 extra DVD´s.
     
  9. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat weten ze dan net weer wel (als ze halo3 sowieso al gaan bestellen). Ze hebben daar echt een geweldige keus van zon 5 verschillende spellen.
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    dan misschien ook maar eens kijken voor de Legendary wanneer het uitkomt :+
     
  11. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    de website van de halo3 premiere is weer gefixt, je kan nu naar hartelust typen waarom jij niet mag ontbreken, hebben de mijne nogmaals ingestuurd.
     
  12. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mijn zinnen gezet op de 'Legendary Edition', maar helaas is daar geen pre-order kit voor... Als echte fan val je dus een beetje buiten de boot qua premiere.

    Enniehoe... mochten er nog mensen zijn die het volledige verhaal van Halo nog eens willen nalezen, dan kan je terecht op Wikipedia. Weliswaar in het Engels, maar de hoofdlijnen worden redelijk goed beschreven. De links zijn hieronder te vinden:

    Algemene info en achtergrond
    - Halo: The Fall of Reach
    - Halo: The Flood (uitgebreidere verhaal van Halo: Combat Evolved)
    - Halo: Combat Evolved
    - Halo: First Strike
    - Halo 2
    - Halo: Ghosts of Onyx
    - Halo 3
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    de boeken moet je eigenlijk gewoon lezen, zijn gewoon goed:)
     
  14. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal mee eens. Daarom heb ik het ook over NAlezen. ;)

    Ik heb het verhaal er mee afgestoft alvorens ik aan Ghosts of Onyx begon.
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Duurt mij allemaal te lang dat lezen :+
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Limited gepre-orderd. Krijg ik ook zo'n pre-order kit bij.. Mgoed Tshirt dan maar doorverkopen, zal ik toch nooit dragen denk ik.. ;)
    Heb nog zo min mogelijk spoilers gelezen, wil deze keer dat t btje verassing blijft.
     
  17. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    je zit er echt snel in. ik bleef maar lezen toen ik er eenmaal aan begon, echt een goede tip voor op vakantie ofzo.
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag ook zo een pre-order kit gehaald. En dat shirt zit nog best goed ook :D Het is een L, maar valt lekker ruim :D Echt toppie!

    Wat ik me eigenlijk nog afvraag. De Legendary Edition, is dat nou hetzelfde als de Limited, maar dan met NOG meer extras, of zijn de extras echt verschillend van elkaar?
     
  19. fetEX

    fetEX Guest

    hehe heb nu ongeveer 20 000 potjes halo 2 online achter de rug zitten en ook nog eens een aantal potjes halo 1 en heb nog steeds geen idee waar heel die shizzle overgaat:D

    heb halo 2 wel meer dan 2000 uur gespeeld maar heb hem nog steeds niet uitgespeeld, zal ik uit principe ook nooit gaan doen.

    @jan: en ja de boeken daar ben ik idd ook te lui voor:b:
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Voor de geinteresseerden: Zuiderpark heeft nog Legendarys! Klik
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina