same here, echt heel vet al die acties, alleen naar een paar uurtjes ben ik er wel op uitgekeken, want het enigste leuke aan deze game is dat je van die special moves heb, als dat saai wordt, wat blijft er over? niet veel, dus denk niet dat ik hem ga halen, ook al is ie 35 bij play-asia, ben de komende maanden toch volgeboekt
Idd genoeg leuks de komende maanden. En mochten de reviews unaniem positief zijn dan denk ik er nog wel eens over na...
Damn, wat een extreem brute game zeg! Die actie, die shoot-outs, die moves, die slow motion, echt heel erg tof. Vind die speciale moves zoals de precision aim en die spin erg tof. Het toffe aan deze game vind ik dat je echt alles kapot kan knallen, heel erg gaaf. Daarnaast vind ik het erg tof dat characters reageren op waar je ze raakt. Schiet je hem in z'n nek, dan grijpt hij naar z'n nek, schiet je hem in z'n kruis, dan grijpt hij naar z'n kruis. Als je hem in z'n been of voet schiet dan zie je hem weg strompelen. Erg tof gedaan. Had niet verwacht dat deze game zo tof zou zijn. Dit is zoals een actiegame moet zijn! John Woo maakt dus niet alleen toffe films, maar ook toffe game. Grafisch vind ik de game erg fraai en heel sfeervol. De framerate is echt super, het loopt allemaal zo lekker vloeiend. Geluid en voice-acting is erg goed!
Ja coole demo en vooral de gameplay is vet! alleen vind de textures wel low en jammer dat de lichamen niet blijfen liggen
Das de Amerikaanse datum. Als ie regiovrij is is ie zowieso eind Augustus bv al bij play-asia te koop. Weet niet hoe het met de EU release zit.
Indrukwekkend die demo! Wat een actie, ook mooi die extra special moves die je steeds erbij krijgt.. ziet er ook erg mooi uit allemaal... niks te klagen over deze game, ik verwachte niet al te veel, maar ik ga hem denk nu wel halen.
En zo zie je maar weer dat een demo veel mensen toch over de streep trekken. En dat verdiend deze game ook wel vind ik! Mijn enigste zorg is dat je de Sp in 6 a 8 uur uitspeelt. Hopelijk word deze boven de 10 uur. Want voor de MP koop ik deze game niet.
Hij is erg leuk maar omdat er zo veel must haves zijn dit najaar moet ik hem denk ik toch maar laten schieten.
Deze game slaat werkelijk nergens op, na 2 min demo had ik het al gezien. mja ieder zen eigen ding tog
Toen ik het bij gamekings zag vond ik het al vet. Maar na de demo helemaal. Must have!! Je zegt het zelf al, 2 minuten demo. Wat zijn sommige altijd ongeduldig
Net heel ff gespeelt, vond het wel vet. Straks verder spelen, voor 35 euro importeren zou ik hem best wel is kunnen nemen
Die dingen die je hebt unlocked, blijven die ook bewaard als je de demo afsluit en daarna (de volgende dag) weer opstart? Of moet ik dan de demo opnieuw uitspelen om die extra's te krijgen?
Net demo uitgespeeld, dit word dik! En dan die trailer op het einde, OMG! Dit word echt zo'n toppertje die niet bekend is, moet hem kopen! Vooral die slowmo-bullets zijn echt indrukwekkend!