Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol::)
     
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom ben ik blij dat ik gewoon mijn eigen heb teruggekregen, je weet namelijk nooit wat de vorige eigenaar ermee uitgespookt heeft :D
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Idd, ook de meeste hitachi doen gewoon wat ze moeten doen. Ik ervaar zelf geen verschil in lawaai volume tussen de 2 drives.
     
  4. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Trouwens, als je xbox krassen maakt krijg je dan een nieuwe game+xbox? OF geeft microsoft nog steeds niet toe dat de xbox360 krassen maakt?
     
  5. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze geven het zeker toe , anders leggen ze geen 1.15 miljard ervoor aan de kant , dat geld denk ik eerder voor de ROD maar ze weten wat kapot is dus denk niet dat je een game krijgt , hoop t natuurlijk wel,
    maar als je xbox 360 gewoon kapot is om wat voor reden , krijg je dan altijd iets ter compensatie ?
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ok zojuist terug van vakantie en wat blijkt me xbox is ook getroffen door "the red ring of death"
    Ik heb mijn 360 al sinds de release dag en weet niet zeker of ik nu nog garantie heb?
    Wat kan ik nu het beste doen?
    Ik las ook iets over natte handoeken om je xbox heen wikkelen,kann iemand me hier iets van uitleggen.
    En heeft iemand het tel.nummer van MS zodat ik de klantenservice kan bereiken.

    bvd,

    smokey
     
  7. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Check beginpost van deze topic.

    Dan kom je al een heel eind.
     
  8. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Service-lijn.

    TELEFOON
    0800 023 3894

    Slechthorenden (teksttelefoon):
    0800 023 3895

    De service is bereikbaar op:
    maandag - vrijdag: 09:00-22:00
    zaterdag: 09:00-20:00
    zondag: 09:00-17:00

    en dat towel trick moet je op youtube bekijken op de 1ste pagina staan genoeg met fatsoenlijke uitleg , en je moet ze NIET nat maken , weet niet waar je dat hebt gehoord
     
  9. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Klantenlijn: 0800 023 3894 (helaas ken ik dat nummer gewoon uit mijn hoofd)

    Mijn Xbox is gisteren avond ook getroffen door RoD, Morgen mag ik voor de 3e keer een Xbox 360 naar Germany sturen. Als excuus mocht ik een game of een draadloze headset/controller kiezen. Ik had maar voor de draadloze headset gekozen.
    Hopelijk heb ik mijn Xbox snel terug!
     
  10. hfgrtNL

    hfgrtNL Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff mijn xbox 360 is voor het eerst dood na 1,5 jaar :mad: =( :'-(:'-( heb net nog gespeeld om 8 uur... :confused: Zet hem aan...drie rode lampjes :{
     
  11. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een paar dagen staat er eindelijk : Device Received at Service Center , hoelang zal het nu nog gaan duren, hoop niet te lang:'-(
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ok heb nog een vraag.
    De kabel die in me xbox360 zit,daar is de toslink ingang van kapot.
    Dus heb geen surround geluid meer.
    Is deze kabel apart te koop?

    (dus niet de toslink kabel,maar die grote grijze kabel die in achter in je 360 zit voor beeld,geluid etc)

    DEZE bedoel ik:http://www.thg.ru/game/20051123/images/xbox_360_cable_connecteur_a.jpg
     
  13. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook boellie:

    Device: Xbox360 Hardware
    Warranty Status: In Warranty
    Repair Status: Device Received at Service Center
     
  14. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is 11 Juni kapot gegaan en 13 juni was het aangekomen bij de repair centrum. Ik heb 'm nu pas weer terug. 8,5 week heeft het geduurd en ik heb een "nieuwe" 360 gekregen omdat de mijne eerst 4 weken stof aan het verzamelen was in een hoekje van hun magazijn.
    Ik heb ook maar 1 maand Xbox live kaart erbij gekregen. zucht.... moet ik zo weeeeer bellen met die helpdesk.
     
  15. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    De jouwe was na 2 dagen aangekomen bij repair center? die van mij 8 eeh ok, maar das wel kut idd 1 maand kaartje, yes....
     
  16. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    zit al bijna 2 maanden zonder 360 :mad: heb inderdaad wel een maand live gekregen maar wat moet ik daar mee, ik betaal jaarlijks met creditcard, kan je dan alsnog die prepaid kaart invoeren???
     
  17. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is de jouwne opgehaald? heb het idee dat die van jou sneller gaat met alles :eek: 8)
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  18. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    1 augustus is die van mij opgehaald (precies zelfde als jij dus)
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  19. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm geen idee, maarja dan maar een nieuw accountje voor 1 maand.....toch? :confused:
     
  20. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ergens wel chill , want als ik eens niet oplet en kijk op het forum en de jouwne komt terug zal dat bij mij ook wel zo zijn :cool: hoop ik dan , maja , hoelang denk jij dat het nog gaat duren , bij mij hoeft er alleen een nieuwe dvd-plus lade in, denk ik , want die weigerde vaker , en dat heb ik ook gezegd , maar hij deed wel fatsoenlijk toen ie weg gign maja , dat kan toch niet lang duren. je zou zeggen na een paar uur is dat gefixt 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina