De HDTV thread [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MikeBoy

    MikeBoy Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik ben uitgekomen op een van deze 2 lcd's:

    Sharp LC-26SA1E voor € 509,00
    Samsung LE26S81-B € 529,00

    Of als iemand suggesties heeft voor een andere lcd van ongeveer deze prijs met igg deze specs:
    26''
    HD-ready
    Component-, Scart-, HDMI-, en PC-aansluiting
    (PIP)

    Ik hoop nu wel een antwoord te krijgen (na de 4e keer) want ik wordt er een beetje moe van als ik iets vraag en niemand reageerd en vervolgens wordt er op een andere vraag 3 pagina's vol met antwoorden gegeven. Mja sorry als ik grof overkom maar ik ben wel van plan om er binnenkort één te kopen en ik zou daarom wel wat advies van jullie willen hebben ;).

    igg alvast bedankt.
     
  2. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    VGA ziet er ook prima uit heb ik vandaag ondervonden.
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Tuurlijk ziet VGA er ook goed uit. Je kiest gewoon 1360*768 (heb je aan de zijkant(en) wel een kleine zwarte balk) of 1024*768 als je een plasma hebt en je hebt eigenlijk gewoon een pc scherm ;).
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet er helemaal niks vanaf maar ik zou de Samsung pakken: die is véél mooier dan die Sharp (die ziet er vrij lomp uit vind ik). :+

    Samsung LE26S81B:
    [​IMG]

    Sharp LC-26SA1E:
    [​IMG]

    Ik weet het, niet echt een reactie waar je wat aan hebt, maar klik eens op de foto's en lees eens de reviews van de mensen die de TV's al hebben.

    Kieskeurig.nl ftw \o/ 8)
     
  5. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor een noob als mij is het allemaal niet zo vanzelfsprekend ;)
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een HD TV koop, met VGA en HDMI aansluiting.. Dan wil ik daar mn 360 op aansluiten.
    Maar aangezien ik geen Elite of nieuwe versie Xbox heb/krijg, heb ik dan geen HDMI. Toch wil ik wel fullHD ervaren.

    Nu heb ik mn 360 op een Monitor, die net geen 1080 pixels maar 1050(dacht ik) heeft..
    Mijn vraag: Kan ik dan mn 360 via mn VGA HD AV kabel op een HDTV aansluiten, en heb dan op 1920x1080 instellen.. Dat het dan gewoon 1080p is?
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het ontwerp (behuizing) net zo belangrijk als de speqs.

    De Samsung heeft 1 minpunt en dat is de hele slechte verticale inkijkhoek van 150 graden.
    Om echt van de LCD te kunnen genieten moet je recht voor de LCD gaan zitten.
    Als de LCD hoger of lager staat dan wordt het beeld al heel snel slechter.
     
  8. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    goede tv rond 500/600 euro (samsung)vind ik wel mooie desing hebben
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Behalve de R32.
    Deze is nog door Fred Flinstone ontworpen.
     
  10. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    dus alleen samsung r32 of heb je nog andere goede voor alleen hd gamen he
     
  11. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    heb eigenlijk een andere vraag en wist zo niet in welk ander forum ik hem kon stellen en dacht misschien hier wel.
    Weet iemand ook als ik een digitale ontvanger van @home overneem met smartcard of ik dat kastje gewoon kan overnemen of zitten daar nog prive gegevens en door @home licenties
    Kan hem namelijk kopen voor 40 euro via marktplaats en nieuw kost hij 80 euro gaat mij er alleen om om digitaal tv te kijken en geen extra zenders.

    alvast bedankt.
     
  12. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eindelijk mijn keus gemaakt Mijn eerste HD-TV is geworden de LG 26LC2R ik heb hem al en ik ben er erg blij mee :D
     
  13. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  14. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0

    Kun je please foto's maken en een review posten (in combinatie met de 360 als je die hebt)

    Ik wil deze tv ook kopen mede door de lage prijs en redelijk goede specs.
    zwart waarde schijnt wel laag te zijn kun je dit ook even controleren.

    Als je dit wil doen ben ik je zeer dankbaar:b:

    Oja bij welke winkel heb je hem gekocht/besteld.
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De Digitale decoders kan je zonder kopen via Marktplaats.
    Heb namelijk mijn oude Panasonic ook via martkplaats kunnen verkopen.

    Aan de smartcard heb je helemaal niets omdat deze persoon gebonden is.

    De smartcard zal je bij de @Home dealer moeten kopen , deze kost € 14.95
     
  16. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeb inderdaad:)

    Ik heb zelf ook een Full HD LCD heb geen last van vertragingen of ghosting ofzo. Dus ik begrijp al die kritiek over LCD schermen niet zo
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en dat geldt ook voor die hd decoder?
    Welke is dat ook alweer?
     
  18. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel een reviewtje plaatsen als ik hem binnen heb, ik heb em besteld bij komplett.nl

     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook aan het zoeken naar een HD TV, van rond die prijsklasse.
    Had deze nog niet gezien, maar kwa reviews heeft ie zeker niets te klagen!
    Zelf val ik voor dat shiny black van Samsung/LG, maar die witte vind ik helemaal master!_O_
    Daarom ga ik denk ik een van die kopen, maar ik ben ook wel erg beniewd naar een review over deze!

    Tevens weet ik het nog steeds niet.. Samsung vind ik echt top.. LG wel redelijk, maar hoe zit dat met die Sony Bravia's?

    PS: Jij hebt bij een webshop gekocht, wat nou als ie kapot gaat binnen een week, of er dode pixels zijn?
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  20. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb hem binnen, en zal even het beloofde reviewtje van mijn eerste bevindingen plaatsen.

    eerst even dit: WTF deze tv ondersteund gewoon 1080p onder componement, niet dat je meteen die resolutie hebt natuurlijk, maar jeh ebt wel het strakkere plaatse van 1080i maar dan proggresief, heerlijk!:9.

    Het eerste wat mij opviel toen hij uit de doos kwam, was dat hij wat kleiner oogde dan een 32inc tv, iets wat ik erg jammer vond in het begin maar waar ik verassend genoeg binnen 10 minuten aan wat gewend.

    Ik heb er expliciet op gelet en had na enige aanpassingen in het menu absoluut geen last van te weinig zwart of iets dergelijks, dat was iets waar ik met mijn vorige Samsung uit de S serie wel erg veel last van had.
    Ook zijn de bergen met aanpassingmogelijkheden voor de kleuren niet echt nodig, het is leuk om er aan te sleutelen maar standaart zijn de al boven gemiddelde.

    Ook VGA gaf een erg mooi beeld iets was bij de samsung ook een ramp was, al had ik ineens een stuk minder opties om het beeld aan te passen.
    Tot zover een kleine review, zal binnekort kijken of ik wat foto,s kan plaatsen.
    Voor vragen hoor ik het wel.

    En om boverngestelde vraag te beantwoorden, volgens mij gebruik Toshiba ook een Sony paneel, en ja ik had het besteld via een webshop, en weet niet precies wat ik moet doen als hij kapot gaat, dat vraag ik die webshop wel als het zover mocht komen:cool:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina