Ik heb nu 6038 Gamerpoints in totaal, 130 meer dan de afgelopen update. Een beetje een karige score, maar ja ik ben op vakantie geweest en ik heb weinig nieuwe games gekocht. Toch blijft het behalen van een achievement. Hoe simpel het ook voor een ander is, toch voor mij een uitdaging. Maar het geeft me wel altijd een kick om te zien dat ik weer een Achievement heb Unlocked.
Bomberman - 1 Achievement - 10 Gamerpoints
- Paint the town red! - Win a Zombie match in Local Play against 2+ computer players - 10
Bomberman is een heerlijke arcade game. Zeer vermakelijk om met vrienden te spelen. Een aanrader om tussen een paar games als Gears of War en Halo 3 met je vrienden te spelen. Live viel mij een klein beetje tegen, omdat het even duurde voor deze een game vond. Als Pac-Man C.E. saai word ga ik deze game maar eens verder spelen.
Guitar Hero II - 3 Achievements - 30 Gamerpoints
- Dimebag Darrell Award - Got a 100 note streak - 10
- Rock School Grad - Completed all tutorials - 10
- Teacher's Pet Award - Practiced three different songs - 10
Gutar Hero II blijft me vermaken. Ik ben blij dat ik eindelijk de 100 note streak heb behaald. De andere twee achievements waren gemakkelijk te halen. Ach in de pruimen tijd moet je toch iets doen. Ik ben in iedergeval van plan om Gutar Hero III en Rock Band te halen. Vooral Rock Band is een must buy, want al mijn favourite bans zullen daar te vinden zijn.
Pac-Man Championship Edition - 5 Achievements - 90 Gamerpoints
- Extra Mode 1 - Complete Extra Mode 1 - 20
- Challenge Mode 2 - Complete Challenge Mode 2200,000 Points - 20
- 200,000 Points - Score 200,000 points - 10
- Extra Mode 2 - Complete Extra Mode 1 - 20
- Extra Mode 3 - Complete Extra Mode 1 - 20
Ik moet het toegeven. Ik had namelijk niet verwacht dat ik zo verslaafd kon raken aan een simpele arcade game, maar het is toch gebeurt. Pac-Man C.E. is de game momenteel erg vaak speel. De game duurt niet lang, dus ik kan het even spelen alvorens ik naar mijn werk ga of als ik even tijd heb. Ik moet nog 3 achievements halen en dan heb ik de 200 MS points behaald. Toch wil ik mijn persoonlijke records breken.