[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

1. JeePee

JeePee Guest

Wat gebeurt er als je gas en stuurt tegelijk dan?

2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, het is wel zo dat de auto dan echt overdreven doorschiet en dat sturen vrijwel onmogelijk is.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, dat heet onderstuur. Waarschijnlijk veroorzaakt door fading (remmen die verzaken na een aantal keer flink remmen, ik zei het verkeerd hiervoor).

Dat gebeurt in het echt ook hoor... Niks fout in het spel. Waarschijnlijk gewoon een kwestie van minder hard remmen/minder hard op het gas/vroeger remmen.

4. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Even iets anders , in de US Store is Grand Turismo HD 1.2 aanweezig .
    Wat is het verschil tussen Gran Turismo HD en 1.2 ? :confused:

Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  5. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Op het moment dat je stuurt en gas geeft tegelijk gaat de auto gewoon echt zeer merkbaar minder snel. Je krijgt geen onderstuur of overstuur maar hij kakt gewoon in.

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    De Europese store heeft ook gewoon 1.2, dat staat er ook naast. Geen idee of dat al vanaf het begin zo is, maar ik vermoed dat hij 1.2 heet omdat er uiteindelijk het nodige uit is geknipt. Ga maar eens kijken op gametrailers, de andere versie bevatte veel andere en meer auto's. Dat was volgens mij de vroege demo-pod versie.

Edit, dat had ik dus helemaal fout, ik dacht dat de Europese 1.2 had, maar dat is 2.0. Schijnt wel gewoon dezelfde versie te zijn.

Eerst sturen, en dan gas bij gaan geven, je zou toch moeten weten dat het niet verstandig is om iedere bocht volgas uit te accelereren. Het is bij die voorwielaandrijving auto's, die hebben van nature onderstuur.

TC moet natuurlijk ook uitgezet worden.

Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    In dat geval zou ik ASM uitschakelen, en TC op 5 zetten o.i.d. ASM remt de auto namelijk af in bochten wanneer je stuurt én gas geeft.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je moet inderdaad wel je elektronische hulpmiddelen uitzetten, ja :{

9. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    2x de game naam noemen en 2x fout :p in de screen staat het wel goed: Gran Turismo.

10. JeePee

JeePee Guest

De gameplay is gewoon hetzelfde als in GT4, en ik weet dat daar alles normaal aanvoelt. Gas en sturen tegelijk voelt net als in het echt.

Dream on. Als jij een Ferrari pakt kan je 1 tiende vol op je gas. Daarna sta je achterstevoren.

11. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Net even versie 2.0 gedownload van GT HD .
    Die staat nu in PS Store ( EU ) . _O_

12. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel gt4 nu ook, zit op iets van 12% atm, en idd gt voelt echt aan. Nadat ik bij de GT HD demo ASM heb uitgezet en de Traction Control lager heb ik meer mogelijkheden om in de bochten gas te geven.

En JeePee ik snap ook wel dat ik dan achterstevoren sta maar jij snapt ook wel dat je wel licht gas kunt geven en sturen in een bocht (iedereen met een rijbewijs weet dat dat gewoon kan).

13. JeePee

JeePee Guest

Hehe, dat ik 17 ben wil niet zeggen dat ik nog nooit auto heb gereden hoor.

14. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet dat jij 17 was :) ik kijk niet naar leeftijden behalve als iemand domme replies plaatst, iets wat jij niet doet. :)

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Rijden op de openbare weg, en racen met een auto is toch iets heel anders.

16. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Tuurlijk kan je gas geven en sturen in de bocht, ligt er alleen aan hoe hard je de bocht in gaat, als je al op de max zit en dan nog is gas gaat geven ja dan gaat je glijden, iets wat ik soms al merk als ik op de openbare weg rij :thumbs:

17. JeePee

JeePee Guest

Op de openbare weg kan je ook racen :cool:

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Daar heb jij vast veel ervaring mee

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hm, ik hoop eigenlijk wel dat ze 'm dit keer wereldwijd releasen. Niet dat wij 'm als laatste krijgen, rond kerst of iets dergelijks. :eek:

20. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Ga er maar niet van uit. Japan gaat altijd voor met de GT serie. Ander punt is dat GT5 Prologue misschien wel doorgeschoven wordt naar november 2007 ipv het geplannde oktober.

Deel Deze Pagina