Stranglehold

Discussie in 'Algemeen' gestart door inflatable, 6 mrt 2006.

  1. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst had ik niet echt hoge verwachtingen van deze game, maar na de demo is dat totaal anders. Wat een wrede actie man, echt brute shit :D.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik kom nu voor het eerst in dit topic, dat Max Payne gedoe is echt bruut. Wat een actie!! Is er misschien al bekend wanneer deze game uitkomt?
     
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Waarschijnlijk komt hij al in augustus uit.
     
  4. GJV6000

    GJV6000 Guest

    Volgens mij staat de release geplant voor 4 september (ik kan het ook helemaal mis hebben). Ik hoop natuurlijk dat Dark Miracle gelijk heeft en dat de game al in augustus uit komt.
     
  5. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, augustus is Bioshock maand....

    Koopt het hier wel een keer 2e hands.
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Check de officiële site.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wat was die site ook alweer waar je Stranglehold goedkoop kon bestellen?
     
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Play-Asia verkoopt hem voor ongeveer €35.
     
  9. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Die "Golden Guns" moeten .50AE Desert Eagles voorstellen. Die worden in John Woo's films namelijk ook vaak gebruikt, en dan heb ik het niet over z'n Hollywood films. Maar films als A Better Tomorrow 1&2, Hard Boiled, The Killer e.a. Dit zijn voornamelijk films waar Chow Yun Fat een hoofdrol in heeft, zo dus ook in Stranglehold.

    Heb de demo net een uurtje gespeeld en ik ben toch wel onder de indruk. Zwaar veel actie en het feit dat alles naar de klote kan is natuurlijk geweldig. Het enige nadeel vind ik de geluiden van de wapens en het feit dat je gewoon kan blijven knallen zonder te reloaden, echt te nep. Voor de rest heb ik de demo positief ervaren.
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik heb de demo nu al rond de 20x uitgespeeld. Dat stukje waar je over die leuning rent om vervolgens op een karretje te duiken en iedereen in slow-motion dood te knallen GEWELDIG :0). Ik ga deze zeker kopen.
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    De eerste keer dat ik de demo opstarte was ik niet echt onder de indruk.
    Dit kwam mede dooordat ik nog een beetje zat te stuntelen met de controls en omgeving.
    Maar Gvd! Toen ik eenmaal de controls etc door begon te krijgen en alles en iedereen in 1 vloeiende beweging omlegde uiteraard in stijl!
    Moet ik toch zeggen dat ik erg onder de indruk was van SH.

    Alleen zoals Hierboven al gezegd werd,niet kunnen reloaden is wel een beetje nep.

    Voor de rest...
    Toppertje!
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ben over de demo zeer te spreken. Het geeft mij echt een film gevoel want alles kan kapot en al die spectaculaire moves die je daarbij kan maken maakt het helemaal top. Alleen jammer als je gewoon langzaam loopt, en je loopt richting een tafel dat hij er dan al gelijk tegen aan glijdt. En dat als je door 4 vijanden wordt omsingelt en ze één voor één moet uitschakelen lijkt wel té makkelijk. Telkens bij een vijand een ton of een bord dat je kapot kan knallen en die kogels ontwijken is ook super simpel. Ik denk dat ik deze wel ga aanschaffen. :)
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die level in die museum die je zag op het laatst gaat ook erg bruut worden! :)
     
  14. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, is best een vet spel. Vooral mooi dat de omgevingen kapot kunnen. Wel is het een beetje eentonig. Hoop dat daar het arsenaal aan wapens verandering in brengt. Een goed verhaal doet ook een hoop goed (max payne).

    Vind vooral dat inzoomen vet. Iemand in zijn kruis of knie schieten is vet.
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^ :cool:Idd dat inzoomen is toch wel het leukste. Ga dit spel ook maar halen, kan ik eerst Blue Dragon spelen en beetje stranglehold, totdat Halo 3 uit is:+ Goed begin van het schooljaar toch?8)
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Speel je liever Blue Dragon dan BioShock?
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Haha nou moet zeggen dat ik Blue Dragon echt cool vindt, maar nee, Bioshock wordt ook nog gespeeld. Kan namelijk niet alles games kopen dus ik verdeel het met mn beste maat, hij koop bioshock, ik blue dragon, zodat we ze beide kunnen spelen, we wisselen ze gewoon uit. 3-4 games in een maand is me teveel;) en hem ook... ook al koopt ie normaal ook wel zoveel games.. hij zit nu al over 40 originele 360 games8)
     
  18. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus, je moet die shit eens uitproberen.
     
  19. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat eigenlijk met de ps3 versie. Is daar al een demo voor uit gekomen?
     
  20. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Nee, deze demo is exclusief voor de Xbox 360.
     

Deel Deze Pagina