Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    Huh? CPU = Central Processing Unit. Deze verwerkt data en meer niet. Hoe kan hij zich wapenen tegen jouw opstelling? Dat wat er voor zorgt dat de tegenstander beter wapent is data input welk aan de CPU gegeven wordt. De data output van de CPU zorgt dat de computer tegenstander zich wapent of niet en hoe.
     
  2. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Misschien niet zo gek gedacht inderdaad. :b:

    De computertegenstander wordt vaak aangeduid als CPU, dus hij zal hier ook vast niet de processor bedoelen. :cool:
     
  3. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik had hem 1 dag voor de Release vorig jaar.

    26e kwam hij uit ik had hem de 25e.

    Demensionplus.

    ik ga hem toch pre-ordere schild tog vaak 10 of 15 euro.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Inderdaad...
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tjah, ik had hem de 24e al, voor 60 euries. Die paar euro's extra voor PES boeien me niets. Heb hem liever direct ;)
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Had PES6 ook 2 dagen voor de release. Gewoon voor de volle prijs bij de FRS, maar dat deert me niet. PES is elke euro dubbel en dwars waard!
     
  7. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel heel erg zin in deze game hoor! Is er trouwens al wat bekend over de functie van interviews na de wedstrijd? Daar zag ik namelijk wat screens van waarop een speler werd geïnterviewt door de pers
     
  8. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kutte is dat je een speler hebt die kan scoren of niet kan scoren. Die scoring-ster maakt echt veel verschil. Daarom ben ik dus voor halve sterren of een 3 sterrensysteem. Dit systeem maakt niet echt veel verschil, eerder minder verschil omdat 1 punt voor 5 punten bij PES Staat (1-20 en 1-99). Ik weet natuurlijk niet hoe het zit met de verschillen tussen de punten, wel vind ik dat ze bij PES teveel uitgaan van spelen met de topclubs. Logisch, want die worden het meest gebruikt maar wanneer je 2 middelmatige teams neemt is het vaak al afzien en tegen een grote club ben je vrij snel kansloos. Realistisch, maar daarom ook nogal nep omdat je te weinig wint en geen kans maakt.

    Adriano is gewoon verkeerd gerate, dat heeft weinig met het systeem te maken. Door hem 2 godstats te geven (95+) met teveel goede stats (80-90) is hij gewoon verneukt. Het slaat ook echt nergens op, hij speelde een belabberd WK. Stamina heeft die gast sowieso niet, en snel is die ook niet. Laat staan snel aan de bal. Beter passen ze hem wat meer aan zodat die een speler wordt als Mido of Kuyt, sterke spelers die niet echt rap zijn maar wel een goal kunnen maken (al gaat dat bij Kuyt ook niet echt van harte). Je weet eigenlijk al dat C. Ronaldo en Rooney hetzelfde pad gaan bewandelen. Ronaldo heeft nu al 3 god stats met een hard schot (90 voor show power ofzo?). Nog wat body balance en een scoring ster er bij en je hebt je nieuwe Adriano.
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Het zou wel 'aardig' zijn als je iemand echt de wedstrijd zou kunnen uittrappen, dus doelbewust. Niet echt sportief, maar zo zou je bv een Adriano kunnen intimideren.

    Bij toeval is het me wel eens gelukt. Zo blesseerde ik eens Zidane van Frankrijk (niet eens echt met opzet), en tot mijn verwondering werd ie in de loop van de wedstrijd gewisseld door de AI/CPU, waarschijnlijk dus omdat hij aangeslagen was.

    Meestal echter komt de geraakte speler gewoon terug en merk ik verder weinig van zijn inzet.

    Misschien dat zo'n gameplay aanpassing leidt tot 'vechtwedstrijden', en is dat niet wenselijk, aan de andere kant zou het wellicht ook erg interesant kunnen zijn, zo'n wedstrijd die ook fysiek op super-scherp wordt gespeeld.
     
  10. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: zat verkeerde topic

    maar hoe zit het met de replays;

    kan je weer saven?
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  11. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    En de link met PES 2008? ;)
     
  12. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    eeh, ik vind dit echt een hele slechte optie.. vechtwedstrijden? en ik heb vaak genoeg iemand uit een wedstrijd geschopt hoor, en die kwam echt niet terug,.. ik zie echt geen enkele reden om zon gameplay aanpassing in pes te stoppen..=(
     
  13. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een speler van de CPU blesseerd dan word die gelijk gewisseld. Niet in de loop van de wedstrijd...
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    maar soms raakt hij pas echt later gebleseerd, dan tackle je hem vol, en loopt hij 10 minuten later te hinken. dat heb je ook online.

    ik speelde trouwens net tegen een duitse gast, ik stond 2-0 achter met rust en ik won met 3-2, toen maakte ik meteen een nieuwe game aan en joinde me hij weer. ik miste na 5 minuten een penalty, toen kreeg hij vlak daarna ook een penalty (het was wel een vriendschappelijke wedstrijd) hij schiet door het midden, ik blijf staan en scoord hij in de rebound:'-(. scoor ik 10 minuten later uit een corner een eigen doel, en scoort hij vlak voor rust de 3-0. en toch heb ik 4-3 gewonnen*) ik scoorde 3 x in de laatste 10 minuten waaronder de winnende snoekduik in de blesurretijd:+
    egt super lullig (maarja hij is duits,koekje van eigen deegO-))
     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Oh, nou ik vind dat het moet kunnen, en bv een slechte scheids, of buitenspel doelpunten of afgekeurde goeie doelpunten, etc ... allemaal wat irl ook gebeurt en niet dat cleane iedereen adriano / norandom op groen / 10 minuten wedstrijdjes gesukkel

    Welke bagger wedstijd was dat ook al weer op de WK, ehhh Nederland - Portugal ... echt gebeurt, al die kaarten (op een WK!!), en kan dat nu in PES?

    Dus als ik van achter een doorgebroken speler neerhaal krijg ik rood, maar een vuile overtreding frontaal? Ik zou niet eens weten hoe ik dat moet doen in PES (gewoon met B? je hebt geen controle over de 'agressiviteit' naar mijn weten)
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Echte voetballiefhebber ben jij! =(
     
  17. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt he.. Ken zich beter focussen op Dead or Alive :9
     
  18. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij this is football op de ps2 had je wel altijd zo'n mooie karatekick waar je direct rood voor kreeg }:] altijd komisch was dat.
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Kom op zeg ... zijn we hier allemaal 'lieve kinderen'??? Valt me tegen hoor.

    Laten we eens een nog extremer voorbeeld nemen. Zidane, minuutje 114 of zo in de FINALE van het WK (dwz, het allerhoogste op voetbalgebied) ... en dan zeggen jullie dat ik geen liefhebber ben?? Volgens mij zijn jullie dan geen liefhebber want je wilt PES niet zo hard/grof zoals de realiteit soms is.

    PES is een simulatie, in een simulatie hoort ook de mogelijkheid tot volledig 'over de schreef gaan'.

    Er lijkt me tegen mijn redenering weinig in te brengen als zeg ik het zelf. Tenzij we PES2008 voortaan MOOIWEERVOETBAL2008 moeten gaan noemen.
     
  20. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan het ook overdrijven, het blijft een voetbalspel he? moet niet helemaal realistisch zijn anders verpest je de game. Of moet je ook de mogenlijkheid krijgen vakkels op het veld te gooien, of spreekoren zodat het spel wordt stilgelegd? Hoort ook bij het hedendaagse voetbal maar lijkt mij niet thuis te horen in een voetbalspel... Meer iets voor Fifa misschien ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina