[PC] [PC] Crytek's Crysis

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 24 jan 2006.

1. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De 8800 serie is eigenlijk al top voor dit spel,omdat heel het spel samen met nvidia is gemaakt met deze kaart.Maarja beter is altijd beter :)

2. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    december komt crysis uit dacht ik.

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ze hebben vorige week officïeel bekend gemaakt dat de game op 16 november uit komt ;).

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
  5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Met wat geluk op low op een lage resolutie.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ik heb er echt zin in om hem op ultra high te gaan spelen op 1280*1024 :)

7. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    512 mb ram, pfff ik weet het niet hoor Janter.

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Er staat wel 4x 512MB hé ;).

9. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ow... niet gezien :+ ben ik weer slim bezig 8)

Denk wel dat je hem kan spelen op low dan :eek:

10. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem zeker op low draaien Janter.

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    En waarom ben je zo zeker van je stuk. Verklaar nader aub :).

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Hij heeft het enkel over draaien, niet over goed draaien :+

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dan nog, zo zeker van je stuk? We zijn uiteindelijk wel bezig over een game voor de pc... :+.

14. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Janter: hiertussen zou hij ergens moeten liggen:
    Snap wel neit dat een X800 beter kan zijn dan een X1600. Nouja... Het is een richtlijn :+

Ik hoop het spel op High te kunnen draaien. Ik weet niet hoe m'n X1950 XTX daartoe presteert, maar met High ben ik tevreden.

Laatst bewerkt: 11 aug 2007
  15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even tussendoor, maar hebben jullie de PC Gamer review van BioShock gelezen in het BioShock topic ? Als je ziet hoe die game draait en op wat voor systeem, dan vind ik dat de horror-verhalen rondom die specs nog best mee gaan vallen. En als Crysis daar nu niet al teveel overheen gaat (systeemeisen), dan is er misschien nog hoop voor iedereen :+

Ik zie trouwens dat er inmiddels aardig wat mensen zijn bijgekomen met een high-end systeem en er komen er binnenkort nog meer bij (goeie zaak trouwens :cool:)....zijn er meer mensen die bijvoorbeeld een game als BioShock, net als ik, ook voor de PC zouden halen i.p.v. voor de 360, of anders misschien een andere game ? Zomaar een vraag uit nieuwsgierigheid :)

16. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al een keer het Crysis forum doorgespit op Crysis online (volgens mij)?
    Daar staan richtlijnen qua hardware die je nodig hebt om het spel te kunnen draaien. Daar staan zeker nog zo een 3 kaarten onder de 1950XT die allemaal ouder zijn maar die hem toch kunnen draaien (wel bagger maarja ze kunnen hem draaien).

Dat zeiden de makers ook, ze zeiden dat ze de engine van de game erg scalable hebben gemaakt. Dat wil dus zeggen dat je ook met verouderde hardware kunt spelen.

/Edit Ja Z3R0-P4R4DOX, ik haal bioshock ook voor de pc net zoals shadowrun/Collin Mcrae DiRt en andere spellen terwijl ik ook een 360 heb staan.

17. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    @ZERO: Ik haal ook gewoon Bioshock op PC, maar een XBox heb ik niet staan. Nuja, ik ken iemand die er wél één heeft, maar het is toch een andere ervaring dan op de PC. PC is gewoon leuker :)

@Dave123: Die specs zijn wel helemaal nog niett officiciëel. Wel is er bekend gemaakt dat je het spel kan spelen vanaf een X800XT.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ik heb momenteel nog een baggervideokaart (8500GT), dus dat moet nog ff wachten :+

19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Heb dat topic al gezien, welk gebaseerd is op een onafgewerkte versie van Crysis. Natuurlijk zijn ze die engine nog verder aan het optimizen zodat je het met nog oudere hardware kan draaien, maar ik heb het al zoveel gehoord dat je met een redelijk oud systeem Crysis kan draaien. Na Far Cry heb ik wel het volste vertrouwen in Crytek op dat gebied, maar ze kunnen zich nog altijd misgrepen hebben hé.

20. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom vind ik een DEMO de ideale uitkomst,of een Demo van Bioshock,dan kunnen mensen zelf kijken hoe Hun systeem draait.Maarja wordt nog wel evve wachten denk.

Deel Deze Pagina