Ik ben net op zoek geweest naar zo'n disc-repair setje, kom ik bij de free record shop, zegt die gozer dat er een nieuwe regeling is voor als je de tweede keer je xbox 360 opstuurt. Hij had er ook een officieel (ogend) kartonnetje bij van Xbox 360 Microsoft enzo. Dus hij dringt aan nog eens te bellen. Dus dat doe ik, ik vertel er duidelijk bij dat ik de vorige keer ook krassen had, en dat daaruit dus blijkt dat ze helemaal niks hebben gedaan aan die xbox, en niks hebben gecontroleerd of gecheckt. Zij zegt wel drie keer: de xbox kan geen krassen maken op je spellen" WTF????!
Ze was niet onder de indruk van mijn bewijzen, dus zei dat ze alleen opnieuw kon kijken naar die xbox en indien mogelijk kon repareren en anders een nieuwe kon opsturen. Ze kon ook niet in de toekomst kijken toen ik vroeg of ze een niet krassende xbox kan garanderen, ze was namelijk uiterst overtuigd van haar regel. Natuurlijk ik begrijp best dat zij dat niet mag toegeven, maar ga dan niet ronduit liegen, zeg dan: De xbox 360 KAN krassen maken. ( wat microsoft trouwens al eens had toegegeven)
Maar goed, toen ging ze labels maken, en toen ze terug kwam verontschuldigde ze zich, en zei dat ze mij heel goed begreep. Maar, dat er alleen een nieuwe oplossing kan worden gezocht als je derde xbox kapot gaat. Dat is toch ongelooflijk. Maar goed, ze had een notitie gemaakt bij mijn referentie dat me door zou sturen naar tier 2 als er weer iets fout gaat.
Puike service, super hoor, NOT!!!
Dat wilde ik even kwijt.
Laatst bewerkt: 10 aug 2007