[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door JeePee, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten meer online multiplayer demo´s maken .
    Op 360 is dat wel vaak .
    Zoals de demo van Battlefield .

De enige multiplayer demo die ik nu gezien heb is die van Full Auto 2 . =(

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat een ruk update zeg. Ik begin er nu echt een beetje genoeg van te krijgen. Ik wil nou onderhand weleens demo's zien en dan het liefst met een speelduur langer dan hooguit 5 minuten. Moet je eens kijken hoeveel demo's er op Xbox Live komen. Niet alleen exclusives, maar ook multiplatformgames zoals Stranglehold. De PS3 krijgt deze demo's dus niet. Nou heb ik ook een 360, dus voor mij is het geen probleem, maar voor vele andere mensen wel.

3. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen zijn de updates ruk, er zit nog steeds een groot verschil tussen de store in Amerika (waar veel meer trailers en content is te downloaden) en Europa. Tel daar de flaters met de PsOne games bij op en we kunnen voorlopig concluderen dat Sony vooralsnog niet in de buurt komt van Xbox Live.

Ik ben best bereid te betalen voor een degelijke online service, liever dat dan zoiets halfslachtig als dit. Het netwerk is weliswaar stabiel, de matchmaking mogelijkheden vind ik erg beperkt en titels worden niet of nauwelijks geupdate (alleen Resistance en Motorstorm).

4. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Naak gewoon een US account aan ,dan kun je in de US store ook alles downloaden .

5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jep, maar dat geldt ook weer voor de US Marketplace van de Xbox 360. Tevens kun je op de PS3 via een US account wel trailers downloaden, terwijl dit na de laatste lente update op de 360 niet meer mogelijk is.

Ik vind trouwens wel dat Xbox Live de laatste tijd minder stabiel lijkt te zijn. Kort voor de E3 was 't al een ramp om een demo te downloaden. Tijdens de E3 kon je niet eens fatsoenlijk een demo downloaden. Sommige kwamen met 't argument dat ze tijdens de E3 zoveel dataverkeer hadden dat 't netwerk er langzamer van werd. Nu staat sinds gisteren de Stranglehold demo op de Marketplace, wederom alleen maar download problemen (inmiddels opgelost). Gisteravond was Xbox Live zelfs onbereikbaar. Acht van de tien keer dat er een demo op de Marketplace staat, lees je op majornelson.com in de nieuwsberichten dat er problemen zijn met Xbox Live, dat 't team op de hoogte is enz...

In een interview op Gamerscoreblog, vraagt men waarom een Gold abo geld kost. Een medewerker van MS haalt wat punten aan, waaronder dat content zoals demo's niet voor niets op de Marketplace komen te staan. Kortom, naar 't schijnt betalen de mensen met een Gold abo voor zaken zoals een stabiel netwerk, onderhoud, videochat, online multiplayer en Marketplace content. Als ik dan met mijn internetverbinding bijna 6,5 bezig ben om de demo van Blue Dragon, C&C3 en/of Stranglehold te downloaden, krab ik wel even achter m'n oren. Mocht 't dan echt zo zijn dat er veel dataverkeer is op die momenten, vraag ik me af hoe 't er uit ziet als ze over een tijdje hun doelstelling hebben bereikt wat de enorme groei van Xbox Live gebruikers betreft.

Nu is de userbase van de PS3 een 'stukje' kleiner dan de userbase van de Xbox 360, maar wat en wanneer ik daar eens iets download, gaat dat altijd op de volle snelheid, zonder problemen.

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht dat de mensen met een PS3 het al weten, maar ik wist het nog niet:

http://www.gamespot.com/features/6176090/index.html

Het is blijkbaar mogelijk heel makkelijk zelf een grotere harde schijf erin te zetten. Goede zet van Sony, kan Microsoft nog wat van leren met hun 20 gig hd voor 100 euro...;)
    PS3 wordt steeds interessanter, je hoeft ook al geen wireless adapter te kopen, want er zit wifi in (scheelt weer 80 euro). Nu nog wachten op meer spellen en hopelijk zakt de prijs naar 500 euro voor zo'n mooi pakket wat nu 600 is. ;)

En hopelijk is het online beter gesteld dan met de PSP, daar waren weinig nuttige updates, slechts een handjevol demo's na 2 jaar en te weinig online spelers. =(

Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  7. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Nou , goed nieuws voor je .
    De aankomende manden komen er onwijs veel goede games uit voor de Ps3 .
    Zoals Haze , Warhawk , Ghost Recon 2 , Lair , Heavenly Sword, Stranglehold ...
    Er zijn trouwens ook al een paar goede titels zoals Resistance , The Darkness , Rainbow Six Vegas ,Ninja Gaiden Sigma ...

8. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar heb al een Xbox 360 en daarvan is er nog een heleboel dat ik echt nog moet spelen, die is voorlopig al duur genoeg. ;)
    Maar ik heb geduld. :+ Kunnen de prijzen van spellen ondertussen ook verder zakken. :+

9. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ps3 lineup is echt goed , daarom heb ik een Ps3 gekocht . _O_

10. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Connect PS3 van de makers van Connect 360 komt eraan, goed nieuws voor Mac en PS3 eigenaaren:

11. Fritske23

Fritske23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn PS3 heeft sinds vandaag een blauwe gloed over het scherm. De kleuren zijn allemaal blauwsig. Ook als je de PSN knop indrukt zie je dat je controller licht niet rood maar blauw is. Wat is hier aan de hand??

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    wow dat is weird... geen bullshit he? misschien staat er wat over in de handleiding?

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Daar dacht ik ook aan !!
    Hoe kan een Rood ledje nu Blauw branden.

Nieuwe downloads in PSstore USA.
    1. Piyotama™ (Game - $ 2,99).
    2. Heavenly Sword™ Making Of No.1 (Video).
    3. Heavenly Sword™ Anime No.1 (Video).
    4. Turok E3 2007 Gameplay (Trailer).
    5. 10,000 B.C (Trailer).
    6. Fred Claus (Trailer 2).

Coming Soon.
    7. Pixel Junk Racers (Game).

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    5. 10,000 B.C (Trailer).

Damn , weet dat het offtopic is maar die trailer van 10,000 BC is VET !

Kan niet wachten tot dat die op blu-ray verschijnt (zal wel 1,5 jaar moeten wachten maar toch, wat een beelden)

15. Fritske23

Fritske23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het vakje op het scherm als je op de PSN knop druk, dan zie je welke controller je hebt. Dat vakje is blauw. Het is net of ie geen rood meer weergeeft op het scherm. Ook de spellen geven geen rood weer. Allemaal blauwsig.

16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    $2990 is wat duur voor een download, titels zeggen me niks, op Turok na. :eek:

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb het al veranderd , die 0 moest een ) zijn |:-

Heb de kabels al gecontrolleerd , Component of HDMI ??

18. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor dat ik ps3 koop heb ik nog 1 vraagje : Is er een reden waarom ik de 60GB versie koop pen i.p.v de 20GB versie?
    Ja hij heeft 40GB meer geheugen maar is die 40GB echt als meer nodig ?

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    In Europa kun je alleen maar de 60GB versie kopen!

Edit:

Leuke Blu-ray actie van Sony Pictures Home Entertainment: klik!

20. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oww :) wist ik niet

Bedankt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina