Clan: FaTaL SpArTaNs Clantag: Geen Site: Komt nog ooit Clangames: De enige echte Halo 3 Contact gamertags: Actief zal worden: Gamebattles en ConsoleGaming. Ik zoek Halo veteranen die een beetje redelijk kunnen ownen. En mischien als je dat niet bent maar nog steeds op dat Niveua zit dan kan je nog altijd een Try out doen.
Heel mischien. Maar er komen zo veel vette Games uit gewoon te vet. Maar ik zat te denken, Jij gaat toch UT3 Spelen kan jij bij FS joinen en daar een team aan maken? Dat had ik je geloof ik eerder gevraagd voor een ander clan dat ik en Toomzor zouden gaan maken maar dat nog mischien zal gebeuren.
hahah denk je op deze manier mensen in je clan te krijgen die zogenaamde ''halo veteranen zijn''?!?!?!?!? ga online in h2 ofzo
1. Ik bedoel ermee dat de personen die willen joinen gewoon veel van de Halo games hebben gespeeld die ervaring hebben. 2. zou ik graag willen maar mn Xbox is naar duitseland
wrm altijd zo negatief laat die boy gewoon zijn ding doen is toch niks mis mee eeey revenge suc6 met je clan
De PS3 heeft al bijna geen titles dus dachten ze laten we hem maar eerst op de PS3 uitkomen voordat we hem op de xbox uitbrengen. En dan krijgen wij een goede getuned versie.
En waarom noem je het niet gewoon FataL Spartans ofzo? Waarom FaTaL SpArTaNs? en nog even over je sig UnFr3aK3nB3Li3V3BaL3 UnFr3aKinB3Li3VaBLe
VERANDEREN! j/k ach ik kan ook niks anders dan je succes wensen, maar dat doe ik bij alle Nederlandse clans aangezien ik Nederland graag wat groter de gamewereld in zie trekken!