Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je enigszins sturen natuurlijk............ ;)
     
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook zo... maar het is toch beter om even goed indruk te maken.
    Zoals ik al zei, de 1e keer dat ik belde, bleef ik ernstig rustig en beleefd, en het kwam allemaal wel goed, zei die chagrijnige meneer die half nederlands sprak aan de andere kant.
    Half uurtje later bel ik voor de zekerheid terug, om erachter te komen dat er helemaal NIKS is aangemaakt qua reperatie proces. had ik niet gebeld, dan was er dus niks gebeurd, en ik maar wachten.

    Dus dan maar even branden aan de telefoon, dit moet je natuurlijk niet overkomen.. en geloof me, dit is niet de 1e keer dat dit gebeurd (bij mij althans).

    Maar goed, de mevrouw die daarna kwam kon het goed begrijpen en regelde alles wel netjes af... zo hoort dat.
     
  3. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de kans dat, wanneer ik nu een nieuwe xbox koop, net zo groot op gebreken als de ''oudere'' 360's. met andere woorden; zijn er al problemen structureel verholpen?

    Heb ik misschien minder kans op problemen als ik straks een Xbox 360 Elite koop?
     
  4. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee er is officeel niks vanuit microsoft aangekondigd over dat "nieuwe" 360's beschikken over een re-design m.b.t. 65nma chips en/of betere koeling laat staan verbeterde disc drives, zelfs niet bij een elite. Microsoft zwijgt als het graf hierover m.a.w. doet alsof z'n neus bloed.

    Ik ben inmiddels zover dat ik je af zou raden op dit ogenblik een 360 te kopen want je koopt gewoon troep, bespaar jezelf een hoop tijd en ergenis.

    Kijk bijvoorbeeld bij mediamarkt maar naar de manufactoring dates, een heleboel 360's komen zelfs nog uit 2006 ...allemaal meuk.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2007
  5. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu alweer 25 ! minuten in de wacht bij die geweldige customer-service van ze, ben benieuwd of ze me vandaag nog wat zinnigs kunnen vertellen, begin me een beetje zorgen te maken nu mijn 360 al 46 werkdagen op vakantie is en maar niks van zich laat horen.
    Blijft U alstublieft aan de lijn 1 van onze medewerkers zal U zo spoedig mogelijk ter woord staan bedankt voor U geduld
     
  6. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een half uur in de wacht te hebben gehangen kreeg ik het volgende verassende antwoord..

    de opdracht is op 2 augustus in het systeem blijven hangen, ik zou gewoon nog een weekje wachten U kunt anders het beste volgende week woensdag of donderdag weer met ons bellen als U dan nog niks heb vernomen

    18-07 afgeleverd in repair center
    binnen 15 werdagen retour = 07-08
    02-08 blijven hangen in het systeem --> dus pas na 12 werkdagen treed er een error op in het computersysteem, knap als je garandeerd dat ie binnen 15 werkdagen retour komt.
    05-08 gecontateerd email gestuurd naar repair center dat ze met spoed een 360 terug moeten sturen, spoed betekent nog 1 week wachten! :mad:
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2007
  7. snake06

    snake06 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    1
    xbox na een maand terug ontvangen.
    opgestuurd omdat deze spellen bekrast.
    Spel erin. meteen weer een kras er op!!! fijn......
     
  8. Baklap

    Baklap Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt gewoon naaiend. Ik Heb me xbox nu 2 dagen geleden laten ophalen door UPS. Nu maar wachten hoelang het gaat duren.
    En natuurlijk hopen dat ik hem heel terug krijg.
     
  9. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me echt af wat ze daar doen in dat repair center, die van mij was ook 1 dag terug en ging alweer stuk.
     
  10. D4m4n

    D4m4n Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze doen volgens mij alleen iets aan xboxen met de ring of death. Krassen maakt ze helemaal niks uit, als iemand zijn doos opstuurt omdat hij krassen maakt stoppen ze hem gewoon in een nieuwe doos naar het volgende slachtoffer.
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Stel slome sukkelaers zijn het. Nog steeds de achterstand niet bijgewerkt, zegt genoeg he. Kun je fijn 25 werkdagen gaan wachten, van Microsoft hoef je verder niks te verlangen want je kunt ze toch niks maken.
     
  12. RemkooO

    RemkooO Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag gebeld, de xbox die ik vorrige week binnengekregen had viel om de 5 minuuten spontaan uit en de cd la weigerde.

    Net opgebeld, hele aardige man aan de lijn. ik krijg nu een voorkeursbehandeling, hun bellen UPS voor me, komt begin volgende week me xbox ophalen en ik krijg hem binnen 14 dagen weer terug. (vorrige was het krap een maand) Als compensatie kon ik kiezen tussen een game of een wireless controller. In de loop van volgende week krijg ik via DHL gears of war opgestuurd.

    Opzich wel netjes vind ik. hoop aleen de me volgende xbox gewoon goed is.




    Vind het overigens wel maf van dat hun UPS regelen, vorrige keer kreeg ik een label gemaild en moest ik het zelf regelen, hoop maar dat het goed gaat!
     
  13. germy

    germy Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen wiens garantiezegel verbroken is, en die de xbox tóch naar Ms hebben opgestuurd?
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2007
  14. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn garantie is verbroken, ik doe momenteel de toweltruc maar sinds gisterenavond kreeg ik altijd zo een rode schijn op beeld, ik vrees dat ik wel eens zal moeten bellen.Maar ik wacht wel eerst tot die nieuwe xbox'n erzijn met die 65nm, want als ik hem laat repararen voor veel geld, dan zal hij na paar maanden waarschijnlijk weer kapot zijn.
     
  15. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Is er een manier om te kijken waar je xdoos precies uithangt e.d als je hem opgestuurd hebt ter reparatie?
     
  16. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    GPS inbouwen :xO-) :p.
     
  17. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    lollig... :lol: not...

    aangezien er in de VS wel mogelijkheden waren vroeg ik me af of dat hier ook kon. Sommigen weten te vertellen wanneer ups hem afgeleverd heeft bij het repair center e.d.
     
  18. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt (als het goed is) van M$ een trackingnummer voor de verzending met UPS. Kun je op ups.com je xbox traceren. Maar nadat je console door UPS in Duitsland is afgeleverd is het wachten op een mailtje van M$ met het trackingnummer voor de terugtocht.

    Ik heb tot nu toe (3x) elke keer een trackingnummer voor zowel de heen- als de terugreis ontvangen. Ik begrijp dat niet iedereen door M$ op deze manier op de hoogte wordt gehouden.

    Als het goed is komt mijn (4e) xbox morgen met UPS weer bij me aan. Zal jullie op de hoogte houden of het dezelfde is als ik heb opgestuurd en of-ie een beetje wil doen waarvoor -ie bedoelt is.
     
  19. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0

    bedankt voor je reactie. ik ga voorlopig geen 360 kopen.
     
  20. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet hier iemand hoeveel het eigenlijk kost om je xbox360 te laten rapareren als je geen garantie meer hebt ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina