De HDTV thread [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hij is goed. Een vriend van mij (sneaky snake eye) heeft hem ook.
     
  2. Zinu

    Zinu Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hij hier ook actief? Zo ja, zou hij zijn mening dan even kunnen geven in een mini-reviewtje?
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou hij post hier wel. Maar op het moment niet echt. Hij heeft het te druk met werken werken werken. En reviews schrijven gaat hij al helemaal niet aan beginnen.
     
  4. Zinu

    Zinu Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet een hele review... gewoon even in een paar woorden vertellen wat zijn ervaringen ermee zijn.
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay super bedankt.
    Dan denk ik dat ik voor die ga, alleen dan de witte variant. Dan moet ik wel even zeker weten dat er een A op staat, maar dat staat achterop de doos toch?

    En die HDreciever, heb jij die ook? En dan met digitale tv van Home ofzo?
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de doos niet meer , dus kan het ook niet controlleren.

    Heb de HD-decoder sinds de WK 2006.
    Heb in het begin wel problemen gehad maar deze zijn door firmware updates allemaal opgelost.
    De combinatie Samsung LCD en Samsung HD-decoder werkt perfect.
    Met de afstandbediening van de HD-decoder kan je ook de belangrijkste functies van de Samsung LCD bedienen.

    Ik heb al jaren Digitale Televisie van TVhome dat is nu dus @Home.
     
  7. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog steeds te twijfelen, de Samsung LE32S81B (660 euro) Of de Philips 32PFL7562 (820 euro)

    Die philips is mooier, en hogere helderheid (500 cd/m2 tegen 550 op de philips) Maar de contrast is wel weer lager op de Philips 6000:1 tegen 7000:1. Maar de reactietijd op de philips is zoals ze zelf beweren 6 ms waar de samsung 8 ms heeft. En verder heeft de philips, Pixel Plus 2 HD misschien is dat gewoon een klanten lokkertje en heeft het niet echt een werking maar sommigen zeggen van wel.

    Zou ik nu 160 euro meer neertellen of niet?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zoek een scherm van 42"-50" ... aan welke prijs moet ik dan denken? Zijn deze nog steeds 2000+? Ik zit te twijfelen tussen een beamer of een goede hdtv. Ik ben nu dus een kosten analyse aan het maken
     
  9. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    laatst zag ik een Full HD beamer voor 3000 euro.
    Het hangt ervan af wat je wilt uitgeven, je heb natuurlijk ook goedkope 42"maar 50"ben je meestal meer dan 2000 euro kwijt , al is er een LG van onder 2000 euro.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  11. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    @ fardo
    Als je kunt kiezen tussen 42" en 50", ga dan maar voor de 50". Hoe groter hoe beter, als je er wel niet verplicht 2 m moet opzitten toch. Voor gamen en film gaat dat, maar voor televisie is een goede afstand zo'n 3,5 m.

    Dit scherm heeft ferry34 ook, en heeft er ook een review van geplaatst op kieskeurig:

    http://www.kieskeurig.nl/review/E295F70CD1E267E1C125729F003C17D2.htm
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm die prijs klinkt ook redelijk .. Ik ga het scherm op zolder plaatsen. ik wilde eerst een beamer, maar aan een scherm heb ik denk ik toch iets meer :D
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Pixel Plus HD is het geld zeker waard. Tevens ben ik nog steeds van mening dat Philips de beste TV's maakt. Zelf heb ik alleen nog maar slechte ervaringen gehad met Samsung LCD's en hebben vrienden dat ook.

    Als ik ik op het forum lees zijn er ook veel mensen tevreden over dus zal er wel veel kwaliteit verschil zitten tussen Samsungs LCD's dus als je die overweegt zou ik daar eerst meer over uitzoeken of hier vragen of hij wel goed is.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben ook tevreden met mijn CRT van philips dus ik neig er naar om de philips te gaan kopen ... 50" lijkt me redelijk om met vrienden te gaan multiplayeren :D
     
  15. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gisteren even bij de correct in rotterdam daar stuipte ik op deze tv de : Samsung LE-32S62 2XHDMI , hij weerd geshowd emt een HD natuurfilm Haarscherp nou is mijn vraag zijn jullie te spreken over deze tc.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @Fardo:

    Waarom geen beamer meer? Een groter scherm voor minder geld.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm ik vind dat beamers het beeld een beetje vervagen .. dus dan maar iets meer uitgeven voor een beter beeld ... maar ik twijfel nog enorm ... Ik denk dat ik in het najaar de knoop door hak (ergens rond 25 september :+)
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hahaha. Ik zou het mooi twee weekjes eerder doen. Dan ben je als je een beamer koopt (wat ik zou doen), nog mooi op tijd met alles bestellen, voordat een of andere game uit zou komen. Maarre... betere kwaliteit? Dynamike geeft je geen gelijk iig. De keren dat ik met hem in de videochat zat zwoor hij bij zijn beamer.
     
  19. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    tegen die tijd ga ik ook mijn 50" plasma kopen alleen weet ik wel welke ik wil.

    succes ermee Fardo
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zoek een tv met een VGA aansluiting.

    Bij de specs van een tv zie ik niet specifiek staan dat ie dat heeft.
    Kan iemand me vertellen of ik met deze specs mijn 360 met VGA kan aansluiten?

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina