The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

Ashavan Guest

Mwah dat opladen doe ik zelf tegenwoordig. en als ik betaal is geld echt geen probleem.

Wel nep op zich. Heb je de Cure Vampirisme quest gedaan. De count in Skinrad is dus geen vampire meer en toch blijft hij zo vermeld staan overal. :confused: De quest dat vampiren uitgemoord moesten worden inclusief vampirehunters was eitje. Gewoon de vampire hunters de mijn in laten gaan waar de vampires zaten. Af en toe helpen. Op het eind stond nog maar 1 hunter die ik af maakte. Ging ik slapen komt de Dark Brotherhood. Daar ga ik nu dus nog niet mee aan de slag.

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, volgens mij snap jij die quest niet helemaal, want die count gaat vervolgens naar z'n slapende vrouw, en dient haar dit drankje toe, zodat ze voor altijd kan rusten,

de count zelf heeft geaccepteerd dat hij een vampier is, en wilt dus geen drankje, omdat hij dan gaat sterven, aangezien hij al veel te oud is

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je van de DB af wilt maar toch hét sterkste kledingstuk van hen wilt krijgen kan je dus gaan slapen en op die goze wachten. Als hij dan verdwijnt en weg wilt gaan, maak je 'm af. Is de DB Quest meteen 'Completed'!

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat zal ik onthouden. Ik wil op mijn andere account namelijk nog een keer overnieuw beginnen met deze game.

Wel verrot dat je met accounts aanmaken steeds weer een verschillend e-mail adres moet opgeven. ;):eek:

5. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0

dat is voor die steen zeker, er liggen scrolls bij die dude in de buurt dus je hoeft nergens heen

6. Ashavan

Ashavan Guest

Yup kwam ik later ook achter. Zit nu in die questline waar ik naar Bruma moet en dat die guild in de fik staat. Was even vergeten van de vorige keer dat je besprongen wordt door 4-5 wraiths beneden plus een necro-hoer. En laat mijn enchanted wapen leeg zijn :confused: rofl

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat doe je het gewoon op de ouderwetse toer. Rammen en anders spells casten. Die quest is wel leuk, alleen wel jammer dat als iets kapot gaat in een verhaallijn, dit later nooit gerepareerd word. ;):)

8. Supergrass

Supergrass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben weer eens opnieuw begonnen.. Dit keer een Dark Elf. Moet nog 3 achievements, Shivering Isles niet meegerekend. Is alleen f*cking kut dat ik e hele Mages Guild opnieuw moet doen voor die ene 'verloren' achievement die ik niet heb gekregen =( Ah well..

9. Ashavan

Ashavan Guest

Raggen doe ik zowiezo. Maar moet ik er wle de wapens voor hebben. Mijn Magicka is neit echt genoeg om meer dan 1 monster uit te kunnen schakelen. Ben merendeels een krijger. Gelukkig nog genoeg zwaarden met Shock, Frost, Fire en zo in me huisjes liggen. Tijd om Rambo the gaan doen straks ;)

Wel vaag op zich. Heb dusver 3 Glass wapens gevonden. Je denkt dat ze licht zijn, maar wegen gvd nog meer dan een dwarf waraxe.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2007
  10. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik raar vind, is dat mijn intelligence bijna honderd is en ik nogsteeds geen antrach kan summonen omdat mijn magica te laag is. waar ligt dit aan weet iemand dat?

mijn summoning skills zijn wel hoog genoeg

damn ik heb de azura star weggegeven:p omdat ik de skeleton key wou houden

sorry voor dubbelpost { edit }

11. Ashavan

Ashavan Guest

Te weinig Magicka betekend dat je te weinig energie hebt om die spell te casten.

Magicka = Intelligence × 2 + birthsign bonus + racial bonus

En hoeveel heb jij in je magicka pool zitten? Als jij 100Intel hebt x2 heb je pas 200? Hoeveel krijg je er bij qua Birthsign of Race? En dan kijken of dat voldoende is om je Atronach op te roepen.

12. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    mm ik zou ff moeten checken hoeveel alles precies is. maar het heeft dus met verschillende dingen te maken.

en 100 is dus niet je max?

ik ben redguard met mage starsign (dacht ik)

Laatst bewerkt: 13 aug 2007
  13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Lol, slimmerik, Redguards zijn de slechtste magiërs van allemaal. En the Mage is ook niet het beste Birthsign voor magie, maar 't is te doen.

14. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    damn, ja ik wou een mage/warrior creeeren niet goed nagedacht in het begin heb ook 1 of 2 foute keuzes in me main skills. als ik een 100 mage wil de volgende x wat moet ik dan pakken

15. Ashavan

Ashavan Guest

Race
    High Elf is goed vanwege de extra Magicka. Je kunt dan krachtigere spells casten. En meer eer je magicka op is. Maar ook meer schade incasseren met magie vanwege ras.

Breton is ook niet verkeerd en wat meer gebalanceerd. Wat minder Magicka dan High Elf en meer defense tegen magie.

Birthsign
    The Apprentice heeft veel Magicka bonus, maar voegt ook toe dat je meer damage incasseerd mbt magie. Maar er zijn items in-game om deze weakness te balanceren.

The Atronach. Enorm veel Magicka Bonus. Een absorb magicka spell waardoor je wat meer magicka weerstand hebt. Je hebt alleen geen magicka regeneratie. Absord MAgicka en potions zouden dat kunnen oplossen later in het spel.

Class
    Kies Custom Class. Neem als Major Skills. 3 magic schools die je veel zal gebruiken. Rest mag je zelf in vullen.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad, je kan 't best een Custom Class doen. Ik zou trouwens voor de Breton gaan als 't op magie aankomt. De High Elf is té snel dood als je 't zelf tegen magiërs op moet nemen. Zeker in 't begin is dit lastig tegen bijvoorbeeld Necromancers.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zo, eindelijk 20 Deadra Hearts en 20 Vampire Dusts voor die Mages Guild omdat ik gebanned was. Nu alleen nog die klote Mages Guild :)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je vergeet het geheim van levelen en zwaardere wapens die je dan krijgt. Je hoeft die wapens soms helemaal niet op te laden, soms helpt een wapen zonder iets erbij ook wel, en anders wel met een soort van vergif. Ik gebruik bijvoorbeeld altijd het Umbra zwaard, maar dat soort echanted zwaarden kun je ook nog wel gebruiken tegen spoken en linches als ze leeg zijn hoor. ;):)

19. Ashavan

Ashavan Guest

I know. Maar als je 4-5 wraiths hebt dan duurt het te lang eer ze sterven...zeker als ze mij wel veel damage bezorgen en laag op potions zit. Een geladen enchanted weapon gaat dan een stuk sneller.

20. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn wel sterk inderdaad maar snel leeg dus geef mij maar een goed zwaard

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina