@ MadMike, haha de ultieme wheelie auto bij FM2. Die vlammen op de zijkant zien er lekker klassiek uit!
plop: Spoiler misschien dat we met meerdere creatievelingen een serie kunnen starten met verschillende games en personages. roep maar.
Heerlijke serie! @ Anton996 Dit zijn de settings voor dat wheelien. alles upgraden tot het uiterste 1973 Porsche Carrera RS tires front 15 tires rear 26 gearing f.d. 3.30 1st 3.19 2nd 1.83 alignment camber front and rear 0 toe leave stock caster 7.0 anti roll front and rear hard springs front 611.6 rear 611.6 ride height all the way up damping front soft and rear hard braking balance 20% pressure 180% differential accel 100% decel 100%
@ AntrXxX ik had gezien dat de het al gepost was in een andere thread, maar heel hard bedankt, ik ga dat deze avond meteen is uit proberen! @Shortbull Origineel gevonden, maar maak het maar niet te extreem om misverstanden te voorkomen. edit: Voor de duidelijkheid, ik heb het enkel over: "Chinese kut" en "buitenlangs wijf"
Lol, echt te gaar Shortbull. Maar er zijn mensen aan 't whinen for je comic. Alhoewel ik dit leuker vind.
dat komt omdat je dan nog niet alle upgrades gekocht hebt dat mpet je eerst doen voordat je tuning settings kan veranderen
@ Shortbull, weer erg mooi gedaan. @ AntraXxX, hoe bedoel je dat precies met de settings van de banden? Dat zijn volgens mij niet de juiste cijfers. Verder heb ik alles kunnen veranderen maar een wheelie doet ie nog niet.
@ Mika Kimi, ik weet ook niet precies hoe dat zit met die banden settings. Maar die lijst heeft MadMike BE gegeven: