Stranglehold

Discussie in 'Algemeen' gestart door inflatable, 6 mrt 2006.

  1. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Haha dat is waar. Had er ook niet zo goed over nagedacht.:+
    Ik vraag me nu dus ook af hoe ze dat doen. Zag ze in dat filmpje tog echt in slomotion spelen hoor.
     
  2. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Pcies. Fuck die Chan loser, kijk vooral naar games die op hem gebaseerd zijn, echte toppers eh? |:-
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Volgens mij heb je het precies goed. Na het spelen van de demo heb ik best interesse gekregen in de film. Chow Yun Fat is best een bekende acteur, hij speelt bijvoorbeeld ook in Crouching Tiger Hidden Dragon. Ik speel in ieder geval liever met Chow Yun Fat dan met Jackie Chan ofzow.
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha volgens mij was er toch 1 op de xbox of niet?? Dat was echt een schijtgame.
     
  5. Supergrass

    Supergrass Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo gespeeld. Opzich wel aardig maar geen 60 euro waard. Dat bullet time gedoe is wel grappig, maar hoe lang blijft dat leuk :confused: Verder tof idee om zo over die tafels te 'sliden' maar waarom elke keer dat je tegen een tafel aan loopt? Zit er harstikke lomp uit na een tijd :emo:
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zijn de achievements van deze game al bekend?
     
  7. PatersNL

    PatersNL GET A LIFE :P

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Die demo is echt vet! Ik denk dat die acties echt niet gaan vervelen! Ik had gewoon telkens weer zin in dat je die actie(weet niet meer hoe die heet) dat je zo in slowmotion op iemand richt en dan schiet en dan zie je die camera achter die kogel aangaan en dan dat filmpje als je hem geraakt hebt!!! zo VET!!
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Volgens mij nog niet, want ik zie ze nog niet op verschillende achievement sites staan. Maar ik ben wel benieuwd naar de achievements van Stranglehold.
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Zijn wel paar achievements van bekend, maar nog niet de hele lijst. Zijn wel wat sites die al een aantal hebben geplaatst.
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in de demo. Op een gegeven moment kom je op zo'n marktje waar ik een golden gun heb gevonden, waar je via die buizen naar boven kan gaan. Daar ligt ook zo'n paars origami ding op het afdakje.

    Hoe moet ik daar verder? Ik vind nergens een deur die open staat.
     
  11. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Je moet voordat je de trappen net na die shootout oploopt aan de rechterkant een houten paal kapot schieten. Deze valt dan op een kraam waarna je er met de linkertrigger op kan lopen. Je kan nu gewoon het hele eind doorlopen maar om dat paarse origami ding te krijgen moet je er naar toe springen. Dit vond ik soms nog best lastig om te doen omdat hij vaak gewoon naar de muur springt en niet naar het origami ding. Om de golden guns te pakken moet je gewoon doorlopen over de balken/buizen en dan kom je vanzelf bij het balkon waar ze liggen. Je kan gewoon op de rand van het balkon blijven staan om je wapens te verwisselen. Succes ermee:b:
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Mensen ga HARD MODE SPELEN! Dan krijg je de 3e special trick. :9 En als je hem uitspeelt denk krijg je hard bioled en krijg je die spinning move denk ik.
     
  13. Shizzel

    Shizzel Guest

    Nee hoor, 1x op Normal uitgespeeld had ik Barrage, en 2x op Normal uitgespeeld kreeg ik Spinning Move.
    Vind Spinning Move beetje domme naam eigenlijk, had bijv Bullet Spin vetter gevonden.

    Ach, Tequila Bombs valt wel mee, doet me denken aan molotov cocktails :9.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2007
  14. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    tequilla bombs vind je dat geen domme naam ? :p
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oh dat wist ik niet. Maar ik vind die Spinning move maar saai. Barrage is het vetst. Als dit spel in prijsverlaging gaat haal ik hem :thumbs:

    edit:
    Zoals welke sites??

    Weet maar 1 achievement en die kwam in het filmpje voor dat 1 pagina of 2 pagina's voor was gepost.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2007
  16. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo op Normal en Hard uitgespeeld, en ik blijf em erg vet vinden, nu op hard-boiled. Ga hem wel halen op de release waarschijnlijk :). Graphics zijn goed. Gameplay is vet, en de actie is top! Nu op Hard-Boiled uitspelen :p
     
  17. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    vond het wel een leuke demo , maar nou ook niet echt gewendig!

    Vond de animaties van de beste man nou niet echt denderend. als je bijvoorbeeld naar een tafel loopt o.i.d. nen sta je er stil voor en je druk verder naar voren dan vliegt tie als een koekwaus over die tafel!

    Kheb me voorderest wel met deze demo vermaakt
     
  18. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad sommige annimaties gaan nergens over, ook vind ik het grafisch een tikkie tegenvallen.

    In de demo is het vooral veeeeeeeeeeel knallen. beetje saaie shooter die opgeleukt wordt met bizarre camera geintjes.

    Klopt ook wel want ik vind de films ook altijd een tikkie suf zeg maar.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2007
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Vette demo, vette actie, ik hou wel van shooters, maar moet niet te eentonig zijn, en door de verschillende interacties en tequila-acties is dit spel wel afwisselend, ik vond de demo iig erg vet qua actie en sfeer.
     
  20. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de demo zo teleurstellend, de manntjes zagen er allemaal uit als klonen, de tequila time was veel te makkelijk en duurde soms veel te lang en op een gegeven moment schiet je zon gastje dood die uit een dichte deur komt draai je je 2 keer om staat zijn tweelingbroer er weer.

    laat staan de teleurstellende graphics.
     

Deel Deze Pagina