Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe wou ik net zeggen _O_
    Maar dat zou namelijk wel rlaxt zijn.. Dat bepaald meteen mijn keuze voor een FullHD of een HDready tv..
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup. erg cool :) Ze zullen in de loop der tijd dus ook wel in Europa komen.

    Elite wordt dus eigenlijk alleen een voordeelpakket met 120GB HDD, en in het zwart.

    Krijg ik dalijk toch nog mn zin; een witte met HDMI en 60nm, alleen nog even wachten ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2007
  4. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke actie zou dat dan zijn? ik heb er nog niets van gehoord...
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat weet du sniemand, is gewoon een vraag..
    Want het ZOU kunnen dat er een inruil actie komt. Dat je je oude Xbox inruilt, en + bijbetaling een Elite krijgt.. Of zo'n nieuwe versie Xbox..
    Ik zou dat iig wel heeeel graag willen!! Want anders zou ik mn Xbox 2e hands moeten verkopen en een gloednieuwe kopen, dan heb ik vet veel verlies! En hoe langer ik wacht hoe groter dat verlies..
    Zit dus beetje in een dubio ! :9
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke redenen zijn er allemaal dan dat je een elite zou kopen ipv van een andere xbox360?

    *staat op het punt er 1 te kopen*
     
  7. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    nu nog niet kopen want nu gaan de xboxen kapot :) je moet nog wat geduld hebben tot de 65nm xbox'n er zijn en dan moet je 1 kopen
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste daar zit zeker wat in. Op dit moment zie het ernaar uit dat de 120GB harddisk het enige technische voordeel is van de Elite, aangezien de Premiums ook uitgerust gaan worden met HDMI. De enige reden waarom je nu nog een Elite zou willen bij zijn launch, zou zijn voor de zwarte kleur of om eerder HDMI te hebben dan de anderen.

    De 120GB harddisk heb je op het moment ook toch niet echt heel erg nodig. Ik denk dat die pas in trek komen als de VideoMarketplace hier echt gelanceerd wordt, voor het downloaden van de HD films van Marketplace. Wellicht dat tegen die tijd ook de HDMI Premiums er zijn...mét 65 nm.

    Tenzij je echt een early adopter bent, is er denk ik nog niet echt reden om de Elite te halen bij launch.
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan haal ik denk ik vandaag of morgen (de order plaatsen ieg) de halo xbox360 bij bol.com koop.
     
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    welke is dat dan. die falcon
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik ga de Elite niet kopen. De enige mogelijkheid wanneer ik mijn 360 zou verkopen en een Elite zou kopen is als er een ingebouwde HD-DVD drive inzat.
     
  13. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm zit ook nog te twijfelen of ik een elite ga halen, vind het zwart wel mooier, grotere hd, HDMI, maarja als je een losse hd speler erbij wilt kopen, die is wit :eek:
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind de 360 in 't wit juist op z'n mooist. Een Elite ga ik in ieder geval niet kopen. De grotere HDD heb ik op zich niet nodig en HDMI ook niet. Dan wacht ik liever op de nieuwe revisie van de Premium, met een stillere DVD-speler, 65nm CPU/GPU, en verbeterde koeling. :)
     
  15. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn al geruchten op een engels forum dat een werknemer van microsoft heeft vrijgegeven is dat er mogenlijk een xbox 360 ultimate zou komen en deze zou een ingebouwde HD-DVD speler hebben en een HDMI adapter en zal de xbox 360 elite de premium gaan noemen en de premium core en van de core zal geen sprake meer zijn.
    Dit zijn maar geruchten natuurlijk maar ik zou het wel leuk vinden zo'n xbox360 ultimate
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Aah, goed nieuws als 't waar is :cool: Als ze die dan ook voorzien van een nieuwe geluidskaart die overweg kan met alle Dolby en DTS HD meuk, ben ik tevreden. :+
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo voel je je toch wel genaaid (als je er vroeg bij bent geweest). :{
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja, aan de andere kant weet je dat je zulke dingen kan verwachten. Als je dadelijk een Elite koopt, en die is kort daarna niet meer zo 'elite', en ze komen met een nog uitgebreidere versie, dan kan ik me voorstellen dat je je genaaid voelt. Daarom wacht ik 't allemaal lekker af. ;) Zolang m'n 360 't maar niet weer begeeft zing ik 't nog wel even uit.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik game op consoles omdat ik dit soort dingen dan juist niet verwacht.
    Als ik een gameconsole koop, verwacht ik niet dat het over 2 jaar alweer tig upgrades heeft gehad, waardoor die van mij eigenlijk alweer verouderd is.
    Daar zijn PC's voor.

    Dit is volgens mij ook de eerste generatie waarbij dat gebeurd. (op de Sony na die de consoles wel eens heeft verkleind, maar dat zijn geen ingrijpende veranderingen geweest)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina