[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    UpnP staat nu open.
    Ik zal het nu weer even aankijken, anders meld ik mij hier weer.
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2007
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    hij geeft wel een Valid Ip-Adres,

    hij geeft van die suggesties dat hij niet goed is aangesloten

    iig, de foutcode:

    0000-000B
    0000-000D
    0000-0000
    8015-1904
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Mattiejj hoe heb je 360 aangesloten?
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    direct op het modem

    dus Modem-----xbox360
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    welke modem heb je.. zet je je modem dan ook uit? en daarna weer aan?
     
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    normaal laat ik hem aanstaan, maar het uit-en aanzetten werkte niet.


    o ja, het merk is een arris(ik denk niet dat dat helpt:))
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    welke provider heb je? Misschien hebben zij hun beleid aangepast :eek:
     
  8. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze heeft UpnP en heb die op Enabled gezet alleen er staat nog steeds Moderated.

    Kijk dit staat er bij de poorten:

    [​IMG]

    Ik heb geen flauw idee wat het voor type is want het staat niet dat ding zelf en m`n ouders die lijken wel debielen want die weten het geneens. We hebben de doos ook niet meer.
     
  9. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb via Windows FireWall alle poorten open gezet en sommige toegevoegt. Moet ik nu die zelfde poorten hier in stoppen?

    [​IMG]
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15

    @home
     
  11. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
  12. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    De test geeft nu idd aan dat hij open staat, toch had ik gisteravond weer het zelfde probleem. Kreeg host, maar toch na een tijdje weer een aantal connecties op rood. Snap er de ballen van, bij Planet Internet had ik hier nooit last van gehad. Heb zelf nog mijn oude modem liggen, (die ik bij Planet Internet gebruikte). Misschien die eens aansluiten?
     
  13. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar, bij mij gaat hij dan niet open. Heb m`n ip in de ip adres neergezet en dat ding op open gezet maar hij is niet open. Of moet je hem ook nog ergens anders open zetten? Die poort van dat is ook open in FireWall.
     
  14. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Even een leuk verhaal hoe ik toch mijn gamertag email heb kunnen veranderen! Misschien dat sommige hier wat mee kunnen.

    Toen wij nog bij onze internet provider Planet Internet zaten had ik een gamertag aangemaakt met een emailadres van @planet.nl
    Een aantal weken geleden zijn wij van Planet Internet naar XS4ALL gegaan. Helaas werden onze email accounts van Planet internet meteen verwijderd. Gevolg: Een gamertag met een emailadres wat niet meer werkt. Ik naar Xbox Support gebeld en kreeg als antwoord dat het niet mogelijk was dit mailadres te wijzigen. Helaas pindakaas! Een nieuw account aamaken is de enige optie om dit adres te wijzigen werd mij gezegd.

    Tot ik mij met mijn oude planet emailadres ging aanmelden op "www.passport.net". Ik kwam daar al mijn gegevens weer tegen die ik had ingevoerd toen der tijd op mijn Xbox 360.

    Nu was ik op die site even aan het rondsnuffelen en kwam er achter dat ik bij instellingen mijn mailadres kon wijzigen! Perfect! Ik het adres gewijzigd naar een nieuw @hotmail account. (@ live was niet mogelijk en ik ging nu niet het emailadres gebruiken van mijn nieuwe provider! Dit aangezien ik geen zin had in dat gezeur als we om een of andere reden toch weer naar een andere provider moesten overstappen) En het werkte!

    Bij accountmanagement op mijn 360 staat het nieuwe @hotmail adres! Inloggen gaat ook goed. Inloggen met het oude mailadres van Planet werkt niet meer. Eveneens op Xbox.com.

    Nu moet ik er wel bij vermelden dat toen ik op www.passport.net zat er bij mij de melding stond dat ik mijn @planet adres nog moest activeren. Dit had ik dus nooit gedaan. Ik weet dus niet of mensen die hun email wel geactiveerd hebben dit ook kunnen doen. Tevens nu ik een hotmailadres heb, is het niet meer mogelijk mijn mailadres te wijzigen!
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2007
  15. kennisch

    kennisch Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik wil mijn xbox360 vanaf mijn pc via xbox live connectie laten maken omdat wij hier draadloos internet hebben en ik geen zin om zo'n draadloze ontvanger te kopen voor mijn 360.
    maar hij geeft al een foutmelding bij het ip hoe kan ik dit oplossen?
    alvast bedankt:thumbs:
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @all ik geef jullie straks antwoord
    Gaat niet werken ... je hebt een router ... dus moet je hem of aan je router koppelen, draadloos of met draad of niet. De oplossing die jij wilt gaat niet werken ... je raakt packets kwijt = lag + je krijgt een moderate/strict NAT en dat wil je ook niet .. ik kan en ga je dus niet helpen
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15

    @home

    ik kan sinds een kleine week niet meer op sommige sites(youtube,imdb,GameFaqs,IGN) en rond dezelfde tijd begon ook Live vervelend te doen, zou dat verband kunnen hebben.

    dus dat daarom de DNS Failed?
     
  18. Zipbit

    Zipbit Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    heey,

    mijn probleem is dat ik met perfect dark en fifa 07 wel online kan, maar met halo 2 en pgr3 niet.
    -bij halo 2 zegt ie, dat ik een bericht heb van xbox live en of k naar account magement wil of offline wil werken.
    -bij pgr3 zegt ie dat de speler op dit moment niet de mogelijkheid heeft om online te gaan

    wat is mijn probleem en oplossing?

    Noob
     
  19. mattmaxx72

    mattmaxx72 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat deze vraag al 20x gesteld is, maar ik waag het er toch op: in Forza Motorsports II heb ik problemen met liven. Als ik met vier friends wil gamen, is er altijd wel iemand die niet kan joinen, en ook geen invites krijgt. Als iemand anders dan een lobby start, kan iedereen er wel bij, maar ikzelf niet. Lijkt er dus op dat ik het probleem ben. Hoor dat het iets met poorten open oid te maken heeft, maar ik heb het probleem bij andere games nooit gehad, en het lijkt dus ook niet iets consistents te zijn. Iemand advies?
    thx
    Matt
     
  20. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    snelle vraag,
    kan je in private chat met 2 andere mensen tegelijk praten? dus ik hoor de ene en die andere en hun elkaar ook..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina