World Cyber Games 2007

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 5 mrt 2007.

  1. dSis

    dSis Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe klinkt leuk zal ik heen gaan ;)?
     
  2. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    knuppel je speelt er zelf man.
     
  3. dSis

    dSis Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ojah? Hehe... grapjas kzie je daar denk ik wel ;)
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zo mogen wel eens wat betere games voor de consoles gebruiken ipv deze arcade crap...
     
  5. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    wat jij leuk vindt, hoeven wij niet leuk te vinden, ik vind wel dat ze goede spellen hebben uitgezocht!
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb het niet echt over leuk. Ik zou eerder wat meer skillbased games verwachten dat deze arcade games. Bv RB6 ipv GoW en Forza/GT4 ipv PGR3...zou niet liever halo 2 zien ipv GoW terwijl ik daar ook geen reet aan vind.
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Het gaat er niet om hoe moeilijk een game moet zijn, het gaat erom dat Microsoft en EA (hoofdsponsoren WCG) hun games kunnen tonen aan het publiek. Zal in Nederland misschien niet zoveel invloed hebben, maar in andere landen wel. Ze laten ons altijd de nieuwste Microsoft of EA games spelen. Als het puur op skills aankwam dan zaten we nu GTR2 te spelen of tijdritten te rijden met Richard Burns.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee snap ik ook wel maar er zijn games die bijna net zo populair zijn, maar wat meer skill-based. Ik dacht dat WCG altijd om skill ging.Of iig wie het meeste skill heeft.
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarvoor moest je bij MLG zijn.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Klopt maar voor Halo 2?? Dat is nog steeds heel erg aracade (geen recoil, geen scopedrift, geen x-spread etc.) En die game werd heel vele gespeeld bij MLG.

    Ik hoop gewoon dat er wat meer skillbased console games gebruikt gaan worden zoals bv RB6 en BF2. En niet de games waarvan de developer / distributeur het meeste geld voor geven. Waarom bv Fifa ipv PES??
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Heel simpel. EA is hoofdsponsor en Konami niet.

    Moet trouwens wel zeggen dat de goede spelers in arcade games ook vaak de top zijn in simulatie spellen. Iemand die heel goed kan aimen met Halo kan dat ook goed met RB6 of GRAW. En iemand die in PGR3 een wereld record kan rijden, kan dat in vrijwel alle gevallen ook met Forza. Je zult dus gewoon dezelfde spelers de WCG zien winnen, ookal worden er moeilijkere games gespeeld. Daarnaast zijn makkelijkere games constanter te spelen en dat levert meer competitie op.
     
  12. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Mag ik hem dan wel? En LVL27 damn je moet vast hard getrained hebben.

    @ JeePee, de meeste 'top'-clans hebben daarom ook leden die goed zijn in het 'genre'.

    VVV is dus een 'race' clan, waarin ze ongeveeer op elk racespel tot de wereldtop kunnen behoren
    qG is FPS, dus spelen we en ownen we FPS (wow eGo maargoed)
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tuurlijk jij wel :) En het was lvl24, maar hard getrained??? Nee niet echt, zoals ik al zei vind ik de game skill-loos dus iedereen kon het. Zelfde vind ik dat bij GoW alleen dan nog erger daar doen maar 2 guns het er toe en die liggen beiden vaak maar 1 keer op de map.

    Maar het is nog steeds een MENING!! Als je iemands mening niet kunt respecteren moet je jezelf eens afvragen.......
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Toch gek dat telkens dezelfde teams/personen de wedstrijden winnen dan vind je niet? Maar inderdaad, iedereen kan het, sommige alleen net ff wat beter. Zelfs in een game als Need For Speed waarin elke bocht volgas is heb je spelers die er altijd boven uit steken. Hoe je het ook bekijkt, in geen enkele game aim je vanzelf en nergens worden de tactics door de CPU bepaalt. Er zullen altijd 1337 gamers zijn.
     
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik vind halo maar vaag, ik schiet Sanddz 4x met een BR, hij draait om en maait me met 1 shot neer. Sorry maar dan heb ik geen zin meer om te spelen :-(
     
  16. fetEX

    fetEX Guest

    3 kwart jaar jensss? wie bedoel je daar dan mee , jij bent er toch al langer meegestopt dan dat?

    tja smartiez dat komt omdat ik de goude BR heb verdient met mijn elitaire speelstijl op halo. golden gun zeg maar..

    die kan je hier aanvragen: www.goudenbr-ofwashetnueenBxRwathijdeed?.westendorp.com
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2007
  17. fetEX

    fetEX Guest

    hahaah ja komt omdat ik weer ge unbanned ben van het forum!! maak van alles halo live expierence..:b: (ja ik ben een echte ware rebel)

    ze hadden ons nooit die live expierence delen mogen ontnemen...
    krijg je ervan

    /Mod We hebben inmiddels de nodige dingen van je door de vingers gezien, maar nu is 't mooi geweest. Je hebt wederom een IP-ban. Krijg je ervan.

    Nu weer ontopic over de WCG07.
     
  18. TriTonium

    TriTonium Guest

    Hahaha das pas humor:) ontopic: was wcg 07 niet al geweest?

    /Mod mod-tags zijn voor mods, dus deze gelieve niet te gebruiken

    /Mod onderstaande berichten verwijderd, nu weer ontopic.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar waarom bv dan geen Battlefield? En Ubisoft is toch ook groot? Dan zouden ze toch misschien die games ook spelen?
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Sony is toch ook groot? Nintendo ook. Die games zul je daar ook niet aantreffen.

    Het zijn alleen de meest gespeelde games van MS en EA op de WCG. Daarom zie je ook PGR en geen Forza, omdat PGR een grotere fanbase heeft. Helaas, maar waar.
     

Deel Deze Pagina