Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Ontvangstbewijs is voor jezelf, je hoeft dit niet door UPS te laten tekenen maar het kan wel. Heb ik tot nu toe nooit gedaan.

    Je kunt hem zelf naar UPS brengen. UPS even bellen voor de juiste plek. Mijn ervaring is dat UPS je console vrijwel altijd de volgende dag al komt halen, soms nog dezelfde dag als ze in de buurt zijn. Dus waarom brengen?

    Succes!
     
  2. otothez

    otothez Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks lukeman
     
  3. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat werkt bij mij niet... Elke keer krijg ik een foutmelding "A problem occurred, and your request cannot be completed." Maakt niet uit hoe ik mijn achternaam intyp het werkt niet...:mad:

    Ik heb ook nog niks van MS ontvangen. Alleen via UPS trackinsysteem weet ik dat hij gearriveerd is. :)
     
  4. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt gelijk dat een apparaat van €400,- niet zo snel stuk zou mogen gaan(en in zulke grote getalen).
    P.S. mijn xbox is wel kapot gegaan en ik heb 'm pas weer een paar dagen terug. Eentje die nog meer lawaai maakt dan de vorige en die nu al weer z'n eerste vastloper heeft gehad|:- Dus zo blij ben ik niet met dat apparaat. De enige reden voor mij om mijn 360 niet te verkopen en een PS3 te halen is doordat het spelaanbod(nog)veel beter is dan dat van de PS3. (vind ik dan)
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm misschien moet ik toch maar wachten tot de nieuwe chips etc uitkomen.
     
  6. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Fardo elders op het forum, komen de nieuwe consoles met nieuwe chips pas in de herfst van 2008. Da's lang wachten dan.
     
  7. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, vandaag tot mijn grote verassing UPS op de stoep met een gefixte Xbox 360.

    Ik heb mijne 1 augustus opgestuurd, en de 13de dus alweer terug gekregen. Met een SUPERstille BenQ DVD-drive + 1 maand gratis Live. Ik heb geluk, I guess...
     
  8. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Heb net ook effe gekeken op de site om te kijken wat de status van mijn reparatie is. Staat er: no pending repairs.
    Wat is dit nou, heb hem opgestuurd en via de ups site vandaag gezien dat hij daar al is aangekomen! Krijg ik hierover ook nog bericht van microsoft???? Of moet ik nou gewoon afwachten!!!!!!!!!
     
  9. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook in het begin alleen bleek dat ik via m'n andere emailadres moest inloggen. Van Microsoft heb ik overigens nooit mail in het verleden ontvangen dat de xbox weer deze kant opkomt. Meestal is het een verrassing...
     
  10. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Geluksvogel! :)
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    GODVER, de 3de x360 maakt ook al krassen, lekker dirt lopen spelen en ineens disc read error en ik zie krassen op de GAME.. :') dit is gewoon al heel lang niet meer leuk ..
     
  12. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij kunt je XBOX binnen enkele dagen weer thuis verwachten :).
     
  13. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is iets vreemd aan de hand op de website van de reparatiestatus. De ene keer geeft ie aan: "no pending repair" en het andere moment "device received at service center". Misschien zijn ze er wel mee bezig :D.

    /Mod gebruik even de EDIT button als je nog iets hebt toe te voegen aan je eigen post , je hebt al 2 x een dubbelpost gedaan en das niet goed he =(
     
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand xbox na een tijdje kapot gaat krijgt die nou een met HDMI of niejjj??
     
  15. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee...........je mag blij zijn als je een (lang)werkende terug krijgt............en jij wilt ook nog HDMI.....
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ok, haal een diepe adem. Ok, adem uit. ok.. tot 10 tellen. NEE LUKT , k*T Microsoft naait me keihard. Vorige week dinsdag kreeg ik mijn 3de versie van een x360. 2 keer eerder was er 1 meegenomen.

    De 3de X360, 2 keer eerder had ik verschillende games terug moeten brengen naar de winkel om ze daar te laten omruilen, een x360 controller had ik al moeten laten omruilen omdat hij gekke geluiden maakt.

    En vanavond, ik zit lekker Dirt te spelen, ineens een melding dat de game beschadigt is. En ik denk al "SHIT " heb ook BF 2 MC gespeeld en Gears of War. Ik bekijk de games en zie krassen, dus die kunnen ook op een willekeurig moment een foutmelding krijgen.

    K*T microsoft ik word nu echt woedend van deze onzin, betaal ik hier 400 euro voor , en dan nog eens 60 euro per game , of soms meer ( 65 voor Dirt ) stelletje F*Ckers. En dan kan ik wel weer naar die winkels gaan ik kan nu 3 games inruilen als de winkels al niet moeilijk doen.

    En ik kan weeeeer met de klanten service bellen en weer misschien een maand wachten misschien langer. Als ik dit had geweten... jup... dan had ik een ps3 gehaald en geen x360.
     
  17. Baklap

    Baklap Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk net op Ups site voor Tracking, en er staat dat hij Geretourneerd is naar de verzender.
    Betekent dit dat ik hem spoedig zal terug krijgen?
    Ik hoop het teminste wel.
     
  18. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het betekend dat hij is terug gestuurt naar de verzender en dat ben JIJ.
     
  19. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    dat staat er bij mij al sinds 27 juli, dat ding van mij is nu bij microsoft.. ik verwacht hem dan volgende week of week daarop terug.
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang moet je wachten op die stickers die je via de mail krijgt voor de doos?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina