BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    man wat een gruwelijke demo! :D graphics zien er heel goed uit, geluid is mooi en de gameplay + elementen spreke me erg aan!
    misschien dat ik deze game wel ga halen! helaas zit ik op 24 aug. nog wel 9 dagen op vakantie :mad:

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer de verleiding te weerstaan om de demo NIET te downloaden, omdat ik de game A) toch al in de pre-order heb staan en B) ik niet zo van spoilers hou. Maar voor de mensen die de demo al wel gespeeld hebben is er eigenlijk maar 1 ding wat ik wil weten van de 360 versie : heeft de game nu wel of geen last van tearing ?

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben het niet tegengekomen en heb er wel op gelet aangezien we het er pas in een thread over hadden.

4. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, geen last van tearing. Ook op andere fora hoor ik hier niks negatiefs over.

De demo kun je trouwens wel gewoon spelen. Er wordt niks gespoiled. Alles wat je ziet, heb je ook al in filmpjes gezien. Het demo-level is trouwens anders dan in de full-version. Niet compleet anders, maar genoeg om het anders te maken dan de full-version.

Ik vroeg mezelf eerst ook af of ik de demo nou wel of niet moest spelen. Het gevoel dat je hebt wanneer je het spel voor het eerst speelt en de controls voor het eerst gebruikt is natuurlijk wel weg voor de full-version, maar dit weerhield mij er allemaal niet van om de demo te proberen. Ik zou zeggen, download gewoon die demo, want alles wat er gespoiled zou kunnen worden weet je allang uit filmpjes op internet.

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke, misschien dat ik de demo dan nog ff gauw een keer aangooi alvorens ik me over 11 dagen aan de volledige game waag. Al is het alleen maar om met eigen ogen te ondervinden wat jullie zeggen over het tearing gebeuren, want dat zou toch wel een groot pluspunt zijn :)

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    demo = _O_

Ikga de game nu wel hale ziet d'r echt uber uit in HD :D.

7. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben iemand van de pre-order groep die deze demo niet ga spelen. ben zelfs aan het twijfelen of ik de tv-reclame hd filmpje download en ga kijken. Maar vind het wel gaaf om te lezen dat iedereen enthousiast is over het spel

8. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Geen filmpjes kijken gaat wel heel erg ver.

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik denk dat ik de demo bij nader inzien toch ook maar oversla. Heb er ook bewust voor gekozen zo min mogelijk filmpjes e.d. van deze game te bekijken, geen (p)reviews diepgaand te lezen etc. Ik wil echt verrast worden als ik 24 augustus dit schijfje in mijn PC prop en Rapture op mijn HDD installeer. Bovendien geloof ik mijn mede XBW-ers als ze zeggen dat er uiteindelijk toch geen tearing in de 360 versie zit. Dat was gewoon iets waar ik benieuwd naar was :)

Laatst bewerkt: 13 aug 2007
  10. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Tenzij je daar ook al een hoop te zien krijgt die je zelf wil ervaren. Juist die sfeer waar iedereen het over heeft, wil ik met de fullversie zelf ervaren. Tuurlijk heb ik al wat beelden gezien op mijn pc, maar op HD kwaliteit al een glimps op te vangen van wat gaat komen is voor MIJ als gluren door het sleutelgat naar je aanstaande bruid. Tuurlijk is het geen doodzonde maar het kan toch net iets afdoen aan het moment dat je haar voor het eerst ziet...:lol:

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Zwaaaare domper deze demo!!! :mad: Tearing, geen AA en slecht uitgewerkte wereld!!!

NOT!!! Hahaha, sjonge jonge zeg, wat heb ik net een leuke 50 minuten gehad (ik speel rustig en verken de boel een beetje ;) )
    Magnifieke sfeer en geluid waar je u tegen zegt!

Ik had niet verwacht dat met die plasmids het spel lekker zou spelen maar ook die vind ik echt een leuke uitbreiding op de gameplay!

Ik vond hem minder "eng" dan verwacht, ik had verwacht meer te schrikken maar viel dus mee :)

@ Z3R0, gewoon ff checken jongen, je komt niet voor niets in deze thread ;) Deze game gaat me het wachten op Halo 3 een stuk makkelijker maken!! \o/

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    @ Z3ro

Het mooie van de demo is dat het naar mij doen erg weinig spoilers bevat,dus ja de keuze is aan jou.
    Ik kon het in ieder geval niet weerstaan die demo te checken.

:+

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.944
    Heb de demo gespeeld, de game is idd erg sfeervol maar ik weet nog steeds niet of ik hem ga kopen, de setting trekt me niet helemaal.

14. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer goede demo. Echt vermakelijk. Ben net dood gegaan, probeer morgen wel even weer. De RPG elementen zijn ook leuk. Luitjes electrocuteren. Tegenstander zien er wel bijna allemaal het zelfde uit.

Spel deed me in eertse instantie erg aan condemned denken, dus was extra voorzichtig met de kogels. 8) Volgens mij niet nodig.

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik kom regelmatig in deze thread om de ontwikkelingen van BioShock te volgen. Morgen komt er een vriend van mij langs die zelf ook erg benieuwd is naar het spel, die zal de demo ook wel willen zien. Maar ikzelf wacht toch echt liever tot de release ;)

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ben ik dus iig niet de enige :9 :)

17. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Ik dacht dat ik de graphics het enige toffe aan deze game zou vinden maar het speelt ook nog eens verdomde lekker zeg! De sfeer is ondanks mijn bedenkingen erg goed neergezet. Ik hou helemaal niet zo van science fiction maar dit was echt heel tof, aanradertje dus.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    't Speelt zich af in 1960, dus echt Sci-Fi zou ik 't niet noemen. 't Is meer thriller. Experimenten die mis liepen. Allerlei briljante mensen die ondergronds die stand bouwden. Maar de 'bevolking' was 't er niet mee eens en kwam in opstand. Alles loopt in de soep. Die plasmids en alles. Thriller, heerlijk!

19. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat er wel meer zijn:9 Heb de limited besteld en wacht ook tot de release met het spelen.

20. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met je eens Rickkkkk. Ik dacht dat het erg moeilijk was om jezelf te verdedigen tegen de vijanden maar ik vond dat dat erg lekker ging. Ik keek echt me ogen uit in het begin, dat je in het water ligt, met het vuur om je heen en dat verder op het vliegtuig langzaam naar beneden zinkt, prachtig.
    De eerste keer dat ik een aanvalsrobot ging hacken kwam ik er echt niet uit, de 2de keer ging al stukke beter, ik denk dat dat gewoon ff wennen is. Jmmr dat je in demo niet tegen de Big Daddy moest vechten, maar deze game gaat echt heel veel beter worden dan ik had verwacht.

Laatst bewerkt: 13 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina