The Reaping was een redelijke film. Het was inderdaad vrij standaard en voorspelbaar. Het enige interessante was de plottwist en open einde voor wellicht een vervolg. Verder is het een leuke, relatief simpele film, voor tussen door.
The Zodiac heb ik eindelijk af gekeken. Het is een redelijk goede film, maar om het nu geniaal te noemen gaat wel erg ver. Het verhaal ging af en toe zo sloom.
The Number 23
Een apart psychologisch verhaal. Het wordt pas de laatste 20 minuten leuk, daarvoor is het de hoofdrolspeler die een beetje uit zijn boekje zit te lezen en paranoia wordt over het nummer 23.
Het was een redelijke film 7,5/10
Teenage Mutant Ninja Turtles
Had hem gekeken zonder echte verwachtingen. Sinds het begin stoorde ik me al meteen aan de animatie. Het verhaal was redelijk en de gevechten waren niet bepaald hoogstaand te noemen.
Ik weet niet. Misschien omdat die in de 2-3 eerdere films (jaren 80-90) al verslagen waren? Dit is namelijk NIET de eerste turtles film. In de eerste films waren het mensen in pak en dat zag er een stuk stoerder uit.
Schredder verslagen, in deze film een nieuwe tegenstander, op het eind zegt Footclan vrouwtje dat Schredder wellicht weer terugkeert op de 1 of andere manier.
7/10
Reno Police 9/11 Miami...of weet ik veel wat de titel precies was.
De serie op Comedy Central van Reno PD. De serie vind ik geen zak aan en de film had ik alleen omdat er gewoon weinig tot niks uit komt wat me echt aanspreekt. Dus dan ga ik de wat mindere films een kans geven.
De humor gedurende de hele film is gewoon foute humor. Tijdens een politie conventie zijn alle cops onder quarantene voor een gevaarlijk virus. Reno PD zijn de enige die nog beschikbaar zijn en moeten de hele stad gaan runnen.
Ondanks de foute, domme, saaie humor geef ik het toch een 6/10
Idiocracy
Net zoals de film hierboven. Bij gebrek aan goede beschikbare films deze maar eens kijken.
Een average joe doet mee aan een militair experiment. Als vrouwelijke tegenhangster wordt er een average hoer van de straat geplukt. Ze worden beiden in een capsule geplaatst om een jaar later weer vrij te komen.
Het 1 en ander gaat fout en ze komen door een incident 500 jaar later vrij. Maar gedurende die 500 jaar hebben de dommere mensen zich flink lopen voortplanten terwijl de intelligentere mensen dat een stuk minder deden. Zodoende is de wereld 1 grote dump geworden en zijn de average mensen opeens super intelligent in vergelijking.
Wat saaie ontwikkelingen en humor.
6.5/10
Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2007