BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Is die L/E van bioshock in een metalen hoes?

2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Voor mij echt een game waarbij je elke zoveel seconde denkt..WOW

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    In de context van het spel wordt het allemaal best realistisch gepresenteerd. :)

4. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ongelooflijk! De sfeer, de graphics en de gameplay zijn ronduit geweldig. Neem bijvoorbeeld de animaties van het water in het begin van de demo of het stukje waar je de Big Daddy los ziet gaan. Het hacken van je eerste robot is trouwens behoorlijk pittig, maar de derde keer verloopt dit al een stuk soepeler. Ook de besturing is goed, vooral het aimen en de indeling van de controls. Deze zijn in ieder geval een stuk beter dan die van The Darkness en veel andere games, gelukkig.

Ik was enthousiast, maar nu nog meer dan voorheen. Deze demo is dé opwarmer voor de gehele versie van de game. Alles klopt gewoon en overal is er wel iets te zien of te beleven. Wachten kan ik niet meer, maar met dat probleem kampt waarschijnlijk iedereen. Dit gaat zó wreed worden.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2007
  5. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    tering wat ziet dit spel er ff mooi uit op hd. Echt, misschien wel grafisch de meest mooie game op het moment. En wat een sfeer. Heerlijke controls. Enigste 2 minpuntjes wat ik tegenkwam zijn: vijanden zien er tzelfde uit en dat er geen schaduw van jezelf is. Maarja dit is mierenneuken. Deze game ga ik halen, ben net echt verkocht!!

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ga de demo niet downloaden, ik heb em al preordered... ik wil een gigantisch WAUW effect hebben als ik de ''echte'' game disc erin stop 8)8):9

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Scifi is niet jaartalgebonden hoor. :) Het is een genre waarin er technologie te vinden is die onze huidige kennis overstijgt. Dit is dus echt wel een sci-fi shooter!

Hij is gaaf he!!!?? Vergeet niet te preorderen allemaal!

8. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

De nieuwe launchtrailer in HD.

[gt]23434[/gt]

Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2007
  9. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een game zeg, wat een atmosfeer! Die muziek! Echt helemaal te gek, ik denk dat ik mijn favoriete 360 game tot nu toe gevonden heb! Een van de weinige games waarbij ik heel heel langzaam wilde spelen, alle posters bekijken, elk dingetje bekijken! Wat een meesterlijke game!

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    vind hem toch tegenvallen :x ik ga hem in iedergeval niet kopen. Ziet er mooi uit maar dat is voor mij dan ook alles, spel doet me niet veel en spreekt me toch minder aan dan gedacht. Helaas :)

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Haha, tenzij je jaren geleden System Shock 2 had gespeeld. ;)

Deze mannen hebben ervaring met dit soort games, dat zie je meteen. Het spel zit technisch perfect in elkaar. Draait het geheel nou op 60 fps? Ik zou het niet weten, maar het draait ongelofelijk vlot. En zoals al gezegd, geen tearing of slowdown (tenminste tot nu toe niet). Het demo level wordt trouwens ook snel geladen. Knappe PC trouwens die dit spel NOG mooier er uit laat zien. Wat dat betreft ziet de 360 er echt prima uit. Je ziet dat vooral aan de shaduwen (die een ongelofelijke sfeermaker zijn in deze game): erg strak, niet die fuzzy zooi die wel eens in andere games ziet. Mooi gebruik van lightning ook. Zo zag het allerlaatste "combat" stuk (waar je van de trap het water in springt) er stukken dreigender uit doordat allerlei alarmen afgaan. Het hacken is weer ontzettend leuk in deze game. Niet zozeer dat spelletje waarmee je turrets kunt hacken, alswel het effect: beveiligingscamera's (met gun) die achter je aanvliegen en turrets die zonder pardoes tegenstanders voor je neerschieten. De WC lag bij mij vol met lijken omdat het me lukte daar iedere tegenstander naar toe te lokken, waardoor ze BLAM BLAM BLAM onder vuur kwamen te liggen door mijn turret. Echt heerlijk. Ik vond het ook des te jammerder toen de laatste tegenstander die turret uiteindelijk te pakken kreeg.

Maar ondanks alle positieve gevoelens heb ik toch nog wel wat kritische noten:

* Ook ik vond dat je wel erg snel in de actie wordt gegooid. Ik zou nog liever iets langer willen rondkijken voordat ik mijn eerste wapens krijg.
    * Je hebt minder vrijheid in verkenning dan ik had verwacht. Maar dit kan ook aan het demo stuk hebben gelegen. Ik hoop op meer vrije exploratie in het volledige spel.
    * Het spel was niet zo eng als ik had gehoopt. Dit kwam vooral omdat ik mij het grootste stuk van de demo onoverwinnelijk voelde. Reden: teveel loot. Op elk lijk vind je wel health kids, mana spuiten of kogels. Je bent dus best al goed uitgerust in de demo... en daardoor voelen de gevaren minder dreigend aan in de demo. Ik hoop dus ook dat het qua gevonden spulletjes wat minder zal zijn in de volledige game (en dat denk ik wel omdat je character vaak geboost wordt in dit soort demo's).
    * Het filmpje na de demo gaat maar over 1 ding: combat, combat, combat. Ik hoop echt dat de nadruk in het volledige game niet alleen op de actie komt te liggen en dat de sfeer en het verhaal ook nog belangrijk blijven. De reviews geven positieve tekenen op dit punt, dus dat zal best goed komen (al heb ik wel al gezien dat, vergeleken met SS2, de nadruk meer op combat ligt).

Maar verder: ERG sfeervol. Ik ben zwaar onder de indruk en baalde stevig toen de demo eindigde.

EDIT: En ik mis ZWAAR een surround set bij deze game. :)

Laatst bewerkt: 13 aug 2007
  12. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat oldskool muziekje ook in de trailer, als je naar beneden valt, kan niet wachten op deze game.

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ziet er echt super uit, ook een super gaaf sfeertje. Maar ken nooit tegen het gevoel dat ik me rot ga scrikken. En dat heb ik constant terwijl het niet gebeurde. Begrijp dat veel mensen hem aanschaffen, maar ik koop hem niet. Niet mijn ding

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    @ Zifnap: Ik vond de demo ook heel erg kort. Met de demo van Prey was ik veel langer bezig, en die vond ik al behoorlijk kort. Ik ben dus wel een beetje bang dat 2K misschien weer een iets te korte game heeft. Je hebt gelijk wat betreft die Health kids, maar misschien is dat anders op Normal of Hard, dan denk ik dat de ervaring wel anders is. Voor de rest een gruwelijke game, vooral dat bloed is vet, zei het iets te licht en iets te cartoony. ;):9

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Zo kort vond ik de demo niet hoor!?
    Zeker minstens een half uur als je een beetje de tijd nam alles te bezichtigen.
    En wees maar niet bang dat de game te kort zal zijn,het is namelijk al bekend dat de game zo rond de 20+ uur zal komen te liggen (mits je er niet doorheen rent uiteraard)

16. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies datzelfde probleem in de demo. Zo van nu komt het schrik moment, maar nee. Hopelijk is dat wel in het echte spel, maar ik koop hem zowiezo toch wel.

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Yep, en ik hou daar juist niet van. Daarom koop ik hem niet, maar het ziet er wel verschrikkelijk mooi uit.

18. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Goede tip. Vond hem op "normal" namelijk te gemakkelijk. Nog een minpuntje vond ik dat je jezelf niet kunt verdedigen met de wrench. Ik was continu de block knop aan het zoeken, maar helaas. Bij elke aanval moet je ontwijkend naar achter of naar de zijkant lopen...

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik inderdaad ook, bovendien wist ik niet meteen hoe je je 'powers' kunt herladen als het ware. Ik miste ook even een optie om dingen op te tillen/te verplaatsen, maar dat kan later met telekinese. :thumbs:
    Maar wel geniaal spel, denk wel dat het hele spel lastiger is, hoop ook zeker op meer soorten vijanden. :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina