Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0

    ja maar, veel mense denke als je rond de 14,16 zit dat je dan slecht bent ofzo ? :confused:

    ma ik heb van me 9 al xbox :p
    en ik heb veel gelleerd bij me oude clans toen op Xlink Kai, en XboxConnect

    maar die tijd mis ik toch wel ;) Rainbow Six 3 Black Arrow , elke vrijdag avond, zaterdag avond, zondag.. ( aleen als ik weg moest, niet :p)
    we ware altijd met 16 man ofzo :p dan is de avond toch snel voorbij, en de nacht ook..

    dat mis ik hier van xboxlive, je kent niemand..
     
  2. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik denk erover om de game te gaan halen, maar vraag me iets af. Wordt dit spel nog door veel mensen gespeeld, of alleen door kleine groepen mensen die gewoon heel goed zijn? M.a.w. kom je vaak dezelfde mensen tegen of zijn er nog 1000-en mensen?

    En ff een hele basic vraag: speelt dit spel als GRAW of is het toch anders? Was nl. niet echt gecharmeerd van GRAW, dus wil liever niet weer zo'n spel.
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat er nog wel aantal wat mensen dit spelen, iig.. als ik een multiplayer match zoekt, vind die nog altijd genoeg ;)

    ja, het speelt wel anders dan graw, ook zeker om het feit aangezien graw third person is en rainbow six first person
     
  4. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    ah ok. Ja GRAW vond ik niet zo boeiend...met die drones, rode diamantjes om vijanden, dat uber militaire gedoe. was altrijd al meer van de R6, maar heb de serie al een tijd niet meer gespeeld.

    Naja, misschien dat ik m toch maar ga halen dan. Dank voor je antwoord meteorwings.
     
  5. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    haha word dit genoeg gespeeld

    ik denk 1 van de beste online games :p
    veel americanen..
     
  6. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    de laatste tijd zijn er juist veel meer nieuwe mensen heb ik het idee.. meer dan twee maand terug volgens mij:eek:
     
  7. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    das goed om te horen:) zou toch zonde zijn als ik een game koop die niemand meer speelt.
    Heb best zin om weer een R6 game te spelen. SP demo vond ik wel vet.
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  8. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had vroeger alleen om de gewone xbox RB6 3 gespeeld, maar deze versie is zeker niet moeilijk aan te leren;)
     
  9. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dit seizoen voetbal ik in de A1 van mijn voetbalclub. Mijn niveau zou wel degelijk achteruit gaan als ik van mijn trainer elke week met de A3 zou moeten trainen. Zo is dat bij Rainbow Six precies hetzelfde.
     
  10. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa dan wen je alleen maar aan de mindere spelers.. als iemand wat bewegelijker je tegemoetkomt lopen loop je terug en ben je dood8)
     
  11. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb een probleempje!

    Ik zit vast, ik moet Irena Morales doden maar hoe doe ik dat.
    Elke keer als ik eraan komt loopt ze weg en is de mission failed. En als ik die computer ga hacke staat er ook mission failed??

    Wat moet ik doen?

    Alvast bedankt

    Jochem
     
  12. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je team het commando geven dat ze de computer gaan hacken.. dan wordt je belaagd door mannetjes van twee kanten.. die vermoord je samen met je andere team lid..

    als het is opgehouden (weet niet meer of ze je een teken geven) dan moet je alleen naar boven lopen.. maakt hij de deur open, en komen ze achter je aan!
     
  13. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    is het al gelukt??
     
  15. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Eventjes een vraag,

    Ik heb vanmorgen de singleplayer uitgespeeld en wou nu beginnen aan de terrorist hunt missies. Mede voor de achievements. Toen ik echter met een vriend van mij alle levels in splitscreen T-Hunt op Realistic uitspeelde, kregen we alleen maar de 'Tour of Duty achievement'.

    Nou las ik op internet dat de beschrijving bij die achievement een bug is en dat je in singleplayer alleen die levels uit moet spelen. Nou vind ik dat niet zo erg maar nou wil ik wel even zekerheid hebben dat ik die achievements haal, voordat ik weer een hele dag voor jan lul ga T-Hunten. Dus weet iemand hoe dit werkt en zoja maakt het uit wat voor enemy density (low-medieum-high) je hebt aanstaan? Alvast bedankt...
     
  16. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    je doet inderdaad T-hunt in de single player , enemy density op low en level realistic......uitspelen en de achievements springen in je scherm , voor normaal als realistic.....

    neem een schild en een Desert eagle mee als wapen en je red het wel....
     
  17. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent mijn held door dit snelle nieuws! Dat wordt vannacht ff flink doorknallen met shield en dan moet het lukken. Mooi dat je het gewoon op low mag zetten want op high heb je in sommige levels echt veel vijanden...
     
  18. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0

    als je in een slechtere omgeving zit, leer je weer andere vaardigheden. ik heb zelf 4 jaar bij de KNVB gevoetbald, waar het niveau een stuk hoger ligt bij de selectie waar ik zat. maar of ik daar nou echt beter van werd.

    misschien heb je wel gelijk, dat dat wel zo is bij jou. maar ik merk er echt niet zoveel verschil bij.
     
  19. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    hola!

    Vandaag heb ik potje survival ranked gespeeld.Ik had het potje gewonnen.Ik blij.Maar ik krijg de survivor achievement niet.Terwijl ik toch duidelijk lees:Wees de laatste speler in survival in een ranked match.
     
  20. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    ow dat heb ik ook een keer gehad, maar de volgende keer kreeg ik hem wel

    maar als het blijft, dat je hem steeds niet krijgt is het wel raar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina