Ik ben nu bij die mortier, alleen ik kan dat ding echt niet handlelen. Het zou wel een stuk handiger zijn als daar een checkpoint was, want nu moet ik dat ding telkens weer veroveren
tip: als ze dichtbij dreigen te komen, dan moet je van je mortier afgaan en je teammates even helpen, want ze komen steeds in groepjes(tenminste bij mij). dan ga je weer aan je mortier en als ze weer te dichtbij komen, ga je je teammates weer helpen. enz. op deze manier heb ik het in één keer gehaald(met geluk)
Je moet die mortier gewoon mikken door aan de analoge stikjes te draaien... maar het werkt in mijn ogen ook gewoon egt TE kut voor woorden...
Heb het spel uitgespeeld op Normal. Ben nu begonnen op Hard (heb het ook even op veteran geprobeerd, maar dat was echt poep). Ik zit nu in het 4e level. Maar op welk niveau spelen jullie de single player?
Heb hem op hard uitgespeeld, ik had geen zin om taktisch te moeten nadenken.... Vind dit egt zon lekker knalspel en een knalspel wil ik ook zonder gezeik wegknallen... Bij veteran moet je toch teveel dekking zoeken en kan je niet egt lekker raggen dus vandaar....
heb hem poosje geleden toch maar gekocht, alleen calll of duty 3 valt me toch eigenlijk wel tegen, gewoon niet dezelfde "feeling" als cod2, met cod2 had ik alleen die demo al 3 x uitgespeeld, en dat kan ik me niet voorstellen van cod3, ik vind het maar een beetje inspiratie loze shit, geen hele slechte game, maar toen ik het uitspeelde had ik zo iets van , huh? was dit nou de call of duty 3? opvolger van call of duty 2? maar goed dat inifinity awards de volgende maakt
De eerste keer had ik COD3 gewoon eerst op normal uitgespeeld, ook om allerlei achievements makkelijk te halen. (Geen 1 keer geraakt worden in een missie, geen 1 schot lossen in een missie enzovoorts). Daarna gewoon meteen op Veteran geprobeerd, ging over het algemeen best aardig. Maar er zijn altijd van die kleine momentjes die je wel 20 keer over moet doen voordat het je lukt. (voorbeeld is als je door al die loopgraven heen moet, en sommige stukken bij die fabriek).
Veteran all the way ook de eerste keer. Opzich maakt dat de game ervaring intenser, je doet er langer over en is moeilijker.
en je leert er hartstikke veel van, ik zou het toch proberen. in het begin begon ik zo ontzettend slecht. deed vaak meerdere keren over de checkpoints, maar later leek het wel of alles vanzelf ging. gewoon blijven proberen, zodat je blijft groeien en beter wordt. dan moet veteran toch wel te doen zijn
gvd wat zijn sommige mensen toch kansloos, net een potje ranked, quit de host 1 min voor het einde hij was namelijk aan het verliezen wat denk je session unavailable dus weer eens 74 punten door me neus geboord, GVD man pissed wordt je daar van!
als je snel quit voor dat je automatisch doorgaatnaar je menuscreen dan houd je ze, anders ben je ze echt kwijt helaas . Kuskje
oke, het heeft dus geen zin om een hele discussie te beginnen over zo klein iets. misschien heeft iemand het wel niet opgemerkt dat hij geen/wel punten kreeg. weet ik het!