Qua verschil in beeldkwaliteit zit er geen verschil tussen HD-Ready en Full HD. Bij Full HD is de resolutie nog hoger, waardoor deze toepasbaar is op een grotere tv. Wanneer je op een hele grote tv Full HD en HD Ready vergelijkt dan zie je het verschil, omdat HD-Ready een lagere resolutie heeft, en door het grote beeld meer "uitgerekt" moet worden. Maar op een normaler formaat tv is er amper verschil tussen HD-Ready en Full HD, omdat de resolutie van HD-ready dan al hoog genoeg is en de resolutie van Full HD niks toevoegd, omdat het beeld niet zo groot is. Daarom heb je op een normaler formaat tv ook eigenlijk nooit Full HD. De games zijn in HD-kwaliteit, die zijn niet HD-ready of Full-HD volgens mij, dat zegt volgens mij alleen iets over de resolutie die op je tv wordt weergegeven, maar om de beeldkwaliteit te bepalen moet je ook meewegen hoe groot het beeld van de tv is. Ik hoop dat het zo duidelijk is voor je en ja, dit kan je beter in het HDTV topic in het hardware subforum vragen idd
Laatst bewerkt: 14 aug 2007