BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Volgens mij zie je erg veel verschil bij deze game tussen een non-hd en een hd he. Want op m'n non-hd vond ik het eigenlijk toch niet echt super ofzo terwijl iedereen vol lof praat over hoe prachtig het eruit ziet op een hd.

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je bv een nieuwere videokaart koopt, voor de pc, de 1 zegt dan, ja ik merk het verschil echt wel, en de ander zegt, ja dat valt wel mee,

maar bij hd, is de resolutie gewoon veel hoger, en dat merk je gewoon gelijk bij elke game,

alleen maakt dat nou uit bij de 360, full hd of hd-ready? want die games die ondersteunen toch alleen hd-ready?

edit: mss had ik dit beter ergens anders kunnen vragen..

3. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Goed he:b:
    Volgens mij staat dit forum vol met reacties over games die nog niemand gespeeld heeft.
    Maar ik begrijp dat je mijn verhaal een beetje OVER THE TOP vind. Maar ja dat krijg je .....wanneer je ON THE EDGE leeft:lol:

Maar het mooie is dat we nu toch het vooruitzicht hebben op wat een mooie game gaat worden + nog een heleboel mooie games in het verschiet! MS heeft het wat games goed voor elkaar is mijn mening.

4. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf heb als ik een game heel tof vind, speel ik de demo 30x, spel meerdere malen het spel uit, om alles echt gezien te hebben enz.
    Maar ik zou zeker de demo van het spel checken, dan weet je zeker dat je alles gehad heb wat er van het spel is :D

5. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Ga ook zeker de demo checken.... maar wel nadat ik de uiteindelijke versie gespeeld heb.

Ik doe dit ook niet met iedere game, maar heb deze nu eenmaal als pre-order besteld, dus weet zeker dat ik hem binnen ga krijgen. Wanneer ik de game nog niet gekocht heb, dan is een demo spelen een vanzelfsprekendheid.

6. TariQtricK

TariQtricK Back to gaming!

Leuk Bevonden:
    0

Exclusive betekent in veel gevallen dat alleen de launch voor een bepaalde console is en dat de game in de toekomst mogelijk ook voor andere consoles wordt uitgebracht, dus dit zou heel goed kunnen.

7. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Qua verschil in beeldkwaliteit zit er geen verschil tussen HD-Ready en Full HD. Bij Full HD is de resolutie nog hoger, waardoor deze toepasbaar is op een grotere tv. Wanneer je op een hele grote tv Full HD en HD Ready vergelijkt dan zie je het verschil, omdat HD-Ready een lagere resolutie heeft, en door het grote beeld meer "uitgerekt" moet worden. Maar op een normaler formaat tv is er amper verschil tussen HD-Ready en Full HD, omdat de resolutie van HD-ready dan al hoog genoeg is en de resolutie van Full HD niks toevoegd, omdat het beeld niet zo groot is. Daarom heb je op een normaler formaat tv ook eigenlijk nooit Full HD. De games zijn in HD-kwaliteit, die zijn niet HD-ready of Full-HD volgens mij, dat zegt volgens mij alleen iets over de resolutie die op je tv wordt weergegeven, maar om de beeldkwaliteit te bepalen moet je ook meewegen hoe groot het beeld van de tv is. Ik hoop dat het zo duidelijk is voor je :) en ja, dit kan je beter in het HDTV topic in het hardware subforum vragen idd ;)

Laatst bewerkt: 14 aug 2007
  8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mhm, na de demo nog steeds dubbele gevoelens. Eigenlijk vind het best wel vet! Vooral dat stukje toen die vleugel van die vliegtuig neerstortte in die buis waar je net aan het lopen was! Grahpics zijn vet, als je door de raam naar buiten kijkt krijg ik pijn in m'n ogen, net zoals in het echt als ik via een raam in het water kijk. Alleen wat nep is, als je met je camera helemaal naar beneden gaat zie je je benen niet, lijkt net niet of je ze hebt.

Aan de andere kant, is het wat te creepy denk ik xD

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik dus ook zo nep, je staat in het licht, maar je ziet je eigen schaduw niet, dat irriteerde me best wel in de trailer, maar eigenlijk is dit gewoon mierenneuken want het is gewoon VET!!!, en ik moet hem hebbuH!!

10. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het irriteert mij altijd in shooters dat je benen niet worden weergegeven. Alleen in halo, riddick en recentelijk the darkness zie je ook daadwerkelijk je benen, een klein ding, maar vergroot het realisme wel.

11. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Sorry hoor maar wat boeit het nou of je benen wel of niet ziet? Zo kun je bij elke game wel mierenneuken over iets.

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Nou ik zie het niet als mierenneuken.
    Veel games hebben het,en het zijn toch net de kleine details die het hem doen:)
    Ook ik heb de demo nu al 2x gespeeld en vind bepaalde ook wat minder.

(niet kunnen blokken,niet het wapen van je dode vijand kunnen oprapen,meteen die spuit in je arm steken zonder dat iemand je dat gezegd heeft)

Ik bedoel zelfs de grootste fans van Bioshock (waaronder ik 1 ben)
    Moet toegeven dat er wat mindere dingen aan deze game zijn.
    Is dat slecht?
    Nee tuurlijk niet het is nog steeds DE game waar ik het meest na uitkijk,en kan ook echt niet wachten tot ik hem kan spelen!!

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    *cough demo cough* Oke! En nu ff back to business. Ik heb de demo nog niet gespeelt maar kheb al wel leuke dingetjes gehoort en gezien toen ik in engeland was! Kheb ook leuke boekie erover meegenomen. Spel lijkt me echt heel vet en ben benieuwd naar de demo!! Eh? maar hij valt aan de ene kant dus wat tegen lees ik hier?

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tegen, valt ie tegen? absoluut niet, alles is zo goed uitgewerkt, zo mooi weergegeven, valt absoluut niet tegen, en precies zoals ik het verwacht had, en m'n verwachtingen waren hoog

15. Robincop

Robincop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanwaar haal je dat?
    Vond dat je nogal rap in het spel werd opgenomen, zonder enige uitleg of protest van jou, dus het leek me ook wel alsof er een meer uitgebreid begin zou zijn.

16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dat is gewoon een feit.
    Op het officiele bioshock forum bevestigden ook al meerdere mensen dat ze de demo zo gemaakt hebben,zodat je alvast bepaalde dingen kan uitproberen.

17. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel heeft een korte intro. maar dat mag ook wel want je wilt knallen en niet de intro afwachten als je de demo voor de 2e keer speelt. Zeer irritant dat je die niet weg kunt skippen. Het is wel een mooie intro trouwens.

er zitten echt toffe dingen in het spel verwerkt. De creepy sfeer is subliem. Vijanden kun je vaak van te voren horen, en dan komen ze sneaky om de hoek. Soms rennen ze zelfs weg. Erg intelligent zijn ze trouwens niet, zullen wel door de "plasmids" zijn gebrainwashed. Ook die cut-scene dat je op de grond ligt en die "freaks" voor je ziet staan is een leuke toevoeging.

Maar wat nou precies de rol van "adam" is in het spel is me nog niet duidelijk. Maar dat geeft niet kom er vanzelf achter.

Ook het hacken van de bots is erg leuk.

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik zal het bij deze nogmaals de mededeling posten voor de mensen die het spel te action-packed, te snel, te gemakkelijk etc. vonden; dit is wat ik te horen kreeg toen ik op een ander forum liet weten dat de demo mij op bepaalde punten ook tegenviel:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

The devs have said that the demo is overpowered (both in ammo and plasmids). In the actual game it's a lot slower to progress and there's a lot less stuff strewn about. They've also said that the demo represents a cut of the first section of the game, with most of the story elements removed to make it solely about an introduction to the gameplay.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Het is dus bevestigd. Dit is een arcade demo om mensen alvast wat te laten rotzooien met allerlei powers en wapens. Ga er niet vanuit dat je in het volledige spel al zo snel met de machinegun rondloopt, laat staan zo snel lightning en incinerate (vuur aanval) hebt. Ook is er meer dialoog in verwerkt en zal er veel meer vrije exploratie zijn.

Laatst bewerkt: 14 aug 2007
  19. Robincop

Robincop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, merci. Zalig om te weten.

20. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Demo van Bioshock(PC) komt zeer snel,en de team werkt zo hard mogelijk om voor 21 augustus op het net te zetten,meld een gamewebsite.Ik ben benieuwd met me nieuwe systeem :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina