Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. otothez

    otothez Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg ze binnen 2 uurtjes in mijn mailbox.. dus best snel imho
     
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    het kan tot 72 uur in beslag nemen maar de meeste hebben ze de zelfde dag al binnen
     
  3. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Shit, dat is flink klote voor je!
     
  6. Besman

    Besman Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 doet gewoon helemaal niets meer een redelijk nieuw probleem volgens mij. Ik werd wakker en hij deed helemaal niks meer niet aan ofzo, waarschijnlijk heeft dit te maken met stroompiek door blikseminslag tijd geleden, ik heb de xbox al vanaf het begin en ik heb geen bon omdat ik hem via mijn pa zijn werk heb gekregen, denken jullie dat als ik hem opstuur naar MS gewoon een nieuwe krijg ?
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    neem eerst even contact op met de helpdesk , misschien is alleen je adapter kapot of zo en kunnen ze die simpel voor je vervangen.....

    als er meer aan de hand is zul je hem moeten opsturen en gaan ze kijken of hij nog te maken is , is hij niet meer te maken dan krijg je gewoon een nieuwe ......
     
  8. Besman

    Besman Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt gelijk heb net een half uur dat leuke toontje aan gehoord, ik wist wel wat het probleem was maar misschien val je dan buiten reparatie ofzo, ik moet hem in ieder geval opsturen.. Gelukkig had ik nog een 360 achter de hand, dus van mij mag het lang duren en dan nog even een spel scoren ;)
    In ieder geval bedankt!
     
  9. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    zo ik heb mn xbox weer terug
    had hem 16juli verstuurd
    tijdens mn vakantie 8aug wassie weer terug (bij de buren :+ )

    ik zet hem aan, stop fifa erin...schiet 2x op doel bij het introscherm....bam, zwart beeld xbox start opnieuw op \o/\o/\o/\o/ :b:
    dat wordt weer bellen :x:x:x
     
  10. Besman

    Besman Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand trouwens wanneer je om een nieuw spel mag gaan zeuren:lol:*)?
    Hopen dat mijn xbox beetje snel terug is, waardeloze medewerkers bij MS
     
  11. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben aan mijn 4e XBOX bezig en heb nu een wireless headset en een spel gekregen. De afgelopen keren heb ik nooit compensatie gehad maar toen had ik het apparaat ook al weer zeer spoedig terug, namelijk na 3 en na 8 werkdagen.
    Waarom zijn de medewerkers van MS waardeloos? Ik word altijd bijzonder goed te woord gestaan :confused:.
     
  12. Besman

    Besman Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar de reperaties worden bijzonder slecht uitgevoerd ;)
     
  13. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Triest dat je zo denkt.. Microsoft heeft de garantie al verlengd naar 3 jaar en jij wilt gratis stuff.. Maar dat is mijn mening ;)
     
  14. Besman

    Besman Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou er bij moeten komen dat ze het op een jaar hadden gehouden met al die defecte xboxen, als er een spel uit te halen valt moet je dat toch doen, je bent nederlands of je bent het niet, ik vind daar niks triest aan, maar dat is dan weer mijn mening:9
     
  15. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Standaard garantie was 2 jaar. ;)
     
  16. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het triest dat een console van 400 euro al binnen een jaar stuk is.....mijn oude xbox was de helft goedkoper en heeft in die 4 jaar dat ik hem heb nog nooit problemen gegeven.....
     
  17. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 4e xbox net van UPS gekregen. Had hem begin juli opgestuurd. Nu heeft een en ander wat langer geduurd omdat ik zelf op vakantie was. Anders had ik hem begin augustus al weer terug gehad.

    Helaas niet mijn eigen xbox, wel uit dezelfde maand: 10-2006.
    Geen compensatie noch een maand xbox live in de doos te vinden. Dat laatste vind ik wel vervelend want ik betaal per creditcard.

    Net $upport gebeld en ze sturen nog een maand xbox live na. Correct te woord gestaan en Kevin verzekerde me dat deze xbox uitvoerig getest is en het dus goed zou moeten doen...

    Dat moeten we dan maar afwachten. Mijn 1e deed het 9 maanden, de 2e een paar dagen en de 3e was na 6 weken weer kapot.

    Vanavond maar weer eens proberen maar eerlijk gezegd hou ik mijn hart vast.
     
  18. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Kijk ik net bij mijn repair status: staat er:..
    Empty box shipped to costumer.

    Wat betekent dat nou weet????:confused:
     
  19. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Sander1940 ,heb ik ook gehad , niks om je druk over te maken , over paar dagen staat er Device Receives At Service Center ;) vond ik ook al raar maar is niks ergs.

    Maar ik ga wel morgen zelf even bellen dan is ie al 2 weken weg , en wil toch eens weten wat ze ermee aan het doen zijn , er hoeft alleen maar een nieuwe Dvd Drive en lade in ,(denk ik zelf ) kan toch geen weken duren:confused:

    EDIT : er staat zojuist : No Pending Repair, dit betekent dat ie klaar is en terug komt he 8) Damn zo blij nu als dat klopt he , dat is nog minder dan 2 weken \o/\o/\o/ ,

    EDIT 2 ;) , nu staat er 15 min na dat er No Pending repair stond :A problem occurred, and your request cannot be completed. , is ie dan nu al weg dat hij hem niet meer vindt of hoe zit dat :eek: waar ik ook op klik staat die fout ?
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2007
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoera.. er zijn wat problemen met de database en het systeem bij de microsoft helpdesk. :mad: ze kunnen momenteel niet meer bij hun gegevens. Ze zullen daar vast XP of vista gebruiken ;)

    Ik wou even bellen omdat ik geen vertrouwen erin heb dat ik die bon voor het opsturen nog ga krijgen via mijn email (is alweer 3 werkdagen geleden dat ik die aanvroeg), en krijg je te horen dat je morgen maar weer even moet terugbellen.

    Ik weet alweer precies hoe het gaat... "tja meneer, ik zie hier staan dat er nog geen reperatieprocess is opgesteld" en dan kost het me weer een week aan wachten omdat er dit soort problemen zijn.

    Het is niet de 1e keer dat ik die bon niet heb gekregen namelijk, typische fout daar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina