Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat het zo ver zal gaan. Alleen als je een core koopt, weet je dat je de uitgeklede versie van de console neemt, en dat je niet alle functies zal hebben die een premium of Elite wel heeft. Keuze die je maakt, en als je achteraf toch een HD wilt kop je die (welke trouwens waarschijnlijk in prijs zal verlagen).

Ze hebben nooit gezegd dat je de HDD nodig hebt om een spel te kunnen spelen. Voor de beste spelervaring zul je misschien een HDD nodig hebben.

Wat ik uiteindelijk wel zie gebeuren is dat de Core verdwijnt, en dat je voor de spellen in de toekomst wel een HDD nodig zult hebben. Dan nog moeten mensen met een Core niet zeuren. Het heet niet voor niks Core.

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn zelfs al spellen die een HDD vereisen, niks nieuws dus.

3. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het toch een beetje stom van MS dat ze 2 versies op de markt brachten, brengt alleen maar problemen.

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Noem eens wat problemen dan??
    Op wat zeurende mensen na zie ik er weinig problemen mee...

Voor ieder probleem dat je kunt verzinnen zijn weer tegenargumenten te geven...
    Sony maakt bijvoorbeeld gebruik van 2 x 256mn RAM geheugen. Ontwikkelaars balen daar meer van dan het feit dat ze op DVD hun games uit moeten brengen of dat ze iets meer moeten optimaliseren omdat ze geen gebruik kunnen maken van een HD...

Bij de eerste Xbox maakte bijna geen game gebruik van de cache en voor die tijd was er helemaal geen console die er gebruik van maakte..... En dan nu is het in één keer een probleem...|:-

5. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het probleem is eigenlijk dat ontwikkelaars nu rekening met beide console versies moeten houden. Als ze nou gewoon een versie hadden was dat geen probleem geweest.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Nieuwe game van Bethesda op de Wii:

:+

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Als Xbox aanhanger zijnde (géén fanboy ;)) is dit leuk nieuws :+

Laatst bewerkt: 13 aug 2007
  8. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft naruto denk ik dat het een pr-praatje is. Heb zulke uitspraken vaker gehoord, ook van de playstation kant.

9. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Marketing praat. Ik geloof dat van de Sony kant ook nooit, en ook niet van de MS kant. Op deze manier lijkt het of dat je game heel wat voorstelt en heel veel speciale dingen doet, terwijl dat vaak niet het geval is.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de beelden van Naruto zojuist bekeken.
    Vind het maar een bullshit verhaal. Naruto (laten we eerlijk zijn, het is nou niet bepaald de mooiste en technisch zwaarste game en dan druk ik me nog zwak uit) zou niet kunnen op een PS3, maar GTA4 kan wel, Assassins Creed kan wel, Brothers in Arms kan wel, MGS4 kan wel, Ratchet and Clank kan wel etc....
    Echt een kant en klaar onzinverhaal. Lijkt haast wel een PS2 spel. Zowel de 360 als de PS3 kunnen echt weer meer dan dit.

11. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat betreft Splintercell conviction vind ik het wel een beetje vreemd dat ze de hardware van de 360 de hemel in prijzen ten op zichte van de ps3. Ubisoft is momenteel toch ook bezig met Haze voor de ps3?

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Free Radical ontwikkeld Haze (de makers van Timesplitters), Ubisoft is alleen de uitgever.

Ik ben trouwens benieuwd naar de 2 volgende Ubigames:

-Assassins Creed
    -Brothers in Arms

Ik denk dat beide uitgesteld gaan worden voor de PS3, vraag me niet waarom, maar dat gevoel heb ik. Assassins Creed gaat denk ik sowiezo uitgesteld worden, de laatste build had nog echt veel problemen.

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, Sony moet eerst eens die arrogantie doorslikken, of mensen zoals David Reeves een spreekverbod opleggen. Met bijna alles wat ze doen schieten ze zichzelf in de voet, en dat komt veelal MS alleen maar ten goede. De ene na de andere 3rd party game verschijnt een paar maanden later op de PS3 t.o.v. de Xbox 360. Dan kan zo'n knakker wel zeggen dat ze 't van hun 1st party games moeten hebben, maar hoe goed ze ook zijn c.q. worden, daar hebben ze echt niet genoeg aan. Dan de prijs, mensen kopen 'm inderdaad toch wel, maar de massa laat 'm massaal in de schappen liggen. Die bundels zijn leuk hoor, maar mensen zien nog steeds €599/$599 op 't prijskaartje staan. Ze zouden een SKU uit moeten brengen met een 20GB HDD zonder verplichte games in de doos, met een prijskaartje van €399.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben wel eens benieuwd welke game de mooiste wordt. Splintercell of mgs4. Een week na de ingame presentatie van mgs4 heeft ubisoft splintercell uitgespeeld. Toeval wss, maar toch trok het mijn aandacht. Welke game de beste gaat zijn weet ik al :+, maar de mooiste, mmm. Beide ontwikkelaars toveren wonderen op het scherm. Maar qua graphics zijn ze nooit te vergelijken geweest met elkaar, maar ben toch benieuwd naar het resultaat van beide games :).

15. Raymond79

Raymond79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een

Laatst bewerkt: 14 aug 2007
  16. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Reclame maken?

17. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben misschien van plan om een ps3 te halen... Zou ik nu 1 kopen of komt er binnekort een prijs cut ? En zijn er ook veel problemen bij ps3 als bij xbox360 want die van mij heeft het begeven en ik wacht nog eventjes wat ik ermee ga doen.Ik ga hem ook vooral gebruiken omwille van de blu-ray speler, want ik wou eerst een HD-DVD speler kopen, maar nu zat ik te denken dat ik ook wel een ps3 zou willen en daar zit al blu-ray bij dus zou het onnodig zijn om dan nog een HD-DVD speler te hebben.

Alvast bedankt

18. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb bij ons in de krant een advertentie gezien bij mediamarkt.
    Ps3 plus 2 spellen voor 577,00 euries...

19. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PS3 heeft net een pricecut gehaald, in Europa eigenlijk een bundel maar ok, ik vermoed dat het toch wel 3 maanden duurt voordat er weer iets gebeurt met de prijs. Hij is tot nu toe (veel) betrouwbaarder dan de 360, en inderdaad ik vermoed dat het niet nodig is om en HDDVD en Bluray in huis te halen, zoals het er nu uit ziet gaan de HDDVD films uiteindelijk wel op Bluray komen.

20. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok hartelijk bedankt,
    Denk dat ik eens een ps3 ga bestellen online :)

Laatst bewerkt: 14 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina