Stranglehold

Discussie in 'Algemeen' gestart door inflatable, 6 mrt 2006.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    De PS3 versie kreeg een Edition met de film 'Hard Boiled" erbij in Blu-Ray ! ;o
     
  2. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een schijtgame
     
  3. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ik vind hem ook niet echt gewldig om eerlijk te zijn. ik vind het grafisch tegen vallen eerlijk gezegt. ook vind ik het een beetje hetzelfde, hele tijd komen de zelfde soort mannetjes op je af, je drukt lt in en gaat schieten, je valt staat op en doet hetzelfde nog een keer. het enige leuke vond ik het inzoomen :eek:
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    raar dat ik max payne altijd wel heel erg leuk vond, terwijl dat eigenlijk ook alleen maar duiken en schieten was, maar dit niet, terwijl je hier toch meer moves heb
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    grafisch tja wat verwacht je dan? alles kan kapot :) ergens moet een grens liggen, of verwacht je dat GTA er ook zo uit ziet als Forza 2 :D
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    dat alles kan kapot, zou ook makkelijk met mmooieere graphics kunnen hoor,

    wat zo spectaculair is dat alles kapot ook weer niet......
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zou zeggen lees de interviews met de makers en hoor wat zei te zeggen hebben! :thumbs:
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo?
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    daarin had ik gelezen dat ze zeiden dat de graphis niet het beste van het beste hebben gedaan, ivm met alle polygonen in het beeld. Dus doordat alles kapot kan wat veel polygonen vereist moet je graphics iets terug draaien en dan blijft de FPS hoog. De makers wilde liever alles naar de klote kunnen helpen dan de beste van de beste graphics, om zo de stijl van de game te kunnen maken zoals zei het wilde.

    Zal morgen eens kijken of ik dat artiekel nog ergens kan vinden!
     
  10. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    ..
     
  11. Shizzel

    Shizzel Guest

    Damn, zit te twijfelen of ik nou deze game of BioShock moet halen. Dit spel is vet, zowat alles kan kapot + Bullet Time. Toch lijkt het me dat het de hele tijd hetzelfde is, en dat Bullet Time na een tijdje gewoon 'normaal' is.
    BioShock is weer een FPS, maar met speciale krachten en en erg vette graphics.

    Kan ze allebei voor 36 euro krijgen, bij Play-Asia... Als ik die fokking 70 euro nou niet had vergokt kon ik ze allebei halen :mad:.
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Is Bioshock ook regio vrij???? Dat veranderd de zaak!!!! Dan bestel ik ze straks allbei!!!!
     
  13. Shizzel

    Shizzel Guest

    Las het in het BioShock topic van NeoGaf, bij die link van zo'n gast die hem nu al heeft, weet het dus niet zeker.

    Nog lulliger van die gast: Hij heeft een premium die kapot ging. Hij gaat naar de winkel en koopt een Elite. Hij koopt daar Madden '08. La la la, huh, een game voor 50% van de prijs? "Jep, dat is een actie." Goh, laat ik dan maar die game nemen. BioShock? Ach, oke.

    Hij verdient het niet!
     
  14. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Trucje werkt super :emo:
     
  15. Shizzel

    Shizzel Guest

    I know :9. Het werkte wel, maar werd te hebberig, had anders zelfs met 40 euro winst kunnen stoppen.

    Zie net op Play-Asia trouwens dat hij daar op 14 september pas binnen komt! Wtf?
    *houd nu op met om-en-om posten.

    Edit: Toch maar besloten om BioShock te kopen, lijkt me toch wat mooier. Dubbele gameplay-time, 2 verschillende eindes, erg veel Plasmids en mss downloadable content Plasmids - tegenover - Bullet Time, 3 verschillende moves + Heal, eentonig.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2007
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    iemand een leuk preorder gezien bij een NL-shop? Zo van rond de 50 euro :)
     
  17. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    sry verkeerde topic
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  18. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet zeker dat ik em op release in huis haal, ik start de demo erg vaak op om ff kort te spelen, heerlijke actie. Dat ene level verveelt me ook niet echt, dus ik heb zeker zin in het hele spel :)
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Trailer :)
    [yt]H3lcsT0kM3g[/yt]
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Geweldige Max Payne actie! :thumbs:
     

Deel Deze Pagina