BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Fuck 't. Ik koop hem lekker wel, dan maar geen jaar Xbox Gold maar 3 maanden. Net demo weer gespeeld en het is ongelofelijk vet! _O_

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Interessant filmpje.

[gt]23523[/gt]

3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag hem net ook al bij gametrailers, lol, ik ben langer bezig met het kijken van de interview, en gameplay trailers, en het beluisteren van podcasts, dan dat ik bezig ben met het spelen van de game, als ie eenmaal uitkomt,

echt alweer een poos geleden dat ik me zo verheugd heb op een game lol:p

hoop voor 24 augustus surround setje te hebben, dus kom maar op met die game!

4. Nejra

Nejra *poke in your eye*

Leuk Bevonden:
    0
    dat filmpje heeft me nieuwschierig gemaakt

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Weer een nice trailertje, erg gaaf om zo die verschillende kill mogelijkheiden te zien!

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. DjiEnn

DjiEnn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de demo. Even in mijn achterhoofd houdend dat de game zelf meer story heeft en minder snel ontwikkeld dan de demo, is de setting van het spel echt perfect. Net als je denkt dat je na 25 jaar gamen alles al een keer gezien hebt, komt er weer zo'n juweeltje voorbij waarbij gfx, geluid, gameplay in dienst staan van de spelervaring zelf, een ruim 20-urige badtrip in een alternatieve wereld die de gasten van Irrational hebben ontworpen. Qua kippenvelgevoel hoort deze absoluut in het rijtje van vernieuwende shooters thuis, zoals Halflife 2 en Far Cry. Ik kan niet wachten tot dat die bubbelenvelop straks in de bus valt ;)

9. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    das wel veeel vroeger dan de streetdate :D die gsast heeft dan wel geluk :)

11. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd naar het eerste bericht van iemand die hem al heeft voor 24 aug.

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Vet filmpje!! Maar je ziet hem ook van die turrets mollen, die kon je toch ook overnemen?? Want als je van die robotjes bij je hebt lijkt me ook echt wel vet :p Soort van backup :p

13. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een schijt mazzel, en wij moeten hier in europa wachten tot volgende week maandag 24 aug.....

14. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik denk dat hij volgende week donderdag al in de winkels ligt. Vrijdag is het de 24e namelijk. Denk dat hij woensdag/donderdag in de winkels te krijgen is als je mazzel hebt. ;)

15. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd ze liggen meestal wel 1 of 2 dagen eerder in de winkels:)

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zal em denk ik pas op de release hebben :'-( (pre-order bij Bol.com. maar €50, dus het duurt misschien iets 'langer' maar het is iig wel voordelig)

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb ik hem ook bestelt DulleNL :p Naja ik zie wel....en 20uur is best nog wel lang! En twee eindes, dus moet ik hem 2 keer uitspelen :p hmmm ben ik zeker nog wel ff zoet mee....maar ik bekijk ook echt alles van de wereld dus ik ben er denk ik wel wat langer zoet mee dan 20 uur :)

18. Ashavan

Ashavan Guest

20 uur lang? 20 uur voor zo'n game stelt niks voor. Nu ben ik helemaal overtuigd dat ik niet de volle mep voor deze game ga betalen. Zit je in het spel is het alweer afgelopen :confused:

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    gewoon naar de winkel gaan, en bij de kassa zeg je "ik geeft er 30 eruo voor" wie weet :)

20. Ashavan

Ashavan Guest

Wacht wel tot ie afgeprijsd is of iemand hem 2ehands aanbied

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina