Ic3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door FuSionZ, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FuSionZ

FuSionZ Guest

Hoi robijn .. schrijf me naam goed :'-( neo

2. SmartieZ

SmartieZ Guest

En vertel me nou maar eens waarom Kepro zin zou hebben om een foto the gaan sjoppen. Daarbij ik zocht hem ook op voor je in de PZ Forums maar met hun re-style zijn alle forum archieven verloren gegaan.

Als je Kepro een beetje beter zou kennen zou je weten dat hij niet zo'n persoon is. ;-)

3. FuSionZ

FuSionZ Guest

Smartiez heeft gelijk... Waarom zou hij niet zo'n tijd kunnen rijden.. omdat hij niet in VVV zit of een andere clan.. Hij heeft gewoon zwaar zijn best gedaan en daar moet je respect voor hebbe..:b:

Kepro ik weet dat je die tijd heb gereden.. goed gedaan!!:b:

4. JeePee

JeePee Guest

Dit zagen we ookal bij de Forza comp. Een stuk of 5 mensen die een tijd geshopped hebben.

No offence hoor, maar je weet duidelijk weining van autoracen. 1.115 seconden is net zo lang als een mensenleven als je aan het racen bent. Als je 2 topcoureurs een hele dag rondjes laat rijden in exact gelijkwaardig auto's op dezelfde baan, dan zul je zien dat hun tijden aan het einde van de dag gelijk zijn, of z'n 0:0.100 seconden van elkaar verschillen. Als je in de autosport 3 tiende achter je teammaat staat is dat gewoon slecht. En dan hebben we het over een baan van anderhalve minuut. Nu komt meneer Kepro even zeggen dat hij een tijd heeft die meer dan een seconde sneller is dan wie dan ook in exact dezelfde wagen op een baan van maar 50 seconden!!! DAT KAN NIET. Onmogelijk, tenzij hij gebruik maakt van een of andere unknown glitch waardoor hij nitro heeft ofzo. En dat hij dan geen bewijs meer kan leveren zegt al genoeg (als je met een MC12 een .48'er kan rijden, dan kan je makkelijk binnen 3 minuten een .49'er rijden en daar opnieuw een foto van maken).

Maar Kepro, als je echt zo'n racegod bent, zet je 360 dan maar aan en rijdt een 48'er met een onafgestelde MC12 op Mugello Short, en upload je tijd in de leaderboards. Kan iedereen zien dat je niet liegt :):

5. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jonge ik ga geen discussie met je aan, iedereen die me kent weet hoe ik ben. Want als ik in je clan zat dan was het opeens een ander verhaal.
    Er is altijd iemand die beter is. Onthoud dat nou maar.

6. FuSionZ

FuSionZ Guest

ga dit maar lekker uitvechten in een andere topic:)

7. JeePee

JeePee Guest

En ik ken je niet, dus laat maar eens zien dat je niet lult. Jonge... echt... hoe moeilijk moet het voor je zijn om ff een tijd te rijden op Mugello Short. Dat kost je wel een kwartier uit je leven :eek:

Nee hoor. Punt 1: DarkStorm (die gast met de 49.374) zit niet in TeamVVV en punt 2: Waarom zouden we jou niet vragen voor VVV, zoals we al eerder gedaan hebben met iemand die rete snel bleek in de Forza demo?

Dat kan goed ja, maar niet met 1.1 seconden :D En als ik die van jou onthoud, dan moet je deze in je oren knopen: "Als je liegt, doe het dan goed" ;)

8. Tg I Commando

Tg I Commando Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey

weet nie hor maar kijk is ff naar mapple valley met R1. EErst werd er 1.7 gereden dacht iedereeen wo hoe snel kan je zijn en nu 1.6 is 1sec verschil dus kan gwn wel:thumbs:

9. JeePee

JeePee Guest

Tunen. En daarnaast kan het verschil ook 1 duizendste zijn: 1.07.000 en een 1.06.999 dus iets nauwkeuriger in je tijden ;)

Maar niet zo moeilijk doen en bewijzen zoeken mensen. Er is maar één bewijs en die moet Kepro zelf neer zetten.

10. Tg I Commando

Tg I Commando Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1.06.378

en met tunen kan toch nooit da ze hem opeens zo veel beter hebben getuned

11. JeePee

JeePee Guest

Waar heb je het over? Er zitten 42 mensen onder de 1.07 man.
    En met tunen kan je zeker een seconde winnen. Meer zefls.

12. FuSionZ

FuSionZ Guest

In een andere topic verder gaan aub.. wij spelen geen forza:'-(

We gaan vanaf hier door met forza in het VVV topic laterrr

13. SmartieZ

SmartieZ Guest

JeePee fuckin drop it ofzo. Deze hele discussie stond al op de PZ en CG threads en toen is er al uitgekomen dat hij gelijk had. Z'n bewijs was geen foto maar een filmpje, hoe photoshop je dat ;-).

Ik heb ook 20 minuten lopen zoeken alleen om te zorgen dat die gasten van Team Zero Zone kapten met zeuren maar de PZ forums zijn gecleared.

Go cry over it, of laat het met rust. Probeer jij eerst maar eens zo'n tijd te rijden voordat je hier mensen arrogant uit de kast gaat lopen trekken.

GG Babes.

14. Neophyter NL

Neophyter NL Guest

Het is maar een spelletje er is altijd wel iemand beter\o/

15. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Is Dark nu alweer kapot...

@ Fusionz waarom maak je een topic aan die Team DarkneSS heet terwijl je clan Glory of Death heet?

16. SmartieZ

SmartieZ Guest

Sst jij, hij zegt toch halverwege we hebben een name-change gedaan kan een mod de titel veranderen. Smartass.

17. Neophyter NL

Neophyter NL Guest

Team DarkneSS , Jordi moest er weer betekenis achter zitte :9;)

18. FuSionZ

FuSionZ Guest

neej neo aka robin geen Akon:b:

..... .. .. ...... .....

Effe een nieuwtje

MiCroZ ic3 zit vanaf vandaag ik onze clan..

dus Welkom MiCroZ

en TuAnaA is weg

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Titel is aangepast. :)

20. FuSionZ

FuSionZ Guest

Dankje Arjan:thumbs:
    :b:

Topicstatus: