BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Omdat wij geen trek hebben in mensen die met een gedownloade game pimpen.

2. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ohh zo, ik dacht dat het niet mocht dat je de game eerder had ofzo maar nu is het duidelijk.
    Bedankt voor de snelly reply's:thumbs:

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net een kort stukje gespeeld.
    Erg sfeervol, maar ligt het aan mij, of ziet het er op sommige punten zo 90-er jaren uit?
    Als je op het droge komt in het begin en je kijkt naar het vuur, dan is het soms extreem pixelig en lijkt een klein brandje uit een stuk of 10 pixels te bestaan. Constant zie je textures alsof het low-quality gif zijn.

Alsof je dit ziet:
    ipv:

En sterk overdreven, dit soort achtergronden/omgevingen (dan niet geanimeerd):

Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  4. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Nee , ik heb er nog geen last van gehad wel alles van dichtbij bekeken maar wel is wat minder mooie dingen gezien maar hier nog geen last van gehad.

ennuh vinden jullie die grote vis ook zo lelijk als je naar rapture vaart.

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.945
    Is dat de Collectors Edition ofzo? Ziet er wel erg mooi uit als het de normale versie is.
    En kan iemnand me het verhaal kort vertellen? Want ik heb de demo gespeeld en ik begrijp er geen reet van. Je maakt een vliegtuigcrash, komt in een onderwaterwereld terecht en opeens helpt een gozer je?

6. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd zoals Reckuuza al zei: weet iemand het verhaal precies?

7. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat het zo was ,
    Je vliegt en je stort neer , er is maar 1 eiland in de buurt en dat is de toren en je besluit erin te gaan.
    Je ziet en capsule en je gaat door middel van dat ding naar rapture een stad die verzonne is door 1 of andere gladiool.
    In rapture is wat fout gegaan waardoor er nu rare wezens enzo leven en nu is aan jou de taak daar veilig weg te komen terwijl heel rapture naar jouw op zoek ik;).

Ik weet niet zeker of het zo is gegaan

Correct me if i'm wrong

8. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    once upon a time there was a gast,

die gast die was het niet eens met de wereld machten, en hij wou al dat gezeik ontsnappen, ( 2de wereldoorlog, etc)

dus hij denkt, wrm niet een onderwater stad bouwen?

dus hij bouwt een onderwater stad, gaat de elite van de wereld uitnodigen, dus alle vooraanstaande artsen, ingenieurs etc,

dus dat stadje is al ver hun tijd vooruit, maar toch met een beetje die vroege 20e eeuw vibe,

opeen gegeven moment vind die andrew ryan ( de gast die de stad maakte)
    een genetische zooi uit, ( plasmids) om plasmids, hiermee kan je bv sneller lopen, en geeft je andere bovennatuurlijke krachten,

je hebt adam nodig om die plasmids te kunnen maken, en vervolgens eve om het plasmids te kunnen gebruiken, ( eve is het blauwe balkje, soort van mana)

maar die mensen gaan op een 1 of andere manier fliippen, en raken verslaafd aan het spel, dus iederee wilt die shit hebben, en iedereen vermoord elkaar daarvoor,

hoe en wat er precies gebeurde weet nog niemand, dat is juist 1 van de charmes van het spel, uitvinden wat er gebeurd was,

toevallig crash jij in de buurt van die vuurtoren,

natuurlijk is het heel vaag, dat er opeens een radio tegen je praat ( ik dacht eerst dat je de vluchttoren frequentie ontving, waarbij ze zeiden dat er een crash was)

maar dat is zeg maar een ( director's cut) in de echte game is het verhaal beter, en stap je er beter in,

met de demo wouden ze gewoon ff die plasmids showen, zodat je een beetje een id krijgt van wat het eigenlijk is, en hoe je het toepast

EDIT: langste post ooit XD

Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een prachtig begin van het verhaal geschreven in mijn hands-on preview op de mainpage.

Verder zijn die artifacts omschreven door 2K gewoon het resultaat van textureresolutie en sampeling. De resolutie is niet zo hoog van de textures, maar ze worden 'smooth' gemaakt zodat ze op afstand mooier lijken dan dat ze zijn. Dat gebeurt in de meeste spellen, maar is nu wel te merken omdat het natuurlijk in nauwe gangetjes afspeelt en er veel overgangen naar donkere kleuren zijn, etc.

Kan ook te maken hebben met de schaduwen die berekend worden voor het level en bijvoorbeeld iets minder hoge kwaliteit mochten zijn, daar kunnen die overgangen tussen kleuren ook onder lijden.

Ik ken die Demi die die foto's gemaakt heeft toevallig, wel eens ontmoet. Grappig.

10. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    juist zoiets , het is allemaal een beetje strange dat bioshock( het verhaal dan)

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Was toch ook zo dat die gast er naar toe gestuurd werd om de familie te halen van de gast die over de radio tegen je praat?
    Maakt het weer een stuk logischer/duidelijker.

12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja duidelijk, gast stuurt gast om die gast zijn familie te halen, in de stad die door een gast gebouwd werdXD

13. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Toen kwamen ze in die stad weer gasten tegen

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoe kom je eigenlijk aan dat Adam en Eve gedoe?

Door te kopen, of van die Little Sisters te "stelen"?

Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  15. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  16. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker, had ik een LE versie in preorder, blijken die nu niet leverbaar omdat er maar heel weinig van op de markt komen.

Weet iemand nog een site waar je ze kunt bestellen, die een rdelijke voorraad krijgen?

17. AgentSmith

AgentSmith Guest

www.play.com met GRATIS Bioshock Faceplate !

18. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    2de review is van eurogamer en het is .........10/10

19. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is helaas geen LE versie.

20. Ashavan

Ashavan Guest

Damn 59 euro + verzendkosten :eek: wat is er gebeurd met fatsoenlijkere prijzen rond de 40-45 euro per game :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina