Lost Planet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 dec 2005.

1. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn genoeg mensen. En ik vond het prima spelen, heel gezellig en anders ook. Vooral met de grappling hook enzo. Als je ervan houdt is het een heel leuk spel! Jammer alleen dat mijn copy kut was =/

2. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    De nederlandse com. is niet zo groot. Maar er zijn genoeg servers waar altijd wel wat mensen op zetten. Ik vond persoonlijk de singleplayer ook wel vetter dan online. Ik vind hem singleplayer ook vetter dan GoW.

Heb nu net zelf ook Lost Planet uitgespeeld eindelijk. Moth ook maar even verslagen nadat ik las hoe makkelijk het eigenlijk was. Ik vond de worm veel vetter. Vette eindbaas ook en dat laatste suit doet me denken aan ZoE.

3. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.planetxbox360.com/?view=article&article=432

Free Lost Planet Map Next Week, Screens Inside
    Jun 02, 2007

The Battleground map, previously only available to those who purchased the Collector's Edition of Lost Planet, will be up on Xbox Live next Thursday for free. We have the full details from Capcom, plus screenshots inside:

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Dit spel vorige week dan toch gekocht, na veel twijfel... Het is zeker een leuk spel! Singleplayer zijn die bazen echt supervet :thumbs:

Zijn er veel mensen van Xbxworld die dit spel nog online spelen?

5. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik speel nog wel af en toe maar ben op het moment verslaafd aan shadowrun8)

6. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Speel het nog wel redelijk veel, ken ook nog veel nederlanders die dit dagelijks doen, vooral dat laatste nieuwe gratis level is vet. heb de andere vier ook.

7. Smoby NL

Smoby NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kep het spel sinds gsiter. kzit nu bij mission 3 en kweet niet wat ik meot doen help ff

8. DjiEnn

DjiEnn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet op beestjes schieten en verder lopen.

9. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mappack 1 en 2 zijn nu gratis te downloaden.

10. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu al...............cool

Blijft een erg leuke Multiplayer.

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kan iemandm ij vertelle nof deze game een aanrader is als je van shooters houd?

enhoe zijn de achievements van deze game? is het een beetje te doen om 650gs+ te halen na het uitspelen van de singelplayer?

12. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Is een goede game en ziet er goed uit. Je ziet je mannetje alleen van schuinboven dus is geen shooter zoals bv fear dat je je geweer ziet.

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wanneer zal Map Pack 3 gratis te downloaden zijn?

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vanaf nu :+

15. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alle target marks verzameld in op easy in elke missie, maar nu krijg ik de achievements van 50 gp alle target marks maar niet, iemand enig idee hoe da kan?

16. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Je moet ook alle coins vinden op Normal, hard en Extreme succes :thumbs:

17. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    Lost Planet Colonies er staat dat deze januari komt !

Er is nog weinig over Lost Planet Colonies bekend. Wellicht gaat het om een spin-off op Lost Planet: Extreme Condition of een mappack.

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Waar zie jij dat die voor januari staat? Dat is complete onzin namelijk. Het is niet eens bekend wat het is. Het enige dat we weten is dat Capcom patent heeft aangevraagd op die naam en er een vage PEGI rating van 16+ is. Meer niet. Nouja, hij zou waarschijnlijk 30 euro moeten gaan kosten, maar dat lijkt me ook maar een gerucht. Niks officieel aangekondigd verder, geen genre, niet eens of het wel een volledige game is. Dus het is een beeeeetje vroeg voor een releasedate.

19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Iemand tips voor die Giant Worm? Hij at me net op na een gevecht van drie kwartier... AAAARGH

20. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Lolz PePzi, drie kwartier, mij lukte het in 10 minuten:p. Je weet toch die hitte dingen op die worm, op de zijkant. knal daar al je magazijnen op leeg en pleur ook zo nu en dan een granaat richting het. als hij dood is, GA NIET TERUG OM EEN VS TE HALEN. Deed ik en toen kwam het terug, werd ik opgegeten en had ik vervolgens geen zin meer in Lost Planet8)

Deel Deze Pagina