Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor de 360 gaan en voor PC zou ik DiRT kopen, goede game is dat zeg!

    ik heb er DiRT nog wel voor je liggen in seal voor de PC.. \o/
     
  2. ViperMike

    ViperMike Guest

    Als je het leuk vind om zo snel mogelijk 1 tank leger te bouwen, en degene die hem als eerste heeft wint. Ja....dan is deze game leuk online.
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Volgens mij is c&c 3 beter op de pc en dirt beter op de console, vanwege besturing :)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Aangezien de vraag aan mij gericht was, alleen was ik een beetje laat, beantwoord ik hem toch even. Ik zou C&C 3 echt voor de PC nemen, kun je veel sneller belissingen nemen met het toetsenbord. Dirt koop je echt voor de consoles, dat is in mijn ogen geen pc game. Ik zou Dirt gewoon met controller spelen, dat gaat beter dan met een echt stuur vind ik. Die krengen zijn zo overdreven gevoelig. ;)=(
     
  5. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    maar als je van achievements houd :9 zijn die van C&C een beetje goed te halen?
     
  6. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    ehh ik vind et best wel gare achievements...
    Je moet de lijst maar een bekijken!
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik vind ze erg kut. Ik heb iemand in mijn friendslist zitten die al 630 heeft, maar persoonlijk zit ik zelf nog maar op 25 ofzo. Ik vind ze te moelijk, maar je moet het ook helemaal zelf ondervinden. ;):) Heb de game ook al in geen tijden meer gespeeld.
     
  8. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er 3 gehaald, 45 GS.
    Best wel klote achievemnts maar daar speel ik deze game niet voor ^^
     
  9. Knarf

    Knarf X-Power.be

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Gasten, die een beetje goed in C&C 3 zijn en zin hebben in wat online potjes, moeten mij maar toevoegen: Knarf NL

    Want die game wordt veel te weinig online gespeeld. Schande!
     
  10. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Het spel werd op het begin veel gespeelt,maar het spel is gewoon te standaard. De uitbreiding gaat het spel veel beter maken.Misschien dat mense dan wel spelen. Nog steeds lopen mensen te huilen van rushe is zielig...
    Rushe is een strategie:9 en de meeste die C&C speelde vallen weer terug op Lord of the Rings Battle for Middle Earth 2 ;)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Wou jij iets beweren dan Neotje? ;)8)
     
  12. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    maybe, maybe not.

    heb 't zelf al een aantal maanden niet meer gespeelt had er geen zin in, vind 't wel een van de gaafste strategie spellen die ik gespeelt heb.
    online nog nooit gespeelt en heb ook geen idee wat dat rushe inhoud ( je mag 't wel eens uitleggen hoor ). maar vind dit ook niet egt een spel voor online maar goed das mijn bescheiden mening.
    ben wel benieuwd naar at expansion pack ofzo. en die achievements zijn wel te doen maar wat ik egt bagger vind aan die achievements zijn die negatieve achievements snap niet warom die erin zitten.
    maar als je de campaigns uitspeelt krijg je wel een aantal achievements dus zo moelijk is 't volgens mij niet egt
     
  13. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    rushe is alleen war factory maken en dan alleen maar tanks bouwen, en dan hopen dat je er genoeg hebt om meteen een andere basis kapot te maken, hierdoor heb ik het spel verkocht.
     
  14. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    aha maar 't doel is toch om een hele basis op te bouwen lijkt me ook niet leuk zo
     
  15. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Alleen een warfactory? Er komt veel meer bij kijken ,alles draaid om perfectie.
    Toen ik het spel actief speelde vond ik het gewoon de beste spel ooit,maar ik kapte er mee omdat ik geen zin meer in had omdat het te makkelijk was. Te makkelijk? Het is geen eigendunk of wat ,maar als je weet waar je mee bezig bent en je weet hoe je redelijk moet rushe dan heb je zo gewonne. Wat is rushe? Rushe is gewoon meteen op ze kamp afgaan mee een legertje / leger. Als je rushd ga je ook vooral voor de Recourses. Dat is de zwakke plek, geen geld is geen leger;)
     
  16. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    tja zo denken een heleboel (in mijn 5 potjes online iedereen...) er niet over.. alleen maar rushen, meest jammere was nog wel een 2vs2 waarbij de ene tegenstander 100 heli's had en de andere 100 tanks... tja dan weet je ook niet meer wat je ertegen moet doen, en aangezien ik er zelf de lol niet van inzie was het snel afgelopen online voor mij.
     
  17. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Speel siege zou ik zeggen:9
     
  18. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die echt heel veel C&C 3 speelt? want ik heb hem net binnen gekregen maar mijn 360 is kapot. Ik was in de demo redelijk sterk, Mischien kan ik een clan bouwen maar ik heb een persoon nodig dus voeg me toe RiP ReVenGz.
     
  19. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Wat voor clan ga je maken dan....?
     
  20. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo en C&C 3. Interesse?
     

Deel Deze Pagina