De HDTV thread [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. okkie1

okkie1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    heb even een andere vraag heb een hdtv gekocht en kan nu via marktplaats een @home digitale ontvanger overnemen incl. smartcard die al is gebruikt weet iemand ook of dit kan want volgens mij zijn de smartcard persoonlijk en postcode gebonden aan een adres toch dus een smartcard moet je volgens mij altijd nieuw kopen of is dit niet het geval.
    alvast bedankt.

2. Consumer

Consumer Owned...

Leuk Bevonden:
    0
  3. Roberto Coppi

Roberto Coppi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vreemd probleem, ik probeerde gisteren op mijn hdtv Top Spin 2 met vrienden te spelen, maar bij het opstarten geeft Top Spin een error dat deze alleen werkt op 60hz, nu kan deze TV dat absoluut aan, Top Spin heeft eerder gewerkt en andere 60hz games werken ook foutloos. Ik heb meerdere male de resolutie veranderd in de system blade, maar niets lijkt te werken.

Dit probleem vind ik erg vreemd. Het is op een 'nieuwe' 360 die ik van Microsoft heb teruggekregen na 'reparatie'. Zie ik een instelling over het hoofd? Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    360 op 60hz zetten?

5. Roberto Coppi

Leuk Bevonden:
    0
    Waar doe ik dat dan? Met een HDTV aansluiting (component & schuifje op kabel op HDTV) zit er geen optie om 50/60hz te wijzigen? Of zie ik nu echt iets over het hoofd. Ik hoop dat iemand me kan helpen!

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat schuifje op die kabel terug op TV zetten, die 60Hz instellen en terug op HDTV zetten ;).

7. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    EDIT: Nvm. Pegas reageerde al :)

Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  8. Roberto Coppi

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, ik ga het meteen proberen!

9. Roberto Coppi

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig, het werkt weer. Komt natuurlijk omdat ik een nieuwe xbox heb gekregen. Ontzettend bedankt!

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja ontzettend dom gedaan. Moest er ook zelf achter komen, maar ik had dus eerst de kabels ook omgewisseld omdat ik niet wist dat alleen het knopje omzetten genoeg was :mad:

11. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Plasma en LCD tv's met 10% korting op Wehkamp. Aangezien dit een betrouwbare winkel is en 10% toch best veel is op een groot bedrag, dacht ik ik meld het even:p

Heeft er iemand nog foto's van de R81?

12. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezee! Ook ik heb een probleem met m'n 360. Ik heb besloten hem middels VGA aan te sluiten, maar het werkt niet helemaal. Situatieschets:
    VGA uiteinde van Xbox gaat in een VGA naar DVI adaptertje. Het DVI adaptertje gaat m'n tv in (Philips 23PF5321). Ik zie het intro-schermpje van de 360 in groene en paarse kleuren en daarna wordt het beeld zwart. Help :'-(!

Edit: Hij lijkt het te doen, my bad!
    Edit2: Ik hoor alleen nog het geluid van de televisiezender!
    Edit3: En dat is nu ook in orde! Wat kan je veel instellen met VGA zeg...

13. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ja maar die prijzen bij wehkamp zijn sowieso al 10% hoger dan bij andere winkels 8)

14. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dan heb je nog wel korting bij wehkamp , maar niet als je het verglijkt met een andere winkel.

15. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    //edit ik keek niet goed, prijzen vallen wel mee bij de wehkamp 8)

Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  16. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valt inderdaad redelijk mee.

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De smartcard is persoonlijk en kan niet overgenomen worden door iemand anders.
    De decoder kan je zonder problemen kopen via Marktplaats , maar voor de Smartcard zal je even naar de @Home dealer moeten gaan.
    Volgens mij kost de smartcard € 14,95

Welke decoder had je willen kopen via Marktplaats.
    Koop niet de Philips DCR 2020/03 want met dat ding zijn er alleen maar problemen.

Huidige actie van @Home voor Digitale Televisie.
    * 2 maanden vrijblijvend proberen .
    * 2 maanden geen abonnementskosten TV Digitaal Totaal.
    * Digitale ontvanger voor maar € 39

18. okkie1

okkie1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Oke bedankt volgens mij was het een samsung en is het niet voor 80 euro nu de digitale ontvanger via @home?

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je krijgt € 40 terug van @Home.
    Weet alleen niet of de korting meteen in de winkel verrekend of dat je de € 40 terug gestort krijgt op je bankrekening.

20. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weer een mooie nieuwe top end LCD TV gesignaleerd (zelfs beter dan de 32D3000E).
    Het is wel een HDTV voor mensen met een beetje gevulde knip.

Het betreft hier de Philips 32PF9632D.

Een 14-bit paneel met 1080p 24Hz ondersteuning, PC HDMI interface, 3 HDMI v1.3a aansluitingen en LED Ambilight.
    Door zijn 14-bit paneel kan deze HDTV als enigste volledig gebruik maken van xvYCC (deep colour) waardoor er 4 miljard kleuren tegelijk op het scherm gezet kunnen worden en geen colour banding meer merkbaar is.
    Behalve de Sony Bravia 32D3000E (die een 10-bit paneel heeft) zijn alle andere LCD TV's (Samsung, Sharp, LG etc.) slechts in het bezit van een 8-bit paneel.
    Een 8-bit paneel is beperkt tot slechts 16,7 miljoen kleuren tegelijk op het scherm.

Een spatzuivere HDTV dus deze 32PF9632D en er zijn ook een 37" en 42" variant met een 1920x1080p beeld processing in plaats van 1366x768p van de 32" variant.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina