BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Eh de L.E. had toch maar 1 van die dingen? Ik weet nog dat je kon voten op zo'n site voor wat je erbij wou, ik koos voor dat big daddy figuurtje :p En nu heb ik de gewone bestelt....stupid me!!!

2. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    knappe punten van IGN .nog een weekje en hij is er.Ik verwacht er veel van

3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, er zitten maar een paar dingen, op release zeggen ze allemaal WTF, waar zit die folded cloth ding,

en dan kan ik lekker zeggen: I told ya:p

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.443
    Gears scoorde volgens mij lager.

Gears was erg mooi, maar zeker niet geweldig vernieuwend. Ik vond het eigenlijk vooral lijken op een summer blockbuster movie. Je gaat zo'n movie niet om het diepzinnige dialoog en plot kijken. Wel om de special effects en de lekkere babes (en binken als je een vrouw bent), snelle auto's en veel special effects. Hee, dat lijkt op Gears of War! Vette game hoor, maar ik ben nu alweer bijna vergeten waar het over ging...

Ik denk dat, wat dat betreft, Bioshock veel langer blijft hangen. En misschien ook veel indrukwekkender zal zijn. Niet zozeer door de graphics (op dat punt blijft Gears king), maar puur qua emotionele impact dat het spel heeft. Of misschien ook niet. Het blijft natuurlijk speculeren zolang de game hier nog niet is uitgekomen.

Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  5. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand welke online winkel de bioshock collectors edition nog op voorraad heeft? bvd.

6. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De hype van gears had duidelijk invloed op alle reviews, het is een super game maar geen klassieker. Alleen eurogamer had geloof ik het lef om de game een eerlijke score te geven en die site werd dan ook van alle kanten afgezeken.
    De hype rondom Bioshock is veel kleiner dan die van gears.

7. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Morgen ga ik naar de FRS, die hebben 'm tenminste.

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
  9. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    als deze game de hoogste ranking ooit gaat krijgen dan mag MS zich wel erg gelukkig prijzen met deze titel. Het zal dan voor veel ps3 bezitters een doorn in het oog zijn.

edit: over de waarde van GoW, ik denk toch echt wel dat die als klassieker gezien gaat worden en terecht imo. Game viel gewoon perfect in elkaar.

11. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0

hoebedoel je, hebben die de LE?

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Nu nog niet, maar ze krijgen hem in ieder geval binnen. E-Plaza kon mij geen LE garanderen, dus dat wordt niks.

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://forums.xbox.com/14185136/ShowPost.aspx

zien jullie nou wel dat ik gelijk heb, de LE is alleen soundrack, making off, and big daaddy,

overal staat, hier ook, en die pic was alleen ter aankondiging dat ze een LE gingen uitbrengen, en hieruit mocht je kiezen,

ha!

14. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Hallo mensen,

IGN heeft een review van Bioshock: 9,7 !! IGN is toch wel een van de grotere jongens en bovendien een Sony aanhanger volgens mij. Gears of war kreeg van IGN 9,4. Games zijn natuurlijk niet te vergelijken, maar wel leuk om te weten.

De andere press reviews die IGN aangeeft:

GameSpy.com 5 /5 10.0
    IGN.com 9.7 /10 9.7
    UnderGroundOnline A /A+ 9.5
    1UP.com 10 /10 10.0
    Xbox World 360 [UK] 94 /100 9.4
    GameTap 10 /10 10.0
    Game Informer 10 /10 10.0
    Game Informer 10 /10 10.0
    GamesRadar [UK] 100 /100 10.0
    Eurogamer 10 /10 10.0
    Gamer.tv 5 /5 10.0
    Official Xbox Magazine 10 /10 10.0

Wordt een hoog gemiddelde!

Even nog ter vergelijking:
    game title genre score posted
    BioShock Action RPG 9,7 aug 16, 2007
    Guitar Hero II Music 9,4 mrt 30, 2007
    Gears of War Shooter 9,4 nov 7, 2006
    Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas Shooter 9,3 nov 16, 2006
    Elder Scrolls IV: Oblivion, The RPG 9,3 mrt 24, 2006

Ik weet echt wel dat cijfertjes niet alles zeggen en dat over smaak niet te twisten valt... echter bovenstaande geeft me wel enthousiaste krielbels om Bioshock zo snel mogelijk te spelen.

15. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Damm, ik wist wel dat dit een super vet spel zou worden na het spelen van de demo. Maar had nooit verwacht dat het rond de 9.8 als gemiddelde zou gaan scoren! Maar het blijft natuurlijk een subjectief verhaal en andere mensen kunnen het "helemaal" niks vinden.

Maar zodra ik weer terug kom van vakantie en Bioshock ligt klaar om te spelen...... heerlijk \o/. Die sfeer uit de demo was voor mij echt ongeëvenaard!!

16. Ashavan

Ashavan Guest

review cijfers zeggen tegenwoordig weinig meer. Als je die moet geloven zijn bijna alle games goed tot extreem goed en in dit geval zelfs perfect (anders zou je geen 10 geven). Vroegah zaten reviewers minder onder de commerciele plak en gaven ze gewoon een 4 tot 8 met zelden een hoger cijfer. En vergeleken met toen zijn games echt niet zoveel beter geworden, sterker nog vindt het merendeel juist slechter geworden met een mooi grafisch jasje er om heen.

Als het aan mij lag zou ik Bioschock, GoW etc gewoon een 8 geven en niet hoger. Die games zijn echt niet perfect genoeg om een 9.5 of zo te krijgen.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2007
  17. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Over het eerste kan ik grotendeels met je eens zijn / kreeg ik helaas ook die indruk, want wanneer is een game eigenlijk perfect? Maar wel wat zwart-wit... er zijn nog genoeg lage cijfers en het zijn andere tijden met andere waarderingen...

Het tweede over het een 8 geven voor Bioshock vind ik dan weer wat simpel / voorbarig; je kan dit pas doen / zeggen als je het - volledige - spel heb gespeeld. :+

Dan blijft een vraag steeds weer: wat is er "nodig" om een game hoger dan een 8 te geven voor jou? Daar is nogal wat uitleg voor nodig; iedereen heeft andere maatstaven om iets te waarderen / beoordelen he...

18. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat er zoveel echt 10én tussen de reviews zitten.

Wat ik van de demo heb gezien was erg vet, maar een 10 zou perfect betekenen...................en dat lijkt me sterk.

19. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan je mening helaas niet delen. Reviews zeggen zeker niet alles. Vaak wordt een cijfer gegeven over hoe die game op dat moment ervaren wordt door de reviewer. Dus perfect zal iets niet zijn ook al krijgt de game een 10. Echter de beleving van de reviewer is na het spelen van een game wel een 10. Dat kan zeker indicatief zijn voor de kwaliteit van de game.

Wel denk ik dat reviewers gepusht worden een review zo snel mogelijk op het net te zetten, waarbij je een verenthousiasmering (mooi woord*)) van het review cijfer krijgt. Ook vermoed ik dat er reviews geschreven worden van games die de reviewer nog niet helemaal heeft uitgespeeld.

Toch kun je naar mijn idee niet om de reviewcijfers van Bioshock heen. Mening of geen mening, smaak of geen smaak, de game staat nu al in en rijtje met Gears of War/ Rainbow Vegas/ Oblivion, dat zijn games waar ik me perfect mee vermaakt heb!!

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is inderdaad een heel goed en heel tof spel, misschien wel de beste van dit jaar, misschien wel de beste next-gen game. Maar een 10 betekend dat de game perfect is en dat lijkt me wat sterk. Misschien is het qua beleving een 10, maar de beleving is voor iedereen weer anders.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina