Wij zijn dringend op zoek naar Call of Duty 2 clans/pro's en gezellige spelers natuurlijk. Laat weten als je een clan hebt op welke sites je speelt en welke game types! Ook handig is je gamertag te weergeven zodat veel nederlandse old school gamers ook weer eens CoD 2 gaan spele. Als je nieuwe dingen hierin wilt bespreken ga je gang maar hou het bij Call of Duty 2. Hou het netjes en maak er iets gezelligs van!
Twee dagen geregistreerd en meteen al zo'n grote bakkes opzetten. Vertrek zelf lekker van 't forum. We helpen je alvast een eindje op weg met een IP-ban. :b:
Haha die Sho tt az ook haha knuppel heeft ie zitten te schelden hier*) naja arjan je mag die ban wel laten zitten Ik heb m tot zun orde geroepe!
eG x BrutalitYz eG x Aztack eG x D1CEM4N (Defqon) eG x EnerGi eG x Sho tt az eG x El Capone Dat zijn 6 nette spelers
Niet veel reacties hier...Net tegen DSS gespeeld Was wel grappig...Hoeveel DSSclans zijn er trouwens wel niet ?
Gister voor eerst sinds 2/3 maanden weer echt Call of Duty 2 gedaan. Shit is dat wennen. Maar het blijft het beste spel online tot nu toe! Eerste potje deatmatch ook nog gewonnen, haha. Beetje erg n00b tegenstand ook eG Night shot zit die er ook nog in? En al Capone was toch DKS Balboa NL ofniet?
Jep klopt helemaal Alleen die zijn beide op vakantie Wanneer ga je weer met me codden Ghost? Ben nu beter dan in de tijd van Tx
Als we beide online zijn Ik zal je heus nog wel zien in komende 4/5 maanden, haha. Ja en je was al goed, let wel niet op hoe slecht ik nu ben
Ja, maar ik heb jaar abbo, die loopt pas ergens in januari af. Tot die tijd kom ik nog wel af en toe online