BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.443
    Ik vind dat jullie niet zo over die perfecte scores moeten vallen (al is het wel allemaal hoog ja). Denk liever: dit is een verrekte goed spel en we hebben hem op de 360! (en de PS3 heeft'em lekker nie, lekker puh! ;) )

2. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad niet zeiken over score's of wat dan ook cijfers zijn maar cijfers .
    Je speelt hem of je speelt hem niet klaar;)

3. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net bij vanleest geweest, ze hadden 1 special edition besteld, en die was nog door niemand gereserveerd. Nu wel dus :)

Nu maar hopen dat ik ook dat T-shirt krijg, en dat ik hem op de 24ste wel heb.

4. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dat T-Shirtje krijg je bij de release, dus ook ik krijg hem waarschijnlijk. :+

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net de demo weer gespeeld.
    Te vette game gewoon.

6. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig of de normale editie van de game in een tin box zit? Ik wilde hem bij bol.com bestellen, en het plaatje dat daarbij staat lijkt wel erg op zo'n tin box, en ik dacht ook dat ze het bij Gamekings hadden gezegd ofzo, maar ik vroeg me af of iemand hier het zeker wist :).

7. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

De normale editie van BioShock zit gewoon in een standaard hoesje, dus geen tin box.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2007
  8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    waar heeft hij hem dan gekocht? beetje skeptisch .. :eek:

9. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Dark Miracle

Er zit geloof ik nog wel zo'n insteekhoes overheen met een Big Daddy erop.

10. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    De normale editie zit wel in een tin box met Bioshock mooi met reliëf in de doos verwerkt:D. Als je het doosje alvast wil bewonderen kan je dit filmpje van Gamekings bekijken.

Dat is bij de Amerikaanse versie.

Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

De meeste sites hebben een vaste manier van punten verdelen dus als ik jou was zou ik eerst ff wat FAQ's checken ;)
    Mensen met games gaan vergelijken is natuurlijk onzin...
    Games zijn bedoelt voor vermaak en worden zo ook in een recensie beoordeeld....
    Als een reviewer dus super onder de indruk is door de verschillende puzzelstukjes die goed in elkaar vallen dan kan je dat dus makkelijk aangeven door een game een hoog punt te geven....

Je doet nu net alsof reviews niets voorstellen terwijl dit juist goede manieren zijn om een game te beoordelen voordat je hem gaat kopen...
    Ervaren gamers zullen minder naar reviews kijken omdat ze al een bepaalde smaak hebben ontwikkelt en andere verwachtingen hebben dan bijvoorbeeld iemand die net begint met gamen....

Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat als een game zoveel positieve reviews krijgt het een gewoon een kwaliteits game is....
    Niet al de sites gaan mee in hypes en geven goede punten aan goede adverteerders....
    Mocht dit wel zo zijn dan zul je zien dat dit snel bekend raakt bij mensen en dat en site zn geloofwaardigheid verliest dus ga daar aub niet meteen vanuit....

Maar goed, geen reviews meer lezen maar gewoon de verschillende reacties van de gamers zelf op de verschillende fora checken om een idee te krijgen van hoe vet de game is :)

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.443
    Ik vind sowieso dat mensen zich niet teveel alleen op het eindcijfer moeten focussen. Er staan niet voor niets 3 pagina's tekst voor! Daar kun je werkelijk lezen hoe goed iets is. :thumbs:

Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    amen:thumbs:

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Klopt helemaal, las het verkeerd. Hier zie je het hoesje van de normale editie van BioShock.

15. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 360 en een PS3. Jij ook? Nee? Niet? lekker puh voor jou dan! ;)

Ow trouwens... Bioshock... VET spel man. Ik heb bij dit spel echt het gevoel wat ik ook bij HL2 had. Gewoon een hele nieuwe level van gaming. Het verschil is alleen dat HL2 op gegeven moment echt saai werd, ik weet niet waarom. Van Bioshock verwacht ik dat het spel me echt tot aan het eind aan mijn TV gaat kluisteren. Bring it on baby I am loving it!

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.443
    Pah! Ik heb ook helemaal geen PS3 nodig, sinds dat er nog steeds niks interessants op uitgekomen is! :9

17. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ dat formule 1 spel is anders best vermakelijk

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    winkel keten mag ik niet zeggen ivm met privacy en baangarantie van de verkoper :) maar hij kent een medewerker van een bepaalde gamesshop en die had hem onder de toonbank meegegeven :)

19. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Dat is gewoon dikke onzin als het een winkelketen, het is niet als je bartsmid in haarlem zegt dat de bartsmid in haarlem al hun werknemers ontslaat.Als het om een speciale gameshop gaat is het een andere verhaal...

20. basovich

basovich Guest

of hij heeft hem niet origineel.

hij staat immers al op het net

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina