BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ze hebben hem niet (geen enkele winkel), want ik was bij een e-plaza waar ik vaker games haal en die had hem echt nog niet. Normaal gesproken zou hij hem nl ook zo doorgeven. Hij belt mij zodra hij hem binnen heeft gekregen.

Volgens mij worden ze maandag verstuurd. Dinsdag krijgen ze vaak een nieuwe levering.

2. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ervaring met pre-orders bij de Free Record Shop?

Ik heb Bioshock CE daar gepre-ordered, alleen ik hoop wel dat die afzetters op tijd het spel bij mij thuis komen brengen, en niet ergens in de week na de release.

Bvd.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk ook het laatse ... jammer dat hij er mee moet patsen ... kan je niet even een foto maken van het doosje plus boekje en gamertag als je bij maat langs gaat?

4. basovich

basovich Guest

ik had er gears of war gepreordert toen voor de prijs van 30 euro en toen kreeg ik allemaal mails dat ik hem kon stoppen omdat er iets met de levering was. gewoon een weekje volgehouden en toen ook nog een cadeaubon van 15 euro gekregen:)..ik bestel er iig nooit meer.

5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Gears is voor mij samen met Oblivion en Splinter Cell DA anders de beste Xbox360 game, zeker qua multiplayer, dan speel ik toch vooral Gears of War. Maar de komende tijd komen er natuurlijk veel toptitels bij, dus mss dat die deze games van het podium stoten. Maar de verwachtingen van Bioshock zijn hooggespannen en worden door die hoge cijfers alleen maar hoger, dus hopelijk valt hij niet tegen, een game kan goed zijn, maar iedereen heeft toch weer een andere smaak qua gamen.

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik heb de CE bij verschillende winkels besteld. Ben ik er in ieder geval zeker van dat ik 'm op de releasedag heb.

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.443
    Over Gears co-op online hoor je mij zeker niet klagen. Wat mij betreft mag alles online co-op worden. :)

8. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Inderdaad, met BioShock zou dit ook geweldig zijn. Samen Rapture verkennen lijkt me erg tof.

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.443
    Deze speel modus is lange tijd na release, via een patch, ook toegevoegd aan System Shock 2. Dus wie weet...

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me best wel een vet idee trouwens....

11. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik hoop wel dat ze in de volledige versie even die subtitels fixen, want die waren nu zwaar out of sync!

12. Black Adam

Black Adam 4 Isis

Leuk Bevonden:
    0
  13. basovich

basovich Guest

moet je ook ff de reacties lezen:9..

14. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
  15. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Tjah, typisch heh.... ;)

We moeten maar ff wachten tot hij op de PS3 komt, met betere graphics, betere A.I, meer wapens, etc. etc. :p

mwoehahah :D

16. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ook alleen maar omdat het van het sony defense force is, vinden alles van xbox zeker slecht, ook als sites IGN het een 9.7 geeft en een site die volgens Gamekings altijd kritisch is het een 10 geeft. Rare lui daar :p

17. TheGodfather

TheGodfather Guest

Haha.
    Ik heb ook een voorkeur voor de Playstation 3 maar BioShock is een geweldige game en ik ga niet wachten voordat die op de PS3 komt. Ik ben blij met mijn 360 en PS3.

18. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Haha, die sony-site review is belachelijk.
    En kijk eens wat ze verder op de site hadden staan:
    http://www.sonydefenseforce.com/index.php

Als dat waar is (wat ik eerlijk gezegd betwijfel) dan ben ik benieuwd wat voor rechtzaak ze gaan krijgen. De Wii-techniek lijkt me gepatenteerd of iets dergelijks.

19. Kethij

Kethij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    subtitels? Die heb ik in de demo helemaal niet gezien, of is dit een optie die je aan en uit kan zette?:x

20. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb ook geen subtitles gezien, en ook niet nodig gehad!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina