BioShock

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0

lol, dus je hebt al voor meerdere keeren betaald? of gewoon in de winkel besteld, dus niet online?

2. Nejra

Nejra *poke in your eye*

Leuk Bevonden:
    0
    Hihi was dat ff vermakelijk, als ramerankings.com hem tenminste niet als een echte review meetelt, dat zou lame zijn.

3. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Leuk stukje, maar natuurlijk een ps3 promo praatje. Sony fanboy site. Tuurlijk , geef de game nog een jaar en dan zal er volgens hem een ps3 versie uitkomen. Not gonna happen... maar ook al is het waar, dan hebben wij hem al twee keer uit kunnen spelen en zijn er weer nieuwe toppers te beleven.

4. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt Nintende heeft er een patent op word dus leuke zaak als Sony dat gaat doen _O_

5. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    focus allemaal gewoon niet teveel op deze game voordat je hem heb,..
    iedereen zit al pagina's lang te discuseren over de Punten die deze game haalt, en of dat klopt of niet, en weet ik veel.

laat het gewoon allemaal gaan, ieder zo zijn mening. ga ook niet teveel over de game opzoeken ofzo. Het is veel leuker als je hem binnen krijgt en dan nog helemaal niks weet. En eenmaal klaar met de game, deel ons dan maar jouw mening mee.

niet vooraf dit gekloot. moete we hem nou nog egt op de laatste dagen voor de release gaan overhyperen,.. ? 8)

En oowja.... !

Wil Bioshock op Bol.com bestellen voor 51.95 incl verzendkosten, zocht nog even naar zoon code waarmee er 5 euro vanaf gaat, maar kan die thread waarin dat staat niet vinden.. :+

Weet iemand of er nu een code is.. ?
    (en zo ja,... welke!?!?!8))

6. RudeRob

RudeRob Active Member

Leuk Bevonden:
    8
  7. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Als we dat zouden doen kunnen ze volgens mij de helft van alle threads her sluiten... :confused:

8. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    FUCK!!!!

Ik start net mijn Xbox360 op, geeft die 3 rode lampjes aan! Ik support op bellen. Krijg ik te horen dat het systeem bij support eruit ligt en morgen terug moet bellen. Hij kon al wel vertellen dat hij gerepareerd moet worden. Net voor de release van Bioshock! Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen en hoelang !

9. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Maar volgens mij is er nog altyd een verschil tussen niet teveel, en helemaal niet. :+
    en ehh.... waar is her. ? :eek:

En voor Laconiek: Inderdaad f*ck dat is zeker genaaid, ben je hem wel een maand kwijt ofzo.

EDIT: Voor mensen die Bioshock nog willen bestellen:
    bij Bol.com voor 51.95 + Code (AM-67EW-UT45) = 46.95 incl. verzendkosten. :cool:

Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  10. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    25 werkdagen repair termijn dus 35 dagen wachten vanaf dat hij in Duitsland ligt. Join the club. Misschien dat je een weekje wacht en dan de toweltrick uitvoer? ;)

11. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is die code voor de PC of 360 versie?

En zit het spel nu dus wel of niet in een tin box (normale editie)? Sommige hier zeggen van wel en anderen van niet. Want ik heb er nergens iets over gelezen, maar bij GameKings zeiden ze het, en op een andere site zeiden ze het ook, maar niet echt iets officiƫels. Naja anders zie ik het vanzelf wanneer ik hem krijg :9.

Ooh en over het hele gedoe met of diegene hier hem nu wel of niet origineel heeft. Tja mij maakt het niet uit. Hij heeft hem, ik niet. Als hij ermee gaat patsen, tja moet hij zelf weten (wel beetje triest om alleen te patsen door te zeggen dattie hem heeft, maar niet wil zeggen hoe en waarvandaan enzo), maar daarmee krijg ik hem niet. Dus ik wacht gewoon lekker, en laat die patsers lekker patsen.

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Waahahah die reacties op die site van sonydefence :p Wahahah oh oh die site kunnen ze nu wel sluiten :p

13. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu Condemned aan het spelen om een beetje in de mood te komen (ook een geniaal spel trouwens).

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.2kgames.com/cultofrapture/artbook.html

het artbook van Bioshock, die de LE niet haalde, maar hij staat nu gratis te downloaden via deze link

weet iemand trouwnes een winkel, waar ik dit pdf bestandje zou kunnen uitprinten, en bij elkaar binden? als ik het zelf uitprint dan is het waarschijnlijk minder mooi

lijkt me leuk om alsnog een art book te hebben :)

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Mooi, heb ik ook maar gedaan.

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ook gedaan, dat zijn nog eens leuke prijzen zo. :cool:

17. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, check die Little Sister movie op gametrailers.com dan, echt sick! Is wel een beetje spoiler-achtig dus zou het niet kijken als je het zelf wilt ervaren.

18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    In het options menu kan je ze aanzetten zowel voor de dialogen als voor de bordjes. Ik vind subtitels wel handig voor de dialogen af en toe, omdat sommige dingen te snel voorbij kunnen gaan.

19. Ashavan

Ashavan Guest

Rofl leuke review op die sony site. Wel 3 paragrafen wat veel en uitgewerkt. Je kan zo zien dat de reviewer er veel tijd aan besteed heeft. Ik wil realistische cijfers terug in reviews, maar om nu van de extreme 10 naar een extreme 5 te gaan dat kan ook niet.

20. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    De code AM-67EW-UT45 is niet speciaal voor bioshock maar kan voor ieder product op bol.com gebruikt worden, en per persoon 1 maal te gebruiken... tenzij onder verschillende namen gaat bestellen (of Bol.com controlleerd op adres?)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina