Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Soort van nieuwe regel, dat alleen je aller diepste spits mag scoren?
    [yt]Es2y_o8vrXc[/yt]
    :)

edit:/
    Ook mooi om te zien hoe knullig de AI in pes staat te verdedigen. Dit is dus 1 van de duizend(en) punten die ik graag verbeterd zie in pes 2008 :)

Laatst bewerkt: 14 aug 2007
  2. basovich

basovich Guest

hehe :9..heb het ook al paar keer gehad:9.

3. pagutry

pagutry Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd het probleem dat die mensen uit de 3e divisie al bezig zijn als je ze selecteert voor een wedstrijd, hoe snel je ook bent.
    Ondanks dat ben ik toch blij met het aantal mensen dat online speelt, want er is altijd wel iemand te vinden als je quick match doet. :)

4. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Verbeteren?

Geen fouten = Geen voetbal = per definitie 0-0 wedstrijd (dus geen lul aan)

Leg mij uit hoe een spits KAN scoren als de verdediging en de keeper geen fouten maakt.

Op een gegeven moment ga je zeggen dat de 1988 EK goal van van Basten 'een fout van de keeper' is o.i.d.

5. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Raar instappen, computer die uit zichzelf slijdingen maakt binnen de 16, verdedigers die aan de verkeerde kant dekken, verdedigers die enorme gaten laten vallen omdat ze op de verkeerde plaats staan, ETC, ETC

Fouten maken, omdat ik op het verkeerde moment verkeerd instap is geen probleem. Maar wil pes zich "meest realistische footie" noemen, dan moeten dit soort fouten er gewoon uit!

edit:/
    Check even die goal die ik hierboven post :) Saha mag toch nooit zo vrij kunnen doorlopen? De AI moet die "zien" en daarop (uit zichzelf) anticiperen.

Laatst bewerkt: 14 aug 2007
  6. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    hoe zit het eigenlijk met het weer in 2008? In pes 06 was er geen sneeuw of geen regen te bekennen....

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Dat is de 'het kan altijd beter' redenatie (daar ben ik geen voorstander van, van die redenatie). Ik kijk naar wat PES(6) al doet en dat is imho verbluffend veel, en zo is PES(6) dan ook de 'meest realistische voetbalgame/sim' die er NU bestaat.

Ook ik kijk uit naar PES2008, en die gaat hopelijk weer een stap(je) verder. Mooi, maar ook dan kan je weer zeggen 'het kan altijd beter' of 'die fouten MOETEN eruit'. Dat is zo vermoeiend, dan blijf je bezig.

Het simpele 'dat moet de AI zien' ... is wel heel makkelijk gesteld. Programmeer jij het ff? :)

Ik ben trouwens wel benieuwd naar die 'teamvision'. Men blaast nogal hoog van de toren. Zal mij benieuwen, want als de devs ZELF dingen gaan beweren/beloven, ja dan wil ik ook wel kritisch zijn:)

8. Fahazzle

Fahazzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had met me vorige account 8500 gehaald..was ongeveer 500ste in het lijst :p..
    mensen die me willen uitdagen voeg me toe :D

9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    En dat vind ik weer veel te makkelijk. Ik moet 60 euro betalen voor een game, en dan wil ik de kwaliteit die ik van pes verwacht. Pes 6 is het matigste deel uit de serie die ik gespeeld heb. Daarbij heeft het hoofd van het ontwikkelingsteam gezegd dat pes 6 "screwed up" is.

Pes 6 is gewoon een deel in de serie die niet aan de kwaliteit voldoet die ja van pes gewend bent.

Dus nee, ik ben niet van te voren tevreden, en geef aan wat er allemaal beter kan. En dat is zo extreem veel.

10. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Vanmiddag een redelijk wazig doelpunt gescoord.
    De tegenstander kreep een corner, en de keeper nam hem...
    Hij neemt de corner en ik kop hem vervolgens weg naar voren.
    Speel mijn tegenstander uit en pass hem naar mijn spits die rond de middenlijn staat.
    Richten en schieten maar, goal.

Kortom, heb vanaf de middenlijn gescoord. 8)

11. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat in de top 80, maar iedereen die een beetje verstand had van het spelletje (voornamelijk op pesonly.nl) zei dat die hele ranking nergens over ging.. desalniettemin vond ik het een aardige prestatie :)

12. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    tsja.. ik vind het spel qua gameplay gelijk staan aan pes4, de 2 beste deeltjes dus, alleen is pes zo mager ernaast.

13. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hehe, heb ik ook al een keer of 3 meegemaakt, helaas niet kunnen benutten. Ik kreeg meerdere corners tegen in een wedstrijd, de keeper nam de eerste, maar later liet hij het helaas aan anderen over...

14. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    waren laatst weer 2 updates geloof ik, weer voor dat online gebeuren?

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Op de xbox 360 heb ik nog geen voetbalgames. Veel keuze is er niet dus mijn oog is gevallen op Pro Evolution Soccer 6. Ik heb wel een paar vragen rondom PES6.

- Kun je de namen van clubs wel aanpassen? Bij de videorecensie van IG (Insidegamer) zeiden ze dat dit niet mogelijk was.
    - Zijn de graphics mooier dan die van PES 5?
    - Gaat het spel echt zo traag, zoals sommige sites beweren?
    - En tot slot, is het een leuke footie?

16. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Kun je de namen van clubs wel aanpassen? Bij de videorecensie van IG (Insidegamer) zeiden ze dat dit niet mogelijk was.
    dat kan inderdaad niet
    - Zijn de graphics mooier dan die van PES 5?
    Ietjes mooier is het wel, maar voor de graphics zou ik toch voor fifa kiezen
    - Gaat het spel echt zo traag, zoals sommige sites beweren?
    Ligt aan je tv, ik vind het echt niet traag
    - En tot slot, is het een leuke footie?
    Ja, maar er zitten een paar kleine, irritante foutjes in

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Oke, ik heb geen HDTV maar een 51 cm grote bak van Hitachi..

Misschien dat ik hem zometeen ga kopen*) Bedankt_0/

18. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou als ik jou was ff wachtten op pes 2008, of ff goedkoop op xbazaar of marktplaats pes6 kopen.

19. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Damn wat blijft het spel toch lekker:9 Ben ik 5 weken op vakantie geweest en nog steeds speelt het heerlijk :D

20. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Jaa he, vond ik ook al ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina