Smartass zei het merendeels als, maar toch...
Als je bij Kvatch aan komt heb je onderaan een klein tentenkamp. Vervolgens zeggen zei dat Martin elders is en ga je de berg op. Daar ontmoet je wat soldaten die moeite hebben met de Oblivion Gate. Jij moet die gate in om hem te sluiten.
Ik adviseer hier regelmatig even op de Map te kijken. Slacht alles buiten af, maar kijk uit voor wat simpele traps. Ga elke toren in voor loot, maar je eindbestemming is in de centrale en meest grote toren die er is. Deze moet je helemaal naar boven beklimmen. Onderweg heb je niet echt veel gevechten, maar bovenin wordt je besprongen door Daedra ipv scamps e.d. Je kan lekkere loot vinden zo.
Bovenin de toren zie je dan een grote lichtstraal welk in verbinding staat met een steen. Deze pak je er uit en je eindigt vanzelf weer buiten de Gate welk zich sluit. Je praat weer met de soldaten en krijgt te horen dat Martin in het kasteel is.
Je gaat met hen naar binnen en maakt het hele binnen plein leeg van alles wat beweegt. Vervolgens loop je het kasteel in en kom je een lading vluchtelingen tegen waaronder Martin. Je kan hem vragen nu met je mee te gaan aangezien er geen gevaren meer aanwezig zijn zoals de beesten en de Gate. Of je besluit de soldaten nog een handje te helpen om de rest van Castle Kvatch te reinigen. Je krijgt op het einde een handige cuirass welk je voorlopig kan gebruiken. In dat geval zal Martin met de andere vluchtelingen naar het tentenkamp beneden aan de berg gaan en wacht daar op je.
Als je nog steeds moeite hebt met vechten zet de moeilijkheidsgraad nog iets naar beneden tot je door hebt hoe je wel moet vechten heheh. Meestal sla ik een paar keer met me wapen en loop dan een stap weg en ga er dan weer op in. Onthoud dat je Fatigue (de groene balk) gebruikt voor kracht. Dus als die balk laag is dan deel je geen krachtige meppen meer uit. Zorg dat je niet rent tijdens het vechten en zorg dat je goed mikt zodat je geen Fatique verspeelt. Je kan veel snelle korte slagen uitdelen, welk genoeg zou moeten zijn voor deze beestjes, of je neemt een afstand en houdt de mepknop ingedrukt tot je mannetje springt en met al zijn kracht slaat om zo het beestje in 1-3 klappen neer te halen. Kijk anders een filmpjes op Youtube om te zien hoe mensen vechten.
http://www.youtube.com/watch?v=SgqYzcdGB6o
Dit was ik in het begin op de PC dus kun je zien hoe slecht het was. Maar het wordt beter. Zeker aangezien het op de x360 makkelijker mikken is. Tegenwoordig gebruik ik me schild nog steeds zelden tot nooit en sla door die van de ander heen hehe
Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2007