Vandaag even langs de BCC, It's, De Block en MediaMarkt geweest om te kijken wat voor lcd tv's er allemaal zijn. Nu had ik op internet (wehkamp) deze tv zien staan: LE32S81. Leek mij een leuke tv. Zag hem bij alle winkels staan maar ben er toen achtergekomen dat voor het gamen je beter de duurdere versie kan nemen: LE32R81
De verkoper van de It's liet mij even een mooi voorbeeld zien het grote verschil. Bij de LE32S81 kreeg je lichten schokken in het beeld als het beeld van links naar rechts bewoog. Bij de LE32R81 zag je hem echt vloeiend van links naar rechts gaan. Tevens was het beeld scherper als van die LE32S81. Daardoor ben ik toch overgehaald om de duurdere versie te gaan halen. Scheelt misschien wel 100 á 200 euro maar het verschil was echt duidelijk te zien. Tevens kreeg ik nog een leuke korting op de tv als ik hem zou aanschaffen. Ga dus waarschijnlijk eind volgende week de LE32R81 halen.
Tevens gaf de verkoper zijn Xbox Live Gamertag even door aan mij, voor een leuk potje Gears Of Wars. Geweldig personeel daar
Laatst bewerkt: 18 aug 2007