Vindt de multiplayer maar zuigen... waarom? Omdat als je net begint met de multiplayer je op 1 punt staat, en iedereen die hoger dan 1 is kickt je meteen weer uit de lobby weg. Dus op die manier kom je nooit ergens. Sorry maar ze moeten dat systeem es omgooien, knal mensen met 7 punten ook nog uit hun broek als ik niet meteen uit de lobby wordt gekickt. Iemand die hier zich niet te goed voelt die even multiplayer team eliminate wil spelen?
is dat nog altijd zo Bij GRAW1 had ik er een hekel aan dat ik er altijd uitgekickt werd omdat ik rank 1 was, vroeger was ik rank 12 maar omdat ik maanden niet gespeeld had werd ik weer rank 1, maar eigenlijk kon ik het nog evengoed dus ik maakte ze ook altijd af als ik er eens niet uitgekickt werd.
Yeah en heb deel ook al genoeg gespeeld. Multiplayer is geheel hetzelfde als deeltje 1, vond het toen ook al een loos systeem. Moeten ze toch es fixen, tis wel erg irritant als je 10x eruit wordt gekicked omdat je rank 1-2 bent, want dat zegt helemaal niks over je skills. Heb echt geen zin om 1,5 uur te wachten voordat er eindelijk wel es een leuk potje begint
misschien is het wel een domme vraag, maar ik stel hem toch.... heeft elke level van de campaign een secondary objective???? (die voertuigen vernietigen, etc....)
Bij quick mission kan je zien welke secondary objectives je heb gedaan. Als je de secondary objective al gehaald heb staat er aan het einde van het verhaal secondary objective completed. Dit kan bij elke missie maar sommige heb je gewoon automatisch gekregen omdat er eigenlijk geen secondary objective in die missie zat. Als je voor de secondary objectives ga hoef je de missies ook niet uit te spelen. Dus als je de secondary objective heb kan je de missie meteen beeindigen.
oke bedankt! maar nu zit ik met een "probleem". ik heb van alle levels de secondary objective gehaald behalve van de training(lijkt mij dat er daar geen is) en het laatste level van act 2. die heb ik al 2 keer overnieuw gedaan maar ik weet echt niet, welk voertuig ik moet vernietigen. ik heb alle voertuigen die ik zag(misschien diegene toch gemist) maar geen secondary objective. ten slotte weet iemand waar dat voertuig staat, of wat de secondary objective is????
Ik heb die missie laatst nog gedaan dus ik weet nog waar de secondary objective is. Als je ondersteuning krijgt van Abrams moet je naar rechts lopen en een helling oplopen waar je uitkijkt op een weg. Ondertussen heb je ook ondersteuning gekregen van Little Bird. Als je naar rechts kijkt zie je 2 vrachtwagens wegrijden. Het makkelijkste is om Little Bird op ze af te sturen maar je kan ze ook zelf neerhalen.
De ranked matches zijn idd erg irritant..had zelf een hoge rank..maar ineens was mijn rank gereset..dus werd overall gekicked..echt een stelletje losers die dat doen. Maarja speel nu gewoon in clan verband en player matches..dan zit het altijd wel goed.
de multiplayer van graw2 zuigt zwaar. je loopt zo traag als een slak en je kan niet tegen muurtjes leunen. De singleplayer ownt zwaar.., waarom hebben ze die features niet allemaal overgezet naar de multiplayer? zoals in Gears of War. Dat voelt aan als 1 dezelfde spel. Ze moeten graw3 door 1 team laten maken want 2 halve spellen in 1 kopen wil ik niet. Ik wil 1 complete\o/
Agreed, daar ben ik het geheel mee eens. De MP van GRAW2 (en GRAW1) zuigt gewoon. Al die features die in de SP campaign zitten zitten niet in de MP. Vooral het leunen is een groot gemis, aangezien je nu geen vette shootouts kunt hebben in de MP. Ik speel de MP van GRAW nooit, ik vind het maar niks. Ook vind ik het onbegrijpelijk dat de graphics zoveel minder zijn in de MP, dat is nergens voor nodig. Gears of War is een voorbeeld van hoe het moet. De MP is precies hetzelfde als de SP, de graphics zijn hetzelfde en de wrede co-up zowel online als offline maken het geheel af. Daarom speel ik nog altijd Gears of War online.
Pff of de graphics een MP goed maken :{ Kijk RB6 zelfde verhaal maar die word ook veel gespeeld online en is ook niet slecht. Leunen kan btw wel in de MP het is alleen niet zo als RB6 of gears nee maar het kan wel.
Oh ja echt wel. Dat is ook een minpunt van de game. Gelukkig zeg ik nergens dat Gears of War perfect is. @sharkdawg: Over RB6 Die MP ken ik niet goed om inhoudelijk te kunnen reageren dus dat ga ik dan ook niet doen. De graphics zijn overigens ook bij de MP van RB6 LV ook een stuk minder dan bij de SP. Dat maakt de MP niet slecht, maar het is meer jammer en niet nodig. Over de gameplay weet ik niets online, want ik speel hem niet online. GRAW2 heb ik wel gespeeld online en dat vond ik gewoon niet bijzonder.
ach ja , ieder zijn smaak , ik vind Graw en Rainbow weer fantastisch en GoW 3 x ruk , zowel online als singleplayer..... smaken verschillen , gelukkig maar.....
In MP zit een secret die niet iedereen elke keer weet..als je achter een muurtje staat moet je eens op LB drukken en een richting op drukken..dan leun je opzij..dat was al in GRAW1 zo en zit in GRAW2 ook weer..als je dit onder de knie hebt dan is het zelfs nog beter als het tegen de wand aan kleven. Hierdoor kan je dan zelfs onder cover terug schieten. Zelf vindt ik de MP van GRAW2 echt super..heb er veel uurtjes in zitten. Misschien moet je niet te overdreven naar graphics kijken maar naar gameplay..speel zelf met een clan mee en dan vermaak ik me echt elke keer weer..ook al verliezen we regelmatig..het is gewoon gaaf en spannend als je bijvoorbeeld siege speelt. Er zijn bij mij weinig spellen waar ik online zoveel plezier heb. GoW vindt ik persoonlijk erg 1 tonig online..het is rennen naar een goed wapen en hopen dat je die als eerst hebt en er is echt niets tactisch aan..wedstrijden duren meestal ook niet al te lang vindt ik.
ik heb het spel nu 4 dagen, en wat ik zo groot nadeel vind aan de MP is dat er heel veel mensen team elimination en campaign spelen en bij de andere modes zit zowat niemand.
en ik heb 30 servers gejoined van locks, want die wilde ik nog halen. geen een keer een echt goede server. dus heb ik het maar in me eentje gedaan. eigenlijk ben ik het wel een beetje eens dat SP super goed is en MP ver achter blijft.