xbox live verbinding weg!
Het Probleem
Wat is het probleem: Sinds mijn vakatie heb ik een verbingsprobleem, echter is deze op mijn vista ultimate pc opgelost, maar blijft nu dat de xbox 360 test aangeeft disconnected bij ip/network
Welke provider?: Tiscali
Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:ADSL
Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:2 mb/ 512mbit
Internet Delen / ICS: 2x pc waarvan 1x Vista en 1x XP en een wireless vista laptop
Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Wat is ICS ??
Welke Firewall heb je: Windows firewall en defender, ad aware, spybot en cc cleaner
Router
Welk merk router heb je?: Zyxel
Welk router type?: 2602HW-61
Welke firmware?: 3.40
Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:ethernet
De Foutmelding
Wat is de exacte foutmelding?: in de test network: is de melding: disconnected bij ip network
Wat heb je geprobeerd?: Als ik op mijn zyxel router (2602HW-61) kijk knipperd wel het lampje van mijn xbox verbinding, De kabel is goed. Ik heb geprobeerd om via auto zowel als via een vast ip de xbox te connecten niks lukt meer, hij heeft dit zeker een half jaar wel goed gedaan/. Mijn router heb ik middels het kleine gaatje terug gezet naar fabrieks instellingen werkt ook niet.
Ik heb oude drivers voor mijn realtek 10/100 netwerkkaart terug gezet miks helpt. IK heb wel een wireless verbindg met een vista laptop die doet het goed, maar mijn vaste met utp xp machine doet het weer niet in het netwerk.
Port forwarding is gedaan, inclusief die van de mediacenter mogelijkheden.
Waar stopt de test?: bij de eerst eregel dus :-(
Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): geen
kan het te maken hebben met het opnieuw aanmaken van je thuis netwerk, en eventueel pc naam, aangezien ik daar een nieuw naam heb neergezet, echter heb ik geprobeerd dezelfde naam weer terug te zetten.
Laatst bewerkt: 20 aug 2007