Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij wel. alleen een beetje groooooot!

    Resize ze de volgende keer even...wat webvriendelijker :)
     
  2. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Nu wel als het goed is, was er een beetje mee aant klooien. Humz, toch nog maar eens goed afstoffen valt me nu op.

    Overzichtje:
    [​IMG]

    Foto's zuigen momenteel, maak wel een keer betere als de set up af is. Morgen komen zoieso de Rears, dus dat schiet op.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het zal vast een zeer goed geluid geven, maar je gehele setup oogt niet echt rustig zo. Ik zou het sowieso op een lager meubel zetten als ik jou was.
     
  4. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik zal vanmiddag een betere overzichtsfoto maken bij daglicht. De tv lijkt wat hoog te staan, maar dat valt best mee. Over het geluid kan ik kort zijn, dat zit dik in orde. Vanavond surrounds aanschaffen, die miste ik gister, evenals een center.
     
  5. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand ervaring met de Bose 3.2.1, in samenwerking met zijn X360. Heb een setje besteld en hij komt als 't goed is volgende week binnen, maar ben eigenlijk wel benieuwd of meerdere mensen deze set gebruiken voor hun X360 en wat hun ervaringen ervan zijn. :)

    * Nu niet a.u.b komen met Bose 3.2.1 is niet goed, blablabla. Heb er zelf een paar keer naar geluisterd, in de winkel en bij vrienden en ik vind 't voor mij erg goed...past goed op me kamer.
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Er bestaan toch van die pootjes om onder je boxen neer te zetten of iets? Zodat de bass niet meteen in de vloer gaat zitten , van die driehoekjes fzo
     
  7. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt denk ik spikes. Maar die werken niet zoals jij zegt. Spikes koppelen juist de speaker en de vloer. Door spikes kan je een speaker megastabiel neerzetten, waardoor er echt nul beweging meer in de speaker zit. Vanzelfsprekend leid dit natuurlijk tot een strakkere weergave.

    Als je wil dat de bas niet in je vloer (en van je vloer in de muur, plafond, etc) gaat zitten. Moet je je sub juist ontkoppelen. Dat doe je door een mat als de Gramma. Die absorbeerd de trillingen én houd de speaker megastabiel op zijn plek. Goedkopere oplossing is gewoon rubber :)

    Het allerbeste is natuurlijk als je een Gramma niet nodig hebt, en je je sub gewoon op spikes kan zetten. Zodat hij megastrak weergeeft. Maar door onstabiele (houten) vloeren en muren, hebben toch veel mensen een ontkoppelingsplaat onder hun sub. De Gramma is speciaal gemaakt om toch megastabiel te zijn én te ontkoppelen. Zo heb je altijd het beste :) Powerbuy is nog open hoor op htforum :9

    Geen idee...nog nooit gezien...

    vffaq....
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  9. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Me pa heeft de Kef 2005 set. Nu krijgen we sinds vanavond telkens als we de subwoofer aanzetten een hard gebrom, dit komt niet vanaf de receiver/tv. Want als we de kabel eruit trekken blijft het gebrom! Ook als we alle regelaars knoppen op de sub uit zetten, het gaat dus alleen over als je d stroom eraf haalt!:mad:
    Begrijpelijk dat de sub zo niet meer te gebruiken is, heeft iemand anders dit probleem ook gehad of weet wat het kan zijn? Tips?
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Klinkt als een ground loop, probeer de sub in een geaard stopcontact te stoppen.
     
  11. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    En ervoor te zorgen dat de kabels niet in een lus langs elkaar liggen.
     
  12. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel een geaard stopcontact:'-(

    Heb de stekker eruit gehaald en in een rechte lijnnaar sub gedaan, nadat stroom er ongevee 5 sec. opzit maakt hij het geluid weer, daarna een andere stekker erop gedaan daarbij deed hij hetzelfde:confused:
     
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je de subwooferkabel eruit haalt? Dat is immers waar het signaal vandaan komt.
     
  14. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    volgendsmij heeft hij al gezegd dat het dan blijft :eek:, nooit verwacht dat dynamike over iets heen zou lezen :+
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoopsie....O-)

    Maarja, minder goed nieuws voor r2thed, want van alleen stroom moet dat ding niet gaan brommen natuurlijk =(.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zit er geen apparaat op de zelfde groep (Net-storing) die het probleem veroorzaakt.
    Pak de Sub en sluit hem ergens anders aan in huis.
     
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms heb je ook stopcontacten wel aarde hebben, maar niet aangesloten zijn...maar dat zou wel slecht zijn. Je zou het stopcontact even los kunnen schroeven om het te checken. Maar wel oppassen :)
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dan zet je ff de aardlek om zodat er geen stroom meer opstaat :)
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Whoehoe mijn 22m lang en 4mm dikke koperen luidsprekerkabel is binnen voor mijn surroundset! Zonde alleen dat ik er geen beeld meer voor heb :+
     
  20. Besman

    Besman Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil binnenkort ook een surround set voor mijn 360 boven aanschaffen.
    Bij de alternate is de Z-5450 THX in de aanbieding voor 199 euro, kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de Z-5400 en de Z5450?*)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina